Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserSKUMMLE HENDELSER!!

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Johann.A
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 24 Nov 2011 16:10
12

SKUMMLE HENDELSER!!

Innlegg av Johann.A »

Jeg må bare spørre om dette.. jeg er ikke veldig erfaren blandt det overnaturlige\paranormale, derfor har jeg kommet hit i håp om noen svar. Jeg har en del hendelser som jeg ikke kan forklare annet enn at de kanskje er paranormale. Så setter veldig stor pris på svar. Takk! ;)
Dette kan bli et langt innlegg, men det er verdt det.

Den første hendelsen begynte for mange år siden og har fortsatt så lenge jeg kan huske.
Det er et stort jorde med en liten elv på rett ved huset vårt. Og det begynte for flere år siden da jeg gikk hjem og tok en snarveg over jorde, da kjente jeg noen som pustet meg i nakken. jeg snudde meg brått men det var ingen der. jeg ble stresset og kjente frykt og la på sprang og kjente jeg noe som helt klart sparket over beina mine og jeg falt. da hørte jeg noen som visket "hold deg unna" eller noe lignende. jeg ble livredd og løp hjem. Etter denne hendelsen hver gang jeg går der føler jeg at det er noe\noen som ser på meg og forfølger meg. og av og til kjenner jeg en sterk lukt. Jeg har ingen logisk forklaring. Det eneste jeg vet er at det er en mann som tok livet sitt i denne elven.
Jeg har ingen forklaring på dette, og lurer på hva dette kan være. Jeg har 2 brødre som ikke har det problemet i det hele tatt når de går der. Jeg lurer på hva dette er, og om den vill meg noe vondt?

Takk for svar ;)
Antall ord: 281

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- SKUMMLE HENDELSER!!

Innlegg av jeditrond »

Det kan være at du er mer sensitiv ovenfor rest-energier enn brødrene dine og at du derfor opplever det du opplever. Det kan være noe negativt som henger igjen etter mannen som tok sitt eget liv, eller du kan ha snublet over noen naturånder som drev på med sitt, derav advarselen om å holde seg unna :)
Antall ord: 60
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links