Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Magi og Okkult PraksisTransexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Wicca, Cabala, gamle svartebøker, kjærlighets magi, Hermetisme, hvordan lage et rituale og så videre.
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Nephandi »

Jeg fant denne videoen på Youtube, jeg synes det er et utrolig viktig tema så jeg ville bare poste den her. jeg har tenkt å lage et video svar til denne videoen så jeg jeg får gjort det så skal jeg poste den også, men for nå så mener jeg at denne videoen er verd å se, hun som har laget den kommer med veldig mange gode poenger.

[youtube]Oe2r_tRnc8k&feature=g-u[/youtube]
Antall ord: 74
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Borte.. »

Absolutt! Ikke bare på det planet heller, men generelt. Transeksuelle er mennesker akkurat som alle andre på denne planeten! Alle er likeverdig, men forskjellig. Nå har jeg ikke noe særlig forhold til Wicca generelt, men jeg synes likevel at det er flott at hun følte for å ta opp det temaet :notworthy:
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Nephandi »

Jeg mener at det er veldig få som er helt menn eller helt kvinner, vi er alle på en skala, og så er noen nærmere kvinne siden av skalaen og noen er nærmere manne siden. Uansett så mener jeg at vi samme hva slags religion vi følger må ha plass til alle selgs mennesker og feire våre forskjeller isteden for å være redd for dem. Det bør også nevnes at i mange gamle religioner så ble transexuelle sett på som Gudenes barn og ble sett på som hellige.

Her er mitt video svar til orginal videoen iallefall hvor jeg snakker litt om hva jeg tenker om saken.

zRDpeLzCySQ
Antall ord: 113
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Borte.. »

Nephandi skrev:Uansett så mener jeg at vi samme hva slags religion vi følger må ha plass til alle selgs mennesker og feire våre forskjeller isteden for å være redd for dem.
Jeg kunne ikke ha vært mer enig i det her!



Forøvrig er det tøft av deg å poste videoer på selveste youtube! :notworthy: Er du ikke redd for trollene?
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Nephandi »

Jeg har vert heldig og ikke fått så mange troll, men stort sett så er jeg ikke så redd internett troll, de kan ignoreres. :D
Antall ord: 25
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Arven »

Flott videorespons du la ut ! Vi er åndelige vesner i en fysisk kropp og skallet betyr ikke noe. Det er personen på innsiden, hva og hvem denne er som er viktig og jeg er helt enig med deg i at det er forskjellene som gjør det så spennende å møte mennesker.
Antall ord: 52
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Transexuelle kvinner i Dianistisk Wicca

Innlegg av Nephandi »

Takk for komplimenten. Ja jeg mener at det er hva man finner å insiden som teller ikke det som er på utsiden, og at hvis folk så det litt mer at vi kanskje da ville ha vert et mer tolerant samfunn. :)
Antall ord: 40
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links