Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lurrev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Des 2011 14:30
12

Hjelpere?

Innlegg av Lurrev »

Jeg er ganske fresh på området, men jeg lurte på hvordan man kan finne ut om man har hjelpere?
Har opplevd ganske masse, fra jeg var liten, og aldri følt at jeg var alene. Uansett hvor jeg har bodd, har det vært en følelse av at noe har blitt med meg hele veien, men har aldri vært redd - bare godtatt at slik er det.

Da jeg fikk datteren min, har følelsen blitt enda større. Har sett på noen bilder opp igjennom, hvor man ser "tydelige" skikkelser, ikke bare en men flere.

(Om noen er interessert så kan jeg sende et bilde jeg har tatt hvor jeg kan se det er noe aktivitet på og hadde vært spennende om noen kunne bekrefte eller avkrefte dette, vil ikke legge det ut på forumet siden det er av datteren min og pappa`n hennes)
Sist redigert av Lurrev på 19 Des 2011 18:36, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 415
Startet: 13 Aug 2010 10:43
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- Hjelpere?

Innlegg av Atmi »

Ikke vet jeg - jeg opplever at du har to hjelpere bak deg på venstre side, ene er høyere enn den andre. To menn.. tror jeg.

Mer kan jeg ikke bidra med, kan ikke en gang garantere for at det stemmer, det er bare slik jeg noen ganger får for meg når det kommer slike innlegg som dette.
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lurrev
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Des 2011 14:30
12

- Hjelpere?

Innlegg av Lurrev »

Spennende :D Jeg vet jo at det er noe sammen med meg, som absolutt ikke skremmer eller er ubehagelig. Så får jo håpe at du har rett! Takk for svar :)
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- Hjelpere?

Innlegg av Astarte »

Vær forsiktig med å "lese" andre. Det kan fort tippe over til "spå-meg-innlegg". ;)


Mvh

Astarte
mod
Antall ord: 18
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 415
Startet: 13 Aug 2010 10:43
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 29 ganger

- - Hjelpere?

Innlegg av Atmi »

Astarte skrev:Vær forsiktig med å "lese" andre. Det kan fort tippe over til "spå-meg-innlegg". ;)


Mvh

Astarte
mod
Ja, jeg vet. Men.. hva skal jeg gjøre da? la være å si det? Lest er lest og kjent er kjent.

Sorry.
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mei987
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 24 Des 2011 09:35
12
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Vestlandet
Blitt takket: 19 ganger

- Hjelpere?

Innlegg av Mei987 »

Det høres nok ut som hjelpere ja. Ikke virker det lurt å si hvem de kan være akkurat her, men du kan ha mange hjelpere i løpet av livet. Noen er med deg fra du blir født, noen dukker opp i perioder når du trenger deres visdom/hjelp. Mens andre hjelpere kan komme og gå når de vil så å si.
Antall ord: 65
part shaman, part seer, part herbalist, part spiritual healer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- Hjelpere?

Innlegg av Thulr »

Lurrev skrev:Jeg er ganske fresh på området, men jeg lurte på hvordan man kan finne ut om man har hjelpere?
Har opplevd ganske masse, fra jeg var liten, og aldri følt at jeg var alene. Uansett hvor jeg har bodd, har det vært en følelse av at noe har blitt med meg hele veien, men har aldri vært redd - bare godtatt at slik er det.

Da jeg fikk datteren min, har følelsen blitt enda større. Har sett på noen bilder opp igjennom, hvor man ser "tydelige" skikkelser, ikke bare en men flere.

(Om noen er interessert så kan jeg sende et bilde jeg har tatt hvor jeg kan se det er noe aktivitet på og hadde vært spennende om noen kunne bekrefte eller avkrefte dette, vil ikke legge det ut på forumet siden det er av datteren min og pappa`n hennes)
Ingen vits å finne ut om du har hjelpere. Det har vi nemlig alle. Enten det er i form av avdøde familiemedlemmer og andre slektninger og forfedre, eller i form av andre ånder. Og jo flere hjelpere man har, jo heldigere er man. Og som regel er dette hjelpere som følger med en hele livet, selv om man jo også kan få nye underveis. Så det er ikke så rart at du har følt på deg at det er noe/noen som har fulgt med deg hele veien, og det er trolig sånn at de bestreber seg på å hjelpe deg mer etter at du fikk datteren din.

Det som virkelig er av interesse er ikke om man har hjelpere, for det har vi jo som sagt alle. Det som er av interesse er hvem disse hjelperne er. Selv har jeg både avdøde slektninger og ånder som sist levde her på jorda for flere tusen år siden blant mine hjelpere. I tillegg til hjelperne har vi alle også veivisere som har som oppgave å lede oss i riktig retning her i livet, og som skal få oss til å utføre våre livsoppgaver. Men dette forutsetter jo at vi er åndelig innstilte nok til å fange opp de signalene som åndene sender oss. Selv har jeg vært så heldig å fått vite min livsmisjon da jeg stadig kommuniserer med høytstående ånder, og har fått vite at jeg har nærmere 1500 veivisere som alle gjør sitt for at jeg skal nå mine mål. Og de har hjulpet meg mye. I tillegg har jeg enda flere hjelpere.

At du fornemmer dine hjelpere viser bare at du er åndelig anlagt, og med ytterligere åndelige potensialer. Jo mer du viser at du setter pris på dine åndelige hjelpere, jo mer hjelp vil de gi deg.
Antall ord: 461
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links