Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetHei :-)

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Charger
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 10 Nov 2011 16:33
12

Hei :-)

Innlegg av Charger »

Hei
Jeg er ny her, men har vært mye inne på sidene og lest.
Nå trenger jeg litt hjelp.
En som står meg veldig nær tok sitt eget liv for ca 1 mnd siden og jeg trengte å¨kontakte han. Det var så ubesvart der. Vi har bodd sammen og har barn.

Så jeg kontaktet et medium.
Men når jeg var ferdig der satt jeg som et spørsmålstegn.
Ingen av personene hun så lignet. Hun fortalte at den ene stod bak han som åpnet porten og skammet seg. Han var nesten usynlig. Han trengte mye pleie og hvile sa hun.
Jeg var dum og svarte på spørsmålene hennes. Og da ble det bare virrvarr....
Noen få detaljer stemte.... men det meste var rart. Det rareste var grunnen hun ga for at han hadde gjort det.... At han var homofil....!?? Men alikevell ville han ikke kommunisere.... alt var rart. Han hadde store problemer ja, men ikke for en annen legning.... tror jeg....
Ble så forvirret

Beklager rotete her.... Men lurer på det er flere som har vært borti noe lignende?
Hva gjør man og tenker man?
Antall ord: 194

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Upadiel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 30 Jul 2011 21:15
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Aller helst under dyna
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 5 ganger

- Hei :-)

Innlegg av Upadiel »

Hei hei, velkommen! :-)

Jeg skal ikke si så mye om det du forteller, siden jeg ikke har så mye å komme med, bortsett fra en ting; du må absolutt ikke ta alt du kommer over for god fisk. Det er i bunn og grunn DU som vet hva som er sant eller ikke. Det finnes et hav av bedragrere der ute, så vær veldig varsom med hva du tror på.
Antall ord: 70
Ikke bar vær i live, men lev! :sunny

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

- Hei :-)

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Velkommen :)

Jeg tror heller ikke at du skal ta alt du hører helt seriøst. Det er mange der uten som ikke helt vet hva de driver med. Dessuten kan alle ta feil.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Hei :-)

Innlegg av Asbjørn »

Charger skrev: Så jeg kontaktet et medium.
Men når jeg var ferdig der satt jeg som et spørsmålstegn.
Ingen av personene hun så lignet.
<klippet ned bittelitt... >
Beklager rotete her.... Men lurer på det er flere som har vært borti noe lignende?
Hva gjør man og tenker man?
For meg høres det ut som om du har kommet borti en som "vil ha penga dine - og forteller hva fantasien kommer opp med"....

Det er desverre slik at ekte medium finnes det ikke så mange av, -
wannabe medium finnes det flere av.
Og så har vi de som kun er ute etter å sope til seg mest mulig penger...

Vi har og de tilfeller hvor et medium faktisk har hatt kontakt på ett eller annet tidspunkt, ( før du kom på besøk ), og nå bruker fantasi, kroppspråk, og ikke minst hva personen foran avslører,
til å bygge en "setting".

Så - om vedkommende ikke klarer å komme i kontakt, ( skjer selv ekte medium ), så bør vedkommende opplyse om at "jeg får ikke kontakt av en eller annen grunn".
Men akkurat det er litt vanskelig for mange å innrømme, og visp, har vi en som bruker andre metoder enn reell kontakt.

Har selv opplevet slike medium (anerkjent av endel folk), som kommer med ting som ikke stemmer med realitetene.
Siden jeg er en skeptisk troende, ( tar ikke alt for "god fisk" ), så skjønte jeg at det var noe som ikke stemte.
Det kan ha vært den kvelden jeg var der, eller det kan være en måte vedkommende jobber på.

Så dersom ting ikke stemmer, - dersom du ikke skjønner sammenheng, er det nok mediet som ikke passer inn i settingen, og man bør rett og slett si fra at "dette stemmer overhodet ikke, jeg vil ha penga tilbake!"

Dersom et medium kommer igjennom og får kontakt, - bør man få servert ting man kjenner igjen, og da helst ting kun den man søker kontakt med vet om.
F.ex "da kaffekoppen veltet over den hvite kjolen, som etter det alltid hadde en mørkere flekk i sømmen..." ( altså noe man opplevet sammen med personen.)

Jeg tror altså at dette mediet ikke har kommet i mål med kontakten med den andre siden.

mvh Asbjørn
Antall ord: 388

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Hei :-)

Innlegg av Lilja »

Velkommen til oss!

Det var veldig trist å høre om tapet ditt. Kondolerer!

Nesten enda tristere er det å lese at du, midt i all frustrasjon og fortvilelse, møtte på et menneske som utnyttet dette for egen vinning :( Det er så stygt å sitte og late som, og ihvertfall ovenfor noen i din situasjon. :rasende

Det er, som nevnt over her, desverre mange useriøse i denne bransjen. Jeg håper at du, dersom du gir dette et forsøk til, treffer på noen som behandler deg og sorgen din med respekt!

Mvh Lilja
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links