Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserSpøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Spøkelseskladden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 15 Okt 2011 17:33
12
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Spøkelseskladden »

noen av dere noober har kanskje sett min tråd 'Spøkelsesnummer ringer meg?' som var min første tråd. Vel, nå skal dere få høre enda et skummelt nummer

Det andre numret fikk jeg vite var Vik elektro, vik i sogn, de som svarte mente at noen har vært uheldig eller at det har vært noe feil i nettverket.

Denne gangen ble jeg ringt opp av "00090142" (jeg tok ikke den fordi nummeret så skummelt/rart ut)

WTF?
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Heksepusen »

Forstår godt at du syns dette her var mystisk, men det kan jo være så enkelt som en ip telfon som prøver og ringe deg.
Jeg har nemlig opplevd og fått slike nr når venninden min ringer med ip telefonen sin. Men som sakt tror ikke det er noen fra den andre siden som vil ringe, de kommer nok heller på besøk.
Antall ord: 68
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Borte.. »

Jeg såg nå den andre tråden og jeg har kun en ting å si;

Trolling er så forrige tiår...så jeg vet ikke helt hvem som er "noob" her.

Du bør forøvrig slå opp det uttrykket skal du bruke det ;)
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spøkelseskladden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 36
Startet: 15 Okt 2011 17:33
12
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Spøkelseskladden »

prøv å svar på innlegget mitt istedet for å være negativ?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Svartepus »

Ok, jeg skal prøve å svare deg seriøst selv om du tøffer deg i åpningsinnlegget og kaller folk for noobs. Nummeret du beskriver minner veldig om sånne telefonnummer fra utlandet man blir oppringt av i forbindelse med juks og fanteri (noen vil lure fra deg pengene dine på forskjellige måter), så like greit at du ikke tok telefonen.

Når det er sagt så skjønner jeg ikke hvorfor du skriver om telefonterror her under hjemsøkt, gjenferd og ånder. Telefonnummere kommer i mange varianter både i Norge og fra utlandet, og å bli oppringt av selgere er ikke spesielt mystisk, bare veldig irriterende. Jeg fatter ikke hvorfor du tenker gjenferd hver gang telefonen din ringer fra ukjente nummere, da sjansen for at rare nummere betyr skrømt er ganske liten. Ro deg ned, slutt å vær så lettskremt og ikke heng deg opp i noe så trivielt som telefoner fra ukjente nummere. Det er på grensen til spam å lage innlegg om telefoner under dette underforumet.

Her har du telefonsøk for hele verden, så hvis du virkelig er interessert i å finne ut av dette er det bare å hive seg rundt: http://www.1881.no/Annet/Kataloger-i-utlandet/
Antall ord: 203
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Aglaia
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 84
Startet: 16 Sep 2011 14:08
12
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 21 ganger

- - Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Aglaia »

Spøkelseskladden skrev:prøv å svar på innlegget mitt istedet for å være negativ?
Som de andre sier her.. Ikke lurt å slenge rundt seg med ord og uttrykk som man ikke vet hva betyr.. For det tror jeg strengt tatt ikke du gjør i dette tilfelle.. Så signerer veldig Vermilion og Svaretpus her! Ikke det at jeg skal fortelle deg hva du skal skrive, da.. Det velger du selv! Bare at man lett kan bli litt negativt innstilt når man bruker "noobe".

Med litt anstrengelse går det ann å finne ut hvor nummeret kommer fra! Fin link fra Svartepus! Tror ikke det ringer fra "den andre siden"!
Antall ord: 109

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av Heksepusen »

Tråden er flyttet til et mer passende sted.
Ris og ros tas på pm med meg eller adm
Mvh
Mod Heksepusen
Antall ord: 22
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

- Spøkelsesnummer ringer meg IGJEN

Innlegg av tvilerlitt »

Spøkelseskladden skrev:noen av dere noober har kanskje sett min tråd 'Spøkelsesnummer ringer meg?' som var min første tråd. Vel, nå skal dere få høre enda et skummelt nummer

Det andre numret fikk jeg vite var Vik elektro, vik i sogn, de som svarte mente at noen har vært uheldig eller at det har vært noe feil i nettverket.

Denne gangen ble jeg ringt opp av "00090142" (jeg tok ikke den fordi nummeret så skummelt/rart ut)

WTF?
Siden du tar det opp på ett slikt forum som dette, så er du vel neppe på jakt etter løsning på tekniske problemer? OG http://telefonterror.no har du sikkert sjekket allerede.

Om du fortsetter å få telefoner fra "spøkelses-sladden" så hadde det vært artig om du kunne ta opp "samtalen" via en diktafon el.l. og holde linja i hvertfall 5-7 min, selv om det virker stille, før du legger på. Hadde jo vært artig om det var en "melding" der du ikke hørte ved første anledning men som kun dukker opp når man spiller av...

Når vi først er inne på riging; det er en "ånden som går" like utenfor Drammen, og vedkommende har som hobby og springe (kansje sveve hehe) rundt om og ringe på folks dørklokker (innenfor ett område på noen få hundre meter). Og neida, det er IKKE ungene i gata som morer seg.

uhuuuu
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links