Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetOm lukke igjen

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

Om lukke igjen

Innlegg av Anemone »

Noen ganger kanaliserer jeg for folk, det skjer enten jeg vil eller ikke og jeg har store problemer med å lukke igjen når jeg er ferdig. Når jeg føler at jeger ferdig hvert fall.

Jeg prøver alle mulige teknikker på å få filmene og inntrykkene bort men det tar tid og jeg kan gå opptil et døgn eller mer med samtalen " på gang " da mister jeg evnen til å sove.

Jeg ber vedkommende om å avslutte informasjonen men det blir ofte mye " mas " det er sånn at de dukker opp av seg selv og jeg kan med stor sikkerhet vite hvem de skal formidle til.
( jeg forteller ikke at en ånd har fortalt meg ting ) noen ganger ber folk meg om hjelp, men slik det er nå så blir det ganske heftig siden det ikke har en slutt. Jeg sier takk for hjelpen, nå må jeg ha ro og fred eller noe lignende.

Jeg vil at når det er ferdig, så er det ferdig :-)
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Moonstone »

Du kan både visualisere at du skrur av hvert enkelt shakra etter tur, begyn med Kron Shakra og arbeid deg nedover, og bruke en hatt som du bruker hver gang du bevisst vil skru deg av.
Finn en konfortabel hatt du sier bestemt til Åndene at når du tar på deg den så er det stengt av.
Antall ord: 59
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Anemone »

Det hørtes lurt ut, bevisstgjøring ved å samtidig gjøre noe fysisk. Jeg skal få meg en natt lue :P
" nå er det stengt for natten " Ja det skal jeg teste ut.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Om lukke igjen

Innlegg av Moonstone »

Anemone skrev:Det hørtes lurt ut, bevisstgjøring ved å samtidig gjøre noe fysisk. Jeg skal få meg en natt lue :P
" nå er det stengt for natten " Ja det skal jeg teste ut.
Ja, noe fysisk for å symbolisere et abstrakt konsept forsterker og legemliggjør.
Si fra hvordan det gikk da, om det hjalp mot "problemet" ;)
Antall ord: 57
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Isan »

Evt. hva med å spise et eller annet du finner riktig godt, slik at du fullt kan konsentrere deg om smaken/smakene? F.eks. grønnsaker/frukt så det evt. ikke blir bare kaker eller sjokolade - som jo kan gi litt mye rundt ribbeina :D (hvis det blir altfor ofte, da, vel og merke :) )
Antall ord: 52
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Anemone »

For noen uker siden kjøpte jeg meg en snål lue - for det jeg MÅTTE ha den. Nå vet jeg hvorfor.
Forøvrig veier jeg 51 kg og spiser sjeldent snop 160 cm trener hver dag.

Gubba noa hørtes ut som om jeg er kjernes sunn. Men luen er grei, den skal jeg sette på toppen når jeg er ferdig.

Det er et engelsk medium i byen her i dag og en bekjent var hos henne. venninnen min fikk beskjed at hun hadde en levende engel og mentor i nærheten en liten dame med langt lyst hår med noe rart på hodet. haha. det var sikkert meg ja, jeg har en ung venninne på 24 år som er i ferd med å åpne seg og hun er stadig innom med store øyner - så nå skal vi bruke lue. :salute:
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Isan »

Anemone, jeg mente på ingen måte å insinuere noe som helst om hva du burde eller ikke burde spise :) Jeg ville bare ikke risikere å bli oppfattet som en som oppfordret folk til å stappe i seg ting de kanskje ikke hadde godt av. :) Tanken var at det å finne noe helt jordnært du kunne samle deg fullt og helt om, kanskje kunne gjøre det lettere for deg å komme ut av den modusen du der og da anså deg ferdig med for denne gang.
Antall ord: 83
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anemone
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 27 Mai 2011 17:54
12
Blitt takket: 3 ganger

- Om lukke igjen

Innlegg av Anemone »

Neida jeg forstod at det var et velmende råd, spise noe som kan avlede og sette andre sanser i sving. Kanskje det kan være nok å slafs på et tyggis :badgrin:

Noen ganger har jeg tatt meg en røyk, men det er jeg sluttet med, men det som er viktig er vel å avlede seg selv bevist og mentalt. Jeg skal øve på dette.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - Om lukke igjen

Innlegg av Moonstone »

Anemone skrev:For noen uker siden kjøpte jeg meg en snål lue - for det jeg MÅTTE ha den. Nå vet jeg hvorfor.
Forøvrig veier jeg 51 kg og spiser sjeldent snop 160 cm trener hver dag.
Gubba noa hørtes ut som om jeg er kjernes sunn. Men luen er grei, den skal jeg sette på toppen når jeg er ferdig.
Det er et engelsk medium i byen her i dag og en bekjent var hos henne. venninnen min fikk beskjed at hun hadde en levende engel og mentor i nærheten en liten dame med langt lyst hår med noe rart på hodet. haha. det var sikkert meg ja, jeg har en ung venninne på 24 år som er i ferd med å åpne seg og hun er stadig innom med store øyner - så nå skal vi bruke lue. :salute:
Bra det fungerte for deg :like
Antall ord: 151
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

- Om lukke igjen

Innlegg av Kristin »

Det jeg gjør er og se for meg at jeg sitter inni en bobble av lys og at ingen negative energier kommer igjennom, den fungerer kjempe fint.. Også drar jeg inn auran min i tilegg.. og da er du både lukket og beskytta:)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links