Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHar du en paranormal evne?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

MystiqueAkasha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 03 Jan 2014 02:18
10
Kjønn (valgfri): Female
Lokalisering: Kristiansund
Har takket: 12 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Har du en paranormal evne?

Innlegg av MystiqueAkasha »

Jeg føler hvis noen som står meg nær blir syk eller skader seg eller dør. Jeg ser ikke hva som skjer bare en følelse og en anelse om hvem det er.
Jeg kan også føle at jeg må si noe spesielt til en person. Jeg skjønner ikke alltid hvorfor men de vet med en gang hva jeg snakker om. Jeg har vel aldri direkte sett en ånd men føler ofte nærvær av noe som jeg ikke kan se. Jeg har aldri trent for å få frem dette. Det er bare der. Vil gjerne lære mer slik at jeg kontrollere det litt mer
Klem
Antall ord: 113
Hvis jeg kan varme ditt hjerte. Hvis jeg kan få deg til å smile. Da vil jeg kalle det en god dag.
Klem

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
QueenOfSwords
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 68
Startet: 20 Jun 2013 22:49
10
Har takket: 62 ganger
Blitt takket: 27 ganger

- Har du en paranormal evne?

Innlegg av QueenOfSwords »

En skryte tråd? :p Oi, en veldig gammel tråd, som andre har funnet frem, og børstet støv av... :D

Har ikke vi alle evner, på hver våres måte, på de måtene man takler det? Ingen har bare "en evne", alle har stort eller litt. Men ikke en. Noen drømmer, noen healer, noen spår i kort, noen ser på deg hva som feiler deg. Jeg for min del har utviklet mine evner, alt etter som hvor jeg har vært hen, i livet. Som jeg bruker i det daglige. Til mine og andres formål.
Antall ord: 101

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
pisstern
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 03 Jan 2014 13:09
10
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

- Har du en paranormal evne?

Innlegg av pisstern »

Har null evner desverre, bortsett fra stor interesse og fasinasjon for det paranormale :)
Har evner med xbox kontrollen i hånda. Hehe
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Visenda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 193
Startet: 12 Aug 2012 19:34
11
Kjønn (valgfri): dame
Har takket: 75 ganger
Blitt takket: 80 ganger

- Har du en paranormal evne?

Innlegg av Visenda »

Ville ikke kalt det evner, men har et visst talent når det gjelder intuisjon, visualisering, reising, samt å spå i runer og tarot.
Antall ord: 23
Finn meg på Facebook http://on.fb.me/1bwmLgV

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links