Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg har 4 hjelpere.

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Des 2011 00:30
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Oslo

Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av ema »

Jeg begynte å merke ting når jeg var rundt 4 års alderen,begynte jeg å reagere, og se en dame, som snakket til meg, men skjønte ikke hva henne sa, og det var etter min oldemor døde, hun døde ca. en mnd etter jeg ble 4. Da reagerte jeg ikke så veldig på det, jeg så ei dame på veggen, men langt svart hår, som jeg senere har fått vite er oldemor som viste seg selv, som ung. jeg har alltid tengt på henne, og hun kontaktet med tror de jeg har snakket med, og de som kjente henne, for jeg er den personen i familien som er mest lik henne, vi er så like som vi kan få blitt. og jeg fikk vite det hun ville si, men jeg ble så redd for jeg er så motaklig for alt sammen har jeg fått vite. Så ei dame gjorde sånn at jeg " ikke skal føle noe som helst" men jeg føler jeg gjør det ennå, og olde mor her her, hun driver å tuller litt med å åpne og lukke skap, og noen ganger hvis jeg sier stopp stopper hun, andre ganger ikke!:p må le litt av henne også, men jeg blir samtidig vett skremt.
Men nå som jeg har fått 4 hjelpere, den sterkeste på høyre side, ser jeg ofte, nesten heletiden, lys ved siden av meg og over meg, men hvis jeg snur meg etter det blir det borte, så jeg får bare sett det med side synet, og det er ofte jeg ser en hvit skikkelse, og jeg fikk vite at hun sterkeste jeg hadde går i hvit kjole, men blir litt usikkert.. hva tror dere det hvite lyset er?
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av Nephandi »

For det første velkommen til forumet, jeg håper du vil like deg her. Nå til posten din, hvorfor blir du redd hvis du mener at Ånden til den oldemor viser seg for deg? Hvorfor skulle hun være farlig, men mindre oldemoren din likte å plage og skade folk da hun var i livet, noe de færreste gjør, hvorfor skylle hun være farlig nå, så hvorfor er du redd henne?

Jeg vet ikke hva lyset du ser er, det kan være energi, den kan være din egen aura eller det kan være hjelpere. Men du hadde veldig spesifikk informasjon om disse hjelperne, hvordan har du fått vite dette?
Antall ord: 116
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av Lilja »

Velkommen hit!

Er det noen av de andre hjemme hos deg som merker dette nærværet? Skapdører som går opp og igjen er veldig fysisk, og bør kunne legges merke til andre enn bare deg...


Jeg mener at det er en helt naturlig reaksjon å bli redd når noe fremmed og uforståelig skjer! Forstår godt at du syns dette kan være guffent, ema. Men har du prøvd å si det til oldemoren din?

Prøv å si til henne at du vet at hun er der, og at du forstår at hun ønsker din oppmerksomhet, men at hun skremmer deg. Be henne om å fortsette å være rundt deg hvis hun ønsker det, men at du ønsker at hun trekker seg litt tilbake og ikke er så synlig i hverdagen.

Bare vær forberedt på at du risikerer å begynne å savne "spetakkelet" dersom det plutselig forsvinner!! ;)


Det hvite lyset du ser kan være en hjelper, men det kan også dreie seg om en type synsforstyrrelse eller noe annet fysiologisk, f.eks en såkalt auramigrene. (man kan ha auramigrene uten hodepine). Jeg vil anbefale deg å få tatt en sjekk, bare for å få utelukket alle fysiske forklaringer.

Mvh Lilja
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av Arven »

Velkommen hit ja :D
jeg har det siste året sett hvitt varmt lys komme over min høyre skulder som om noen sto bak meg med et stearinlys. Jeg merker fysisk varmen fra lyset. Det er ikke sterkt, men intenst på samme tid. Vanskelig å forklare helt. Når jeg snur meg er det ingenting der. Jeg opplever det når jeg er sliten, engstelig eller trist. Jeg har vært hos lege og øyenlege og sjekket, men jeg er frisk og alt i orden, så jeg har fått bekreftelse på det jeg har trodd inni meg hele tiden, at det er hjelperen min som lar meg vite at han er der. Lyset blir borte etter en liten stund.
Hvis lyset er min egen aura, vil det være naturlig at det kommer bare når jeg er sliten, engstelig eller lei meg ?
Antall ord: 142
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av Nephandi »

Jeg støtter den at du bør sjekke ting opp hos lege for sikkerhetskyld, det er veldig mye både alvorlig og trivielt som kan forårsakje sanseforstyrrelser og det er alltid lurt å være på den sikre siden.

Jeg må inrømme at jeg fremdeles ikke forstår hvorfor det skal være skremmende hvis du vet at forstyrrelsene forårsaken av oldemoren din, da er det ikke noe ukjent, eller noe farlig, det er bare oldemoren din bare at hun nå er en Ånd og ikke har en fysisk kropp, det er ingenting farlig eller ekkelt med det, og jeg tror at hvis man skal drive med det alternative er det vitkig å helt fra begynnelsen lære seg til at Ånder er som andre vesener, det finnes selvfølgelig bad seeds, men for det meste er de vennelige om ofte ganske alien fra oss.
Antall ord: 147
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
ema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Des 2011 00:30
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Oslo

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av ema »

Grunnen til at jeg vet litt om dem er at det er ei dame som har gitt meg litt svar, men ikke alt, og de hjelperne er der i tillegg til Oldemor , oldemor har jeg nå fått hvite hvorfor hun er der, og hun ville fortelle meg hvordan hun hadde det og at hun vill passe på meg, er i hvertfall det jeg har fått vite da.
Og hun har alltid vært en skøyer, hun lar ikke noen hindre henne heller, gun driver nå å åpner skap noen ganger om kvelden, og hvis jeg sier slutt, så slutter hun ikke med det første, men det har aldri vært noe vondt i henne, men grunnen til at jeg blir redd er at jeg synes det er litt ekkelt med ting fra andre siden på en måte da, og hadde alltid en anelse om at det var henne før jeg fikk svar på at det var henne, uten at jeg nevnte det til den personen som hjalp meg, men jeg blit fortsatt litt engsteli,i tilfelle det er noe annet det også, ja det er andre i huset som merker det, og ser hunden og katten min reagrer men nå har de begynt å gå inn på rommet mitt, som om de prøver å passe på meg, og følger med heletiden, og de legger seg ikke ned for å sove før de ser jeg har slappet helt av. men det er mest i annen etg jeg merker ting, og der er det bare jeg og broren min som er, og når ingen er hjemme, eller hvis bare jeg og store broren min er hjemme som jeg merker mest nede. men jeg har jo på en måte fått svar, det jeg er mest nyskjerrig på er jo om det er hjelperne jeg ser når jeg ser lyset.
Antall ord: 315

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av Mei987 »

Det er bra du har fått kontakt med hjelperne dine. Den oldemoren din høres ganske hyggelig ut må jeg si, men du kan jo spørre henne om å roe ned litte gran sånn at du kan ha en nogelunde normal hver dag. Angående damen i hvit kjole kan være en hjelper, en del av astral kroppen din (sjelen din) eller også noe i Auraen din som trenger oppmerksomhet. Den beste konklusjonen kommer du fram til selv.
Antall ord: 81
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
ema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 13 Des 2011 00:30
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Oslo

- Jeg har 4 hjelpere.

Innlegg av ema »

Lenge siden jeg har vært her nå, men har ikke fått kommet inn, jeg vet at jeg ikke er gal, for har fått hjelp til å snakke med Oldemoren min, og fått vite hva hun vil. men hun fortsetter bare å være her, hun gir på en måte ikke slipp på meg! og det er ikke bare meg i huset som reagerer, hunden min ligger nå oppe på rommet mitt vær kveld, og det er om kveldene det skjer ting, og jeg ser hvite skygger bevege seg, og jeg har hatt en som kan masse om dette som sier at det er engler som passer på meg. men jeg blir urolig, for jeg føler også en klam het noen ganger ikke sånn varm god het som før, men som om noen helder vann over meg, og når hunden min er her så er det noen som tuller med den, den blir helt gal. også roer det seg litt, og kommet tilbake.

Og ja Oldemor var den snilleste personen når levde, men hun likte ætte litt, tulle med folk.. men selvom jeg vet det er hun som er her, blir jeg litt redd.. det er også flere venner av meg som sier de merker noe, de sier det er som noen tar de med en varm hånd på skulderen sin.. og selvom jeg sier la meg være i fred, nå vil jeg sove,har også sagt at hun kan komme i drømmen min hvis det hadde gått i stede for da blir jeg ikke like redd. men det skjer jo ikke.
Sånn som nå klarer jeg ikke sove, hadde begynt å sove med lyse av igjen, men måtte bare forte meg å skru det på igjen, for jeg klarte det ikke. har nå sendt sms til hun som har hjopet meg flr og funnet ut at det var oldemor, og hvorfor jeg tenkte så mye på henne før jeg fant det ut, fikk vite ting jeg ikke visste, som jeg måtte ringte mimmi (bestemor) og høre etter om var sant. og det stemte.
Jeg vet hun vil passe på meg,men føler på en måte at det er noe mere her.
Antall ord: 379

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !