Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinKvantemedisin?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Martine3005
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 16 Okt 2011 23:21
12

Kvantemedisin?

Innlegg av Martine3005 »

Jeg jobbet med mamma på Kunst og Håndtverksmessen i Lillestrøm idag og bestemte meg for å ta en tur innom Alternativmessen. Da kom jeg over noe jeg hadde hørt om tidligere som jeg synes hørtes interessant ut; kvantemedisin. Med litt skepsis og litt nervøsitet ble jeg koblet opp til denne maskinen som skulle scanne meg. Jeg hadde noen forventninger av hva denne legen (de kaldte han legen, men er usikker på om han har en offesiell utdanning som lege) kom til å kunne lese ut ifra scanningen. Ikke overrasket fortalte han meg at jeg hadde en del problemer med magen med tanke på allergi, noe som er sant. Han sa også at jeg hadde alvorlig pollenallergi, og at lungene mine var dårlige pga det. Jeg har merket en anelse mer snufsing og nysing om våren men ikke nok til at jeg vil kalle det en allergi. Jeg synes derfor at det var merkelig at han faktisk kunne si at jeg hadde en ALVORLIG pollenallergi. Han sa også at jeg hadde veldig lavt stoffskifte fordi jeg var forgiftet av noe stoffer som jeg ikke husker hva var. Dette førte til at hele kroppen, og da nyrene spesielt ble påvirket av dette.

Hvor mye av dette kan jeg stole på? Er det noen som har noen erfaring med kvantemedisin fra før av? Utifra regningen på full behandling skjønte jeg at det er kostbart, og kanskje er ute etter penger? (24 behandlinger over 2 år for vanligvis 97000 kr og messetilbud 47000)
Antall ord: 258

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

- Kvantemedisin?

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Jeg har så vidt hvert borti det, men jeg vet egentlig veldig lite om det.

Jeg tror jeg var 14 år og var på en alternativmesse. Så tenke jeg at jeg skulle prøve å bli koblet til for å få lest av. Men, da jeg skulle til å sitte meg ned og få på meg de sugekopp greiene var det noe som så "STOPP" inni meg. Jeg aner ikke hva som skjedde, men jeg ville bare ikke kobles til den maskinen! Jeg husker det ganske godt enda, det er jo en stund siden, men jeg vet fremdeles ikke hvorfor jeg reagerte slik ;)
Antall ord: 100

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Kvantemedisin?

Innlegg av Arven »

Jeg blir skeptisk til seriøsiteten når det er så mye penger i bildet
Antall ord: 15
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- Kvantemedisin?

Innlegg av Diffusa »

Martine3005 skrev:
Utifra regningen på full behandling skjønte jeg at det er kostbart, og kanskje er ute etter penger? (24 behandlinger over 2 år for vanligvis 97000 kr og messetilbud 47000)

Eh... Du har vel ikke lagt til en null for meget eller noe slikt ??

Eller er denne prisen du nevner for fullt behandlingsutstyr og opplæring?

Noe stemmer ikke med den prisen din altså.
Antall ord: 66
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Kvantemedisin?

Innlegg av Nephandi »

Jeg prøvde det på en alternativmesse en gang hvis jeg ikke husker feil, det var en slags maskin involvert, for meg ble jeg ikke så veldig imponert og maskinene og slikt er hvis jeg ikke husker feil veldig dyre, men på den andre side så har jeg ikke egentlig nok informasjon til å utale meg om dette positivt eller negativt etter en kjapp smaskstest på en alternativmesse.
Antall ord: 67
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links