Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserMøte med svigermor!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Britt84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 07 Apr 2004 22:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Møte med svigermor!

Innlegg av Britt84 »

Hei alle sammen! :D

Hadde en drøm natt til søndag (morsdagen). Jeg drømte at jeg endelig fikk møte svigermor.
Hun er død, men jeg har alltid hatt så lyst til å møte henne. Det er ikke mer enn to år siden hennes bortgang og jeg veit at kjæresten min savner henne masse. Jeg har sett bilder av henne hos svigerfar.

Vel, uansett, i drømmen sitter hun forran meg å peker mot et skap. Når jeg åpner det ligger det ett kort fra henne som det står noe om at hun er så lei seg for sin brå bortgang. Syns hun også sa noe om at jeg måtte si til kjæresten min at hun har det bra. Jeg begynte å gråte å voknet av at jeg lå å jamret. Har ikke turt å fortelle det til kjæresten, veit ikke helt om han vil tror på sånt. Drømmen var så virkelig! :roll:

Lurer vel egentlig litt på om jeg kanskje har møtt henne nå, PÅ "ordentlig" på en måte, skjønner??? Jeg har lenge ønsket å kunne ha kontakt med ånde verdnen, for å kunne møte henne. Kanskje hun hørte ønske mitt, å kom til drømmen min, ell hva tror dere??? :oops:

MVH
Britt
:)
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Roy A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 87
Startet: 16 Des 2004 19:53
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Drammen

Innlegg av Roy A »

Du skal ikke se bort ifra at hun tok seg en tur innom :wink: Min onkel tok seg en tur om natten når jeg var våken. Jeg satt sammen med pappa også begynnte han nesten og gråte og han sa at onkelen din er her! Jeg synes sånt bare er fint jeg da :P
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
annix
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 18
Startet: 26 Feb 2005 22:36
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: oslo

Innlegg av annix »

Ja, jeg tror nok at det var svigermoren din.
Tror nok ja, at hun fikk med seg ønsket ditt. Er glad på dine vegne. Nå vet du hvertfall at alt er ok med henne. Og du fikk sett henne. :D
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links