Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenSynsk?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
staroda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Feb 2011 10:47
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 2 ganger

Synsk?

Innlegg av staroda »

Noen ganger når eg sover så drømmer eg så merkelige ting.Foreksempel i 4.trinn drømmte eg noe om RLE timen og det skjedde,det har skjedd ofte,men mest med RLE og andre ting på skulen.Hva betyr det??Moren min drømmer ofte at eg er er borte og ho må lete etter meg,hva betyr det?
Innemellom drømmer eg at eg og moren min har flyttet til eit stort og fint hus,alt i drømmen er svart eller grått og eg bur ikke langt unna han er liker irl,eg ser aldri faren eller broren min der,hva i huleste betyr det da??

Litt mye å forklare for dei som veit hva det betyr :p
Antall ord: 122
Mirror, mirror on the wall, what the heck happened?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vinterstjerne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 07 Nov 2011 22:54
12
Blitt takket: 5 ganger

- Synsk?

Innlegg av Vinterstjerne »

Ikke så god på dette med drømmer, men den siste virker som en ungpikedrøm.
Om du drømmer om at du flytter nærme han du liker, så er kanskje det en reell drøm du har.
At hverken far eller bror er tilstede kan jo være så enkelt at hodet ditt er så fokusert på den ene gutten at det rett og slett ikke er plass til flere hankjønn i drømmen. ;)
Håper du får svar fra noen kvalifiserte drømmetydere.
Antall ord: 88

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
staroda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Feb 2011 10:47
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 2 ganger

- - Synsk?

Innlegg av staroda »

Vinterstjerne skrev:Ikke så god på dette med drømmer, men den siste virker som en ungpikedrøm.
Om du drømmer om at du flytter nærme han du liker, så er kanskje det en reell drøm du har.
At hverken far eller bror er tilstede kan jo være så enkelt at hodet ditt er så fokusert på den ene gutten at det rett og slett ikke er plass til flere hankjønn i drømmen. ;)
Håper du får svar fra noen kvalifiserte drømmetydere.
Tusen takk,det var eit godt svar,men vis det ikke er plass til flere hankjønn så vorfor er da guttene i klassen med? :dobbelt
Antall ord: 115
Mirror, mirror on the wall, what the heck happened?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
staroda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Feb 2011 10:47
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 2 ganger

- Synsk?

Innlegg av staroda »

Nå har dei drømmene sluttet å komme:( Eg likte faktisk å ha dei:/ men rare drømmer har det blitt meir av,eg drømmer at ein som eg kjenner på eit spill han byner å komme hit og eg må velge mellom han og han eg liker. :?
Antall ord: 46
Mirror, mirror on the wall, what the heck happened?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Synsk?

Innlegg av Svartepus »

Nå er jeg ingen ekspert på drømmer og sanndrømmer, men jeg kan skrive under på at man kan drømme utrolig mye rart. Jeg drømmer om både kjente og fremmede, gjerne sammenblandet helt tilfeldig, og jeg lager nye utgaver av kjente steder.

Jeg vil tro at sanndrømmer der man får varsler fremstår som mer klare og gir en sterk følelse av at dette er noe viktig. Man føler sterkt på seg at dette faktisk kommer til å skje eller er et varsel om noe som kan skje dersom man ikke gjør noe med det. Etter min mening er det ikke HVA man drømmer som sier noe om det er sanndrøm eller ikke, men HVORDAN drømmen er og hvilke følelser den gir.
Antall ord: 134
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Synsk?

Innlegg av helgemann »

staroda skrev:Noen ganger når eg sover så drømmer eg så merkelige ting.Foreksempel i 4.trinn drømmte eg noe om RLE timen og det skjedde,det har skjedd ofte,men mest med RLE og andre ting på skulen.Hva betyr det??Moren min drømmer ofte at eg er er borte og ho må lete etter meg,hva betyr det?
Innemellom drømmer eg at eg og moren min har flyttet til eit stort og fint hus,alt i drømmen er svart eller grått og eg bur ikke langt unna han er liker irl,eg ser aldri faren eller broren min der,hva i huleste betyr det da??
staroda skrev:Nå har dei drømmene sluttet å komme:( Eg likte faktisk å ha dei:/ men rare drømmer har det blitt meir av,eg drømmer at ein som eg kjenner på eit spill han byner å komme hit og eg må velge mellom han og han eg liker. :?
RLE = Religions faget? Kanskje de timene er viktige? Kanskje det er et fag du liker, og så hjelper din klarsynthet til å være forberedt til de timene. Det kan skje.

Forutsigbare drømmer handler om å være forberedt på at ting kan skje. Mange som har sånne type drømmer.

Kanskje din mor føler at hun har mistet deg? Min mor har også hatt slike drømmer om, i en eller setting. Og de gangene har jeg ikke vært tilgjengelig for henne. Kanskje din mor føler at du er på feil vei? Kanskje du har gjort noe, som gjør at dere ikke har den kontakten dere skulle hatt?

Mørke farger er jo fravær av lys og kjærlighet. Det at du drømmer om deg selv og din mor, og flytter til et fint hus, og det er mørkt rundt; jeg tenker at denne drømmen er trist drøm. Det er bare kvinnelige energier her, mannlige energier er sterkt fraværende, både din bro og far er borte, alt som tilhører det trygge er borte (far og bror står som regel for trygghet). Ut ad fremstår du som en lykkelig kvinne, huset er fint og flott, men innerst inne, har du nok en form for sorg. Det at du bor et stykke i fra han du liker, kan være en slags symbol på at det er avstand mellom den kvinnelige og mannlige siden hos deg.

Kanskje disse drømmene har gitt opp å fortelle deg om livet, eller kanskje du har forstått betydningene av de?

En du kjenner på et spill? Altså en fantasi skapning? Hvis det er det, så er det nok et signal til deg, fra deg selv, om at du må ta et valg. Enten skal du fortsatt leve i fantasiensverden, eller så må du ta ansvar og komme deg ut av fantasiens verden, og over til real world.

Det er nå mine tanker om dette.
Antall ord: 495

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
staroda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Feb 2011 10:47
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 2 ganger

- Synsk?

Innlegg av staroda »

Takk for svaret helgemann

Det er riktig at eg er ganske glad i RLE så da har dei drømmene sagt litt hva som skulle skje.

Moren min og eg har mye kontakt for eg litt meir glad i henne en faren min,men faren min og moren min er skilt så det er ikke alltid like enkelt å snakke med henne:(
Antall ord: 61
Mirror, mirror on the wall, what the heck happened?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Synsk?

Innlegg av helgemann »

Uff, det var leit å høre om dine foreldre! Uansett årsak, er det alltid trist og leit, når foreldre skiller lag. Føler meg deg! :klemme
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
staroda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 19 Feb 2011 10:47
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 2 ganger

- - Synsk?

Innlegg av staroda »

helgemann skrev:Uff, det var leit å høre om dine foreldre! Uansett årsak, er det alltid trist og leit, når foreldre skiller lag. Føler meg deg! :klemme
Tusen takk for støtten :klemme
Antall ord: 33
Mirror, mirror on the wall, what the heck happened?!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links