Drømmen startet med at jeg var på en strand med min søster. Det var veldig tåkete og alt rundt oss to var veldig uklart. alt var liksom grått. og veldig dårlig sikt. Fokuset var liksom kunn rundt meg os søsteren min. Det var mye små stein der blandet med sand.. Vi gikk ut i vannet, jeg følte glede i starten. Vannet var helt rolig og jeg mener å huske at vannet var litt uklart, men ikke så uklart at det var gromsette og mørkt. Etterhvert ble jeg skremt når bølgene i vannet bare ble større og større, og til slutt havnet søstren min under en av bølgene, når dette skjedde, forsvant bølgene og vannet ble stille igjen. Jeg holdt henne i hånden og jeg fikk følelsen av at hun druknet, selvom hun ikke gjorde motstand når hun var under vann, hun sto bare helt stille under vann. jeg husker bare jeg holdt henne i hånden, og dro henne opp igjen. Når jeg dro henne opp, begynte bølgene i bli høyere igjen. Jeg var aldri ordentlig redd, mer skremt. Etter jeg dro henne opp, så gikk vi bortover stranden, plutselig ble omgivelsene forandret. Alt ble grønt rundt oss, som om vi var i en skog. Søsteren min var ikke der lenger. Jeg gikk opp en liten skråning, og kom til et tre. Ned fra greinene til treet så hang det mange egg, jeg følte meg kjempegira og ble veldig.. kall det "lykkelig" når jeg så eggene.. jeg plukket mange av eggene,i håp om at det kanskje kunne bli fugleunger ut av de. jeg kjente at noen av eggene inneholdt et liv, mens noen var tomme.. Så tok jeg med meg eggene vidre også husker jeg ikke hva jeg gjorde med de, bare at jeg passet på de. fram til jeg snudde meg til høyre og oppdaget et bur.. der var det masse fugler inni, hva slags fugler aner jeg ikke.. Det var masse farger på de, men det var rød jeg la mest merke til. Buret var delt i to, den ene delen hadde en type fugler i seg og det andre var det en stor fugl. minnet meg litt om en ørn. jeg fikk følelsen av at jeg også var i buret. Foran buret var det en isbjørn.. og av en eller annen helt rar grunn, så følte jeg meg tiltrukket av denne isbjørnen. Som om jeg var forelsket i den.. helt merklig, så fikk jeg følelsen av at jeg ville sette de fri, fuglene og isbjørnen.. men før jeg rakk det, så våknet jeg.
Noen som har en liten anelse om hva den handler om?