Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Paranormale / uvanlige hendelserÅ føle motpoler i løse luften

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

harepus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 24 Jan 2012 18:30
12

Å føle motpoler i løse luften

Innlegg av harepus »

Min mann og jeg hadde en merkelig opplevelse på mine foreldres landsted for noen år siden. Siden har vi skjønt at det er noe som foregår der, uten å helt vite hva.
En mørk oktoberkveld sitter vi på kjøkkenet og har middag med høy musikk i bakgrunnen.
Plutselig sier min mann at det er noen i rommet. Han følte et nærvær og pekte ut et hjørne i rommet hvor han mente det var en ånd. Han går bort og sier han kjenner ånden, holder hendene mot hverandre men de stopper som en magnetisk motpol. Plutselig glipper den og vi finner ånden et annet sted i rommet, her forsøker jeg meg og kjenner akkurat det samme. En merkelig følelse, uansett hvor mye jeg presset fikk jeg ikke hendene nærmere hverandre! Som en vegg mellom hendene. I tillegg var en kald følelse i feltet jeg holdt på. I ca en time fulgte vi ånden(e) med å kjenne på de rundt omkring i to rom i huset. Dagen etterpå ringer jeg min mor som er oppvokst på stedet fra soverommet rett over der dette skjedde. Akkurat i det jeg forteller henne om hendelsen kommer det et iskaldt gufs svevende fra døren, en slags skikkelse som kommer over meg og puster på meg. Skikkelig creepy! Siden dengang har vi opplevd at en figur på veggen formet som en hånd beveger på seg som den vinker...frem og tilbake. Vi stoppet den, men fortsatte av seg selv. Ikke noe trekk skulle tilsi at dette skulle skje. Nå vurderer vi å få en klarsynt til stedet, lurer veldig på hva eller hvem som er der. Det er et hus som ble bygget under krigen av en nazist, og før det har det vært hus der siden 1600 tallet. Så mange energier uten tvil! Dette med å føle så sterke motpoler i løse luften, er det flere som har erfaringer med det?
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Å føle motpoler i løse luften

Innlegg av Kiara »

Jeg kan kjenne at et lite område er som et kuldefelt, lite eller stort, og så er luften varm rundt ellers. Men har ikke kjent noe motstand med hendene.
Men har prøvd med pendel der som jeg følte, eller hørte at "noe" var, og da så og kjente jeg at pendelen møtte motstand, akkurat som om den måtte gjennom noe tykkere enn luft..
Merker dere noe ellers,, på andre plasser enn hytta?
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links