Drømmer, NDO & ut av kroppenDør i drømmene mine...

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

tknutsen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Nov 2011 19:07
13

Dør i drømmene mine...

Innlegg av tknutsen »

Hei jeg er en 15 år gammel gutt.

Jeg drømmer ofte ubehagelige drømmer, i nesten hver eneste drøm så blir jeg drept. Å jeg våkner brått hver gang jeg drømmer om det. Jeg føler at det går ut over meg psykisk, det er flere ganger jeg ikke har lyst til å stå opp om morgenen, får jeg er redd får å bli drept. Drømmen handler om: Jeg går til bussen, når jeg skal til skolen. Jeg går på det samme stedet hele tiden, så når jeg går forbi butikken. Så er det noen som skyter meg... Jeg føler at drømmen er veldig realistisk. Jeg har hatt den samme drømmen i noen måneder nå, jeg synes dette er veldig ubehagelig..

Hjelp plis?
Antall ord: 138

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Dør i drømmene mine...

Innlegg av Svartepus »

Jeg tror ikke du trenger å få dødsangst av sånne drømmer. Drømmer om død er ofte drømmer om ting du er redd for å miste. Enten sider av deg selv eller ting du har i livet som jobb, forhold o.l. Er det noe du er redd for skal ta slutt? Er det noe/noen du er redd for å miste?

Sånne drømmer kan selvsagt også komme av dødsangst, da man ofte drømmer mye om det man bekymrer seg for. Kanskje du kan snakke med noen om ting du synes er vanskelig, og da spesielt dersom du tenker mye på døden og disse drømmene. Det kan fort bli en vond sirkel av bekymringer og skumle drømmer.
Antall ord: 126
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Slettet_Ghostgirl5

- Dør i drømmene mine...

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Jeg er enig med svartepus her :) Jeg er en ung jente på 15 år , så jeg skjønner på en måte hvordan du har det. Har selv hatt ekkle drømmer, som jeg selv tror kommer pga stress og nervøsitet.
Jeg arbeider hardt på skolen, og da blir jeg veldig fort stresset. Og da drømmer jeg slike drømmer. Ofte den samme drømmen noen netter også. Men som svartepus sier, burde du kanskje snakke med noen du stoler på, og som kan hjelpe deg med å slappe av ( om det har noe med stress og gjøre.) Det er som oftest enklere å snakke ut med folk :D
Sist redigert av Slettet_Ghostgirl5 på 20 Nov 2011 09:21, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Sep 2011 14:08
13
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- Dør i drømmene mine...

Innlegg av Aglaia »

Enig med de andre her, at du trenger ikke være redd for å dø. Dette er bare underbevistheten din som jobber.

Drømmetydning er ikke lett. Det finnes vel egentlig ingen fasit. Det finnes vel noe psykologiske pekepinner på hva forskjellige drømmer betyr og hvilken sammenheng de har med hvordan man har det.

Det jeg har lært er at hvis man drømmer at man dør/ blir drept, kan dette bety at man kan ha en form for livs- angst og man helst vil trekke seg litt bort fra sitt eget liv.. At man føler seg utilstrekkelig og hjelpeløs i hverdagen (f.eks. på skolen, i familien osv) eller i livet.

Du vil helt sikkert få forskjellige svar fra alle! Men se om noe av det kanskje kan passe for deg, og snakk med en voksen du stoler på. Det trenger ikke være voldsomme problemer.. Er ikke sikkert det skal mye til før du er kvitt drømmen din. Og dukker den opp igjen senere, vil du kjenne den igjen!

Lykke til :sunny Håper du snart får sove godt!
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links