På de få minuttene jeg satt og syslet med dette så ordnet diverse saker seg i tur og orden. Det overrasket meg veldig, for jeg var absolutt ikke forberedt på at noe skulle skje - men det var absolutt en gledelig virkning! Jeg kom igjen i kontakt med en som betyr svært mye for meg, og som jeg ikke har sett på veldig lenge. (faktisk akkurat i det sekundet jeg gjorde meg ferdig tikket det inn en mld). Jeg skulle egentlig på tur til helgen med venninner, men dette ble avlyst. Var veldig deppa for dette men under "seansen" i går kom det frem at denne personen jeg ikke har sett på lenge (og som er potensielt "kjæreste-materiale"

Og samtidig har jeg fått forespørsel om jeg ikke kunne ha gått inn i et vikariat på ett år ved jobben min, og her har jeg vært veldig usikker på hva jeg skal gjøre - ja eller nei. Men nå bare vet jeg at jeg skal takke nei, fordi jeg skal visst studere neste høst. Ikke spør meg hvor eller hva - jeg skal bare det! ö Kjemperart!
Men dagen i dag har vært tung fordi.. Våknet på formiddagen med en dundrende hodepine, og kom meg søren ikke opp av sengen før klokken var halv seks. Måtte på butikken å handle, og jeg var så tung og utslitt i kroppen som jeg aldri har vært før. Er dette noe som kan komme etter en slik "hendelse"?
Opplevelsene rundt dette har vært veldig gledelig, selv om dagsformen i dag har vært heller laber. om det har noen sammenheng med dette vet jeg ikke, kanskje noen her inne har noe erfaring på dette området?
Veldig spennende tema dette, og enda bedre er det når jeg etter så mange måneder i mørke ser ting litt klarere - og i allefall klarer å ta beslutninger. Tror rett og slett ikke jeg har lyttet tidligere.. :/
Og bare til info: jeg var veldig rask på takke fint når jeg så at noe positivt skjedde!