Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynDamned if you do, damned if you don't

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

Først la meg si at fyren som driver denne Yutube kanalen, selv om han har ideer jeg mener er intolerante og lite opplyste så er han høvelig og hyggelig å ha med å gjøre så denne posten er ikke ment å sverte ham på noen måte.

Jeg synes dette ofte er så typisk holding fra enkelte (og jeg mener enkelte, de aller fleste Kristene er faktisk tolerante mennesker) Kristene når det gjelder ting de ikke liker og spesielt andre religioner og okkultisme, ideen av at hvis Åndene er hjelpsomme så er det bevis for at de er demoner for da har de nytte av deg og hvis de ikke er hjelpsomme så er det også bebis for at de er demoner for da er det ute etter å ta deg.

En annen ting jeg reagerer på i denne videoen er ideen om at hvis folk ikke er villige til å bli Kristene eller ikke er så intresert i å høre på forsøk på å konvertere dem da er det Satan som har gort at de ha snudd seg mot Gud. Problemet med slike tankeganger er at man lukker seg helt for andre ideer, enten er det beskrevet i Bibelen og akseptert av Kirken man er med i, og hvis det ikke er det så er det Satanisk, og hvis noe logikk motstrider oppfattelsene man har da er de Sataniske, hvis noen har god hjelp av noe som ikke er i fra Bibelen da er det Satan som har gjort det for å lure deg og så videre, til og med det å ikke ønske å bli konvertert eller ikke ønske å høre på forsøk på konvertering er, ikke fordi man har hørt alt av det før og ofte kan ha hatt negative opplevelser med folk som ikke tolererer religionen man har valgt seg, nei selvfølgelig er det Satan som har gjort at man har snudd seg mot Gud.

Dette er noe som irriterer meg, jeg mener at religion er en flott ting, jeg er selv religiøs, men når man loller seg inn i sirkel argumenter og ikke er åpen for noe som helst annet enn egen dogme, enten det er religion eller noe annen man er overbevist over, det mener jeg er veldig negativt og begrensende. Nå jeg mener at Kristendommen er en flott ting, men selv om man er Kristen er det lov å tenke uten å se Satan bak hver busk.

Her er link til videoen jeg snakker om:

[youtube]fUdC4iteZZM&feature=feedu[/youtube]

Og hvis det skulle være av interesse så er min video respons til fyren her:

[youtube]5yHDbckpBF8&feature=watch_response[/youtube]
Antall ord: 439
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Arven »

Veldig enig med deg ! Jeg har vært mye i ulike kristne menigheter og miljøer og stort sett alle er flotte tolerante mennesker, som prøver å leve slik de har blitt fortalt at Gud vil, men det som ble sagt fra lederne var ikke alltid så tolerant.
Flaskehalsen er at Bibelen sier at "DU skal ikke ha andre guder enn meg" og alt som tar fokus vekk fra Gud blir sett på som avguder og er pr definisjon noe som kommer fra djevelen. Dette fordi han er den som hele tiden, uten stans prøver å få oss vekk fra Gud.
Jeg husker godt den store New Age bølgen og hva som ble sagt på møter og bedehus om denne nye farlige trenden. Den ble sett på som det første tegn til Antikrist. noe som ble sendt i forveien for å lede folk litt på avveie slik at det ble letter for han ( for antikrist ble ofte referert til som en enkeltpersom som skulle lede verden og menneskene i avgrunnen) å få folk til å følge han når han begynte å bygge sitt rike på jorden.
Det ble tordnet fra talerstoler om faren med å lete etter sin indre gud gjennom chacra og meditasjon. For alle visste hvordan det hadde gått i edens hage dengang de prøvde å søke visdom på egenhånd.
Fremdeles blir jeg sett på med litt "er du nå sikker på at det er helt trygt " blikk når jeg snakker om meditasjon eller andre alternative temaer jeg søker i, av folk jeg kjenner fra de miljøene.

Det er veldig synd at det er sånn. For Bibelen er fantastisk og det er Gud også. Det er hele konseptet med en djevel som ødelegger og hvis man tror på det og mener at det venter evig pine for alle som lar seg friste av han, så skjønner jeg advarslene og bekymringen,- for den er som regel dyp og ektefølt.

Det er en evig ond sirkel hvor kunnskap ikke kommer inn fordi den bærer med seg noe av selve trusselen og blir fryktet
Antall ord: 353
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

Flaskehalsen er at Bibelen sier at "DU skal ikke ha andre guder enn meg" og alt som tar fokus vekk fra Gud blir sett på som avguder og er pr definisjon noe som kommer fra djevelen. Dette fordi han er den som hele tiden, uten stans prøver å få oss vekk fra Gud.
Det er vel heller det at de fleste tolerante Kristene jeg har føtt gjerne heller tror at gode ting andre tror på er å ha misforstått slik at de egentlig er Gud de tilber bare at vi tror det er andre Guder enn at man tror at vi andeldes trodende egentlig ber til Djevelen. Dette er kanskje ikke riktig teologisk, men det er holdningen til veldig mange tolerante Kristene og jeg synes det er en fin holdning.
Det er veldig synd at det er sånn. For Bibelen er fantastisk og det er Gud også. Det er hele konseptet med en djevel som ødelegger og hvis man tror på det og mener at det venter evig pine for alle som lar seg friste av han, så skjønner jeg advarslene og bekymringen,- for den er som regel dyp og ektefølt.
Jeg er helt enig i at Bibelen er fantastisk og jeg har hatt kontakt med den Kristene Guden og for meg fremstod Han som god og kjærlig, ikke som en straffende far men som en god bevisthet som ja gjerne ville ha følgere, men som egentlig var mindre optatt av hva annet jeg trodde på bare jeg sendte Ham noen tanker også, og som er medfølende og hjelpsom og snill.

Jeg tror mye av ideene om en Djevel og mye av det negative og kontrolerende i Kristendommen ikke er en del av hva Gud vil men er lagt inn slik at et ofte maktsyk presteskap skal kunne kontrolere folk.
Antall ord: 307
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Arven »

Nephandi skrev:Jeg tror mye av ideene om en Djevel og mye av det negative og kontrolerende i Kristendommen ikke er en del av hva Gud vil men er lagt inn slik at et ofte maktsyk presteskap skal kunne kontrolere folk.
Det er åpenbart ! Mennesker tolker og vrir etter eget godtbefinnende og det bilde mange Kristne tegner av en straffende og vredefyldt Gud er ikke i samsvar med den gode og kjærlige Gud jeg kjenner nei
Antall ord: 77
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av ludoburgero »

Før var det de kristne selv som holdt liv i Gud.
Nå er det 1:4000000 kristne som sørger for det, mens resten er de som kritiserer kristne.
Antall ord: 30
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

Tja, jeg kritiserer ikke Kristene, jeg protesterer når Kristene kritiserer eller går så langt som å angripe det jeg tror på, og da går jeg etter de beskyldningene, ikke religionen i seg selv. Jeg synes Kristendommen er en flott religion jeg.
Antall ord: 43
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Chimera »

Er uenig med dere der, kristendommen er en falsk religion som bør utryddes sammen med islam og katolisismen! Er selv vokst opp i en kristen familie, med en far som var min søndagsskolelærer. So far so good...når man blir eldre skjerpes sansene og man har lest bibelen fra perm til perm og begynner å stille spørsmål med ting som ikke stemmer med det man har fått innprenta. Av en eller annen grunn følte jeg meg ikke hjemme i kristendommmen (har vært på flere vekkkelsesmøter, men har alltid følt at jeg har avslørt teknikkene som gjør at møtedeltakerne, naturligvis allerede medlemmer av kristenflokken strømmer fram for å bli frelst, siden syndene trenger på.
Sist redigert av Chimera på 25 Sep 2011 13:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Så de Kristne er de slemme om dagen?


Hva med de som BARE tror på en GUD?


Er vi like slemme?
Eller må vi, BARE må vi puttes i en bås?
Sist redigert av HappeTittenTooYouNow på 25 Sep 2011 11:14, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 32
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

Er uenig med dere der, kristendommen er en falsk religion som bør utryddes sammen med islam og katolisismen!
For det første Katolisisme er en type kristendom. For det andre denne holdningen din gjør deg ikke et hår bedere enn de du kritiserer, hvorfor i helvete kan ikke folk la andre få tro som de vil uten å skulle ville utrydde andre troer fordi man ikke fordtår dem eller fordi man er redd dem? Man kan ikke kjempe mot intoleranse med mer intoleranse.
Er selv vokst opp i en kristen familie, med en far som var min søndagsskolelærer. So far so good...når man blir eldre skjerpes sansene og man har lest bibelen fra perm til perm og begynner å stille spørsmål med ting som ikke stemmer med det man har fått innprenta. Av en eller annen grunn følte jeg meg ikke hjemme i kristendommmen (har vært på flere vekkkelsesmøter, men har alltid følt at jeg har avslørt teknikkene som gjør at møtedeltakerne, naturligvis allerede medlemmer av kristenflokken strømmer fram for å bli frelst, siden syndene trenger på.
Ja vel så Kristendommen passer ikke for deg, hvordan gjør det den elelr for den saken skyld Islam eller neon ennen religion falsk, og enda vitikere hvorfor burde den i dine øyne utryddes? Det er som å si at nr 36 i klær passer ikke meg så jeg vil ha alle plass i den størrelsen brent! Jeg mener ja vel størelse 36 passer ikke deg, men det er ganske mange størrelsen faktisk passer, det samme med religion.
En av de tingene som jeg ble klar over er at de kristne lyver. Dessverre for min kjære avlidne far, så er en av familiesvakhetene at vi tenker høyt, og de nødropene jeg oppfatta, var i sterk kontrast til han prediket til meg. Selvfølgelig var han velsigna av kristus, men hvorfor "rope" på kontakt da?
Så de Kristene lyver, salle sammen av dem, alle godt over milliarden kristene i verden er alle notoriske løgnere? Det er litt av en påstand? Nå hva slags kontakt er det faren din søkte, hvis det er kontakt med deg du mener så er det nå faktisk slik at å være religiøs ikke fjerner behovet for kontakt med familie, ei heller løser det alle problemer, det betyr ikke at religiøse lyver.
Vet ikke, men ønsker intenst å vite om han fant fred, siden hans siste ord, som jeg hørte han ropte i tillegg til gnister, som måtte være fra hjertestarteren selv om jeg befant meg utendørs og 3 km fra sykehuset, var: min far, hvorfor har du forlatt meg.
Jeg kjente ikke din far så det er vanskelig å kommentere på hva som har foregådt her, men uansett så dømmer du en hel religion med mye over en milliard følgere ut i fra en opplevelse du har hatt, det er som om jeg finner en sur drue og erklærer at alle druer smaker vondt.
Antall ord: 519
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Arven »

=D> Veldig bra Nephandi !
Antall ord: 3
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av ludoburgero »

Skjønner ikke, jeg.

Her har vi en hel verden rundt oss av muligheter og ting som vi ikke har funnet frem noe akseptabelt eller fullverdig svar på, og så skal man bestemme seg for at det skal være en definerbar kilde til det - og dét før man har opplevd hele livet enda, så man i det minste har grunnlag for å konkludere litt bedre med hvordan ting henger sammen?

Livet er vel til å leves istedenfor å hoppe til konklusjoner, eller i verste fall ta standpunkter basert på andres forestillinger om hvordan det hele henger sammen og opphavet til det?
Selvfølgelig må folk få tro på hva de vil, men å angripe tro er sunt. Forresten er det vel egentlig ingen sannhet som kan bli angrepet, da den i alle tilfeller er urokkelig om det nå er en genuin sannhet. Det er jo nettopp slik idéer burde være; åpne for utfordringer, slik at det skal ytterligere diskusjon og kanskje utvider alle perspektiver for flest mulig parter.

Det er viktig å ha tro på noe, men det er aller viktigst å ha tro på seg selv. Være selvstendig og det å tørre å ta alt dette som livet innebærer av ansvar, det er ikke lett for noen av oss til enhver tid, men jeg tror det er et sted å starte. I mine øyne er det så mye rart som gjøres for å rettferdiggjøre ovenfor seg selv eller fortsette med stagnering rundt hvem man er; alle finner sine grunner, sine opphav til problemene, uten at de egentlig heller tenker på å komme seg videre. Hvis man kan bruke tro til noe konstruktivt - som å nå mål - så er det jo absolutt på sin rette plass å gjøre dette, men straks tro holder tilbake og bare skal være en falsk trygghet, da er det ille ute å kjøre. Trygghet å forankre seg i for å nå mål eller for å gagne personlig utvikling? Joda, joda - kjør på... men hvor mange kunne ikke vært sparte for mye krangel og bråk om de ikke heller bare lyttet mer og samtidig utfordret sin egen tro?

Heller være trygg med tvilen på troen og skepsisen over sannheten, enn å være "trygg".
Antall ord: 369
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

Ikke alle mennesker har samme behov. Jeg har ikke behov for en dynamisk verden. Ja jeg er nyserrig og jeg utvikler meg og jeg ønsker å bli flinkere med magi, nå mine mål og så videre, men for meg selv så har jeg mye større behoc av å ha forankring i en religion som blir som en klippe å forholde meg til enn jeg har at ting skal være så veldig dynsamisk, dog som Kaos Magiker burder jeg kanskje ikke utale meg siden i min tro så er ingenting sant og fast og alt i evig flux. :D

For mange personer blir en religion med sine dogmer fast gunn de kan bygge sitt liv på og som de kan vokse fra, mange trenger denne statiske grunnmuren og det er ingeting galt i det. Du trenger kanskje det dynamiske for å utvikle deg, men for andre kan de å ha en uforanderlig tro som gir dem støtte og nærig være akkurat det de trenger for å vokse og nå sine mål og strekke seg etter sitt potensiale.
Antall ord: 176
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Chimera »

Nephandi skrev:
Er uenig med dere der, kristendommen er en falsk religion som bør utryddes sammen med islam og katolisismen!
For det første Katolisisme er en type kristendom. For det andre denne holdningen din gjør deg ikke et hår bedere enn de du kritiserer, hvorfor i helvete kan ikke folk la andre få tro som de vil uten å skulle ville utrydde andre troer fordi man ikke fordtår dem eller fordi man er redd dem? Man kan ikke kjempe mot intoleranse med mer intoleranse.
Hehe, jeg er nok en person som liker å sette ting litt på spissen. Selvfølgelig har folk rett til å tro på hva de vil, like rett som jeg har til å ha de meningene jeg har. Ser absolutt ikke på meg selv som bedre enn andre.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av ludoburgero »

...men livet og alt annet rundt er jo nettopp dynamisk?
Antall ord: 10
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Damned if you do, damned if you don't

Innlegg av Nephandi »

...men livet og alt annet rundt er jo nettopp dynamisk?
En fossende elv er dynamisk, det betyr ikke at jeg ikke både har godt av og nytte av å ha en fast, solid stein å holde meg fast i om jeg faller uti en og jeg er nok temmelig glad når jeg kommer tilbake på den faste, harde bakken.
Hehe, jeg er nok en person som liker å sette ting litt på spissen. Selvfølgelig har folk rett til å tro på hva de vil, like rett som jeg har til å ha de meningene jeg har. Ser absolutt ikke på meg selv som bedre enn andre.
Da er vi nok litt mer enige. :D
Antall ord: 111
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !