Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynLyskors på himmelen forts...

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Lyskors på himmelen forts...

Innlegg av Nephandi »

For det første så er det ikke jeg som har skrevet det over, personen du har en quote fra der er Bettina80. Jeg har hatt opplevelser med den Kristene Guden men ikke med Jesus som jeg vet, selv om noen vil påståd de to bare e forskellige ansikter av samme Gud.
Faktisk er hele virkeligheten som vi opplever den fordreid. "Virkeligheten" vår er selvprodusert i ett lite senter i vår egen hjerne, som mottar og tolker elektriske impulser fra sanser som synet, følesansen, hørselen, luktesansen osv..
Virkeligheten henger dermed mye mer sammen med vårt eget sinn en tidligere antatt. Noen mener til og med att man kan endre virkeligheten med sinnet.
Jeg er Kaotiker så jeg mener at virkeligheten er en løgn at det ikke finnes noen konkrete sannheten og at vi skaper vår egen virkelighet som vi kan endre som vi endrer oss, men uansett man forholder seg nå til det man opplever. Kanskje sofaen jeg sitter i bare er inbildning, at den er en skapning av mitt sinn, men jeg er alikevel ganske trygg på at den kan bære min vekt og den eksistens, inbildt eller ikke har en funksjon for meg. Det er det samme med Åndelige opplevelser, kanskje de bare er i mitt sinn, men de er virkelige nok til å ha en faktisk funksjon i mitt liv så da er de virkelige nok for meg.
Antall ord: 240
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links