Først våknet jeg av at sønnen min hadde feber og hadde fått vannkopper. Etter en stund med døsing og stadig klynking og klaging fra sønnen måtte vi ned å finne Zyrtec og Paracet. Vi har ventet på dem, vannkoppene, men slike netter er alltid rare og man føler man ALDRI skal få sove igjen. Jeg sovna likevel.
Drømmen:
Tommelen min hadde jeg kutta av ved et uhell. Det var som jeg hadde brukket neglen, like alvorlig liksom. Det blødde ikke heller. Jeg visste at jeg måtte holde den inntil sånn at kroppen ikke frastøtte seg den når den ble sydd på igjen. Jeg tror jeg styrte litt med å få noen til å kjøre meg til sykehuset. Etter en stund fant jeg ut at jeg hadde mistet fingeren, fant den igjen i lommen, den var blek og blålig, litt innskrumpet. Jeg trykte den inntil, hardt, det kom masse levret blod ut rundt kuttet. Jeg tenkte det var jo bra det kom blod hvertfall, selv om det lignet på mørkerødt sparkel. Jeg så at blodet begynte å sirkulere gjennom tommelen, som på et animert biologi bilde, med røde og blåe blodårer.
Tror det var da jeg våkna. Jeg var så kvalm at jeg var sikker på at jeg hadde omgangssjuka. Krøp ut på badet og la meg på gulvet ved dassen. Ventet bare på at jeg skulle kaste opp eller det andre. Kaldsvetta noe inni helvete. Etter en stund gikk det over og jeg våknet? av at jeg frøs. La meg igjen.
Etter jeg våknet igjen i morges begynte jeg å gruble på om det kunne ha vært drømmen som gjorde meg sånn? Tror aldri jeg har opplevd fysiske reaksjoner etter en drøm, hvertfall ikke så sterke. Har jo opplevd å drømme at jeg har store smerter som er kroniske, men så er det bare fordi jeg ligger på armen, men det er liksom andre veien...
Dette ble langt, men gjorde godt å få ut

Setter pris på innspill, da jeg tenker mye på dette og kjenner magen knyter seg.