Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinSvarte stråler fra dyrket safir

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Svarte stråler fra dyrket safir

Innlegg av Nephandi »

Jeg opplevde noe litt artig i går. Gubben gav meg en dyrket safir, dette betyr at ja dette er en safir men krystallen er dyrket frem istedenfor at den er funnet i naturen. Jeg satt og holdt på safiren og prøvde å se om det var noe energi i den. Jeg følte ettervert det som om jeg holdt en slags kule, slev om stenen i seg selv bare var en liten flat sak, og ut i fra denne kulen kom det mørke, svarte stråler eller nesten tentakkler som snudde seg rundt. Dette var veldig merkelig. Jeg tror ikke stenen er negativ, men den hadde helt annen energi enn naturlige steiner, skjønt jeg har andre dyrkede stener også som jeg ikke har følt denne energien i fra.
Antall ord: 132
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- Svarte stråler fra dyrket safir

Innlegg av Asbjørn »

Det var merkelig, dette har jeg ikke hørt om tidligere....
Men - det kan jo være nettopp fordi den er dyrket frem, - at den viser litt av energien til de som har gjort jobben....

Spørs om den må renses skikkelig ??
Kjenn på hva du selv føler er rett....


A
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Svarte stråler fra dyrket safir

Innlegg av Nephandi »

Ja jeg tror nok stenen bør renses. Ellers så i min erfaring med dyrkede stener så er energien til mineralet der, men den er veldig personlighets løs på en måte, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det, stenene har energi men de manger litt karakter blir vel kanskje den beste måten å si det på. Jeg har ikke opplevd noe som med denne stenen før.
Antall ord: 70
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links