Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Religion & livssynbibelens profitter oppfylles nå!!

Her er plassen for diskusjoner om tro og livssyn.
Hold diskusjonene innenfor lovlige tema.

Moderator: Asbjørn

Scarface30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jun 2011 07:50
12

bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Scarface30 »

Nå er det på tide og våke opp folkens vi lever i de siste tider..

Først vil jeg vise bibelens profitter som går i oppfyllelse.

Hosea 4.3 Derfor skal landet visne og alle som bor der tæres bort både markens dyr og himmelens fugler, selv fiskene i havet skal utryddes.

z__4v3dkxoQ

Lukas 21:25 Det skal vise seg tegn på sol, måne og stjerner. På jorden skal folkene bli grepet av angst og fortvilelse og på jorden skal det være uro og nød i nasjoner. Brøl fra hav og kraftige bølger og merkelig tidevann.

Markus 13:8 Folk skal reise seg mot folk og rike mot rike. Det skal være jordskjelv mange steder, og det skal være hungersnød. Dette er begynnelsen på fødselsriene.

[youtube]nfQDK6mUbAU#![/youtube]
LWmTL0R8cno

DISSE PROFITIENE ER OPPFYLLES NÅ!!

Vi har flere profitier som også skal oppfylles før verdens undergang. Se under..

[youtube]VLrXsOZC31g&context=C3fa284aADOEgsToPDskL1KFOsVHevrQeN_JQQ3ocT[/youtube]

Johannes åpenbaring snakker om dyrets merke som skal utløse byller og pest..

Personlig tror jeg det snakkes om en tredje verdenskrig med atom og kjernefysiske våpen som skal tre i kraft. Vi får nok en finans kollaps i EU så da kommer dyrest merke.

JESUS KOMMER SNAR, ER DU KLAR TIL Å MØTE HAN?

husk det handler ikke om å tro, det handler om forholdet ved den hellige ånd og frelsen så man tar i mot Jesus å kjenner han da må man skrives inn i livestbok, tenk å trist når gud åpner boka å sier navnet ditt er ikke her, å fortapelsen er et faktun.. VÅKN OPP. Det nye testamentet er alt livet handler om

Satan er i alles tanker, husk at Satan skal få makt på denne jord de syv siste år før verdens undergang er det satan som styrer verden.

Satan er livredd for krafta til Gud, derfor tror ingen på Jesus Kristus som Gud i menneskeform.

Tenk deg om? himmelrike eller fortapelsen (dødsriket, helvete,)?

Frykter du døden er du ikke trygg, satan fryktet døden fordi han visste at han skulle til helvette, samme gjelder dere hvis dere frykter døden. Ta i mot Jesus Kristus i dag
gjemferd sa min hellige ånd er mennesker som er fortapte

HER ER DERES MULIGHET.. Ta kontakt

http://bmonline.no/html/sykdom.html
Antall ord: 395

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Diffusa
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 12 Aug 2006 20:33
17
Har takket: 221 ganger
Blitt takket: 162 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Diffusa »

[-(
Antall ord: 0
Hvis du tror du vet alt, så er du dårlig informert.
http://endoftheline.com/ocean/index.php

Pssst, spis og vær glad!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Moonstone »

Et klassisk eksempel på misforståelser og feil tyding av Astro-Teologiske- og Astro-Mytologiske Arcane skrifter..
Her er en nyhet til dere som tror at dere klarer å tyde Johannes Åpenbaring UTEN Nøkkelen:
Tekstene handler ikke om det dere tror at de handler om.
Antall ord: 45
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av lolah »

Slike ting provoserer meg faktisk... skremme på meg religion på dette viset !! Et eksempel på at enkelte drar trua si et hakk litt i gal rettning !! misjonære med frykt.. tro på gud eller dra til helvette !!
Jeg tror på gud... jeg tror på en god gud.. å jeg kan love deg en ting, han kommer ikke til gjorden på en grufull måte.. han er ikke interessert i at vi skal overtolke alle samfunnsmessige og naturmessige forhold med at han snart kommer og tar de beste og lar de "værste" brenne.. Faktum er at vi vet ikke når og hvordan det skjer.. å det er litt av poenget ! Dessutten tar han med seg alle som vil !!
Antall ord: 117

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

husk det handler ikke om å tro, det handler om forholdet ved den hellige ånd og frelsen
Dette er bare en av dine feiltolkninger....

Det holder med å tro, tro med hjertet..

Happe....
Antall ord: 31
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Moonstone »

Visdommen fra den forrige Gull-Alderen vil vende tilbake i Vannmannens Tidsalder, det er det de Antikke sivilisasjonene forrutså gjennom Astrologi.
De visste at Middelalderen og Fiskenes tidsalder fra ca år 200 e.kr. fram til nå kom til å være en vanskelig tid, og gjemte derfor en hel haug av visdom i allegorier,billedspråk og symbolikk.
Det er MANGE kulturer som advarte mot dette, ikke bare Jødene.

En tidsalder med Negativitet,glemsel og mørke kom til å komme, Fiskenes tidsalder, som ironisk nok ble dominert av Kristendom, som selv hevder å komme med et budskap fult av Lys, men er de som har bidratt mest til å spre Mørke istedenfor i denne perioden.

Når man har Nøkkelen og vet at Christos/Horus kun er et symbol på Sola/Lys/Visdom, er det lett å se hvorfor de mente at disse prinsippene nok en gang skulle vende tilbake.

Man må se gjennom Mytologiens slør av allegorier og billedspråk, å se kjærnen i historiene.
Kristne flest innehar ikke Nøkkelen til å tyde koden, og det resulterer i vrangforestillinger som blir presentert her.

Det er passelig å lime inn en liknende advarsel fra Egypts Hermes Trismegistus:

E4Kou9TGdi8
Antall ord: 198
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scarface30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jun 2011 07:50
12

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Scarface30 »

Da har dere ikke åpnet det nye testamentet eller forstått stort..

Hele det nye testamentet handler om den hellige ånd og frelsen man MÅ ha for å komme inn i himmelriket..

Det er ingen vei til Gud utenom igjennom Jesus Kristus..

Religion er menneskeskapt og fra satan og i mot Guds vilje

De som har Frelsen, og den hellige ånd igjennom Jesus Kristus har evig liv og lever etter nåden dersom de ikke forkaster Jesus og lever sitt eget liv..

Alle er født inn i en syndeverden etter Adam, og alle er av kjøttet til Adam. Derfor må man bli frelst for å bli rettferdige for Gud og det er igjennom Jesus Kristus...


Det står masse om Dødsriket, Helvete i det nye testamentet.

Det er ikke Gud som bestemmer om du vil til Helvete eller Himmelen..


Nei, det er opp til deg selv.. Mange millioner mennesker kommer til helvete og de vet ikke engang om det.

Det er fordi folk følger sine egne lyster i livet. Å alle blir dømt etter sine gjerninger..

Sjelen våres er udødelig, husk alle gjemferd og poltergeist. Det er mennesker som er fortapte og er på vei til helvette fordi de fulgte satan og syndet hele liver de hadde her på jorda uten Jesus Kristus..

her er en bra video som forklarer litt

T4JpZ5XMyqQ


Her forklarer han litt av alvoret med Himmel og Helvette

XVrl2ZBlvWM
Antall ord: 237

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

- - bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Moonstone »

Scarface30 skrev:Da har dere ikke åpnet det nye testamentet eller forstått stort..
Hele det nye testamentet handler om den hellige ånd og frelsen man MÅ ha for å komme inn i himmelriket..
Det er ingen vei til Gud utenom igjennom Jesus Kristus..
Religion er menneskeskapt og fra satan og i mot Guds vilje
De som har Frelsen, og den hellige ånd igjennom Jesus Kristus har evig liv og lever etter nåden dersom de ikke forkaster Jesus og lever sitt eget liv..
Alle er født inn i en syndeverden etter Adam, og alle er av kjøttet til Adam. Derfor må man bli frelst for å bli rettferdige for Gud og det er igjennom Jesus Kristus...
Det står masse om Dødsriket, Helvete i det nye testamentet.
Feil.
DU tror dette.
Du er utenfor porten til Solomons Tempel og banker på uten Nøkkelen.
Det beviser du med misforståelsene dine i innlegget ditt.
Du tar Astro-Teologi og Astro-Mytologi bokstavlig, noe Jødene selv advarer folk mot å gjøre..
Antall ord: 173
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scarface30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jun 2011 07:50
12

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Scarface30 »

Nei, fordi jeg har tatt i mot frelsen og den hellige ånd selv. Jeg lever under nåden og kan ikke synde mere, da for jeg automatisk dårlig samvittighet fra den hellige ånd som er Gud i Jesus Kristus..

Hvorfor prøver du ikke helbredelse selv?

Det du henviser til jeg har vært borti før, å det er feil

Jødene tok ikke i mot Jesus Kristus som herre (altså Gud i menneskeform) som alle ventet på i gamle testamentet, men vanlig menneske.. Da får man ikke frelsen og den hellige ånd.

Ingen kommer inn i himmelriket uten den hellige ånd, som er lett å få..

Reis på et bedhus og ta i mot Kristus som herre.

Men man må tro fra hjertet :)

Lykke til du velger selv. Himmelriket eller Dødsriket.. Sånn er det bare

Det står masse om det i det nye testamentet :)
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
NightHawk
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 252
Startet: 09 Sep 2008 22:40
15
Lokalisering: Buskerud
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av NightHawk »

Du er sikker på deg selv skjønner jeg :) .
Antall ord: 9
We Weren't Born To Follow

An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av jeditrond »

Troll eller seriøst ment?

Bibelen er skrevet av mennesker og det er ekstremt mye klipp og lim her. All forskning peker på at Johannes' Åpenbaring ikke var ment som en profeti for vår tid men heller handlet om romerrikets fall. Dyret han skriver om er ingen andre enn keiser Nero som gjorde livet meget surt for de tidlige kristne.

Sånn ellers stiller jeg meg bak Moonstone her, Bibelens skrifter bygger på mye eldre kilder. Denne "boka" er full av misforståelser, oversettelsesfeil og ikke minst kan den tolkes på tusen forskjellige måter siden den er såpass vag. De som skrev Bibelen som den er i dag skjønte ikke hva de gamle tekstene mente og skrev dem dermed mer strømlinjeformet slik at de i senere tid har blitt tolket bokstavelig samt bommet i oversettelsene fra de gamle språkene til gresk og så har blitt forvirringen blitt ennå rarere når man oversatte fra gresk til latin og fra latin til andre språk :D
Antall ord: 170
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scarface30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jun 2011 07:50
12

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Scarface30 »

Det finnen beviser på at Noahs ark ble funnet på det samme fjellene som moses har beskrevet

1. Mosebok 8.4 Den syttende dagen i den sjuende måneden ble arken stående på Araratfjellene

NlP9DL219Wg

http://www.no.amazinghope.net/noahs-ark ... gjeringen/

moderator Du sier jeg tar Astro-Teologi og Astro-Mytologi bokstavelig. Det gjør jeg ikke.
Astro-Teologi og Astro-Mytologi har ingenting med bibelen og gjøre.

Det er satans metode på å forføre menneske på feilspor som han har gjort i mange tilfeller.

Jeg havner på mayaindianerene når jeg googler din Astro og det er Satan.

jeditrond

Bibelen profeter er skrevet igjennom Guds visjoner. Det er ikke mennesker som har diktet opp dette. Det ser man lett Bibelen kan bevises og visdommen er ikke i menneskelig forstand.
Det er Guds visdom som brukes her :)
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Og, hvorfor skal GUD kaste sine barn på bålet, hvis de ikke har mottatt hans frelse slik du har gjort?

Selv de hardeste krimminelle, som har overlevd, og opplevd en Nær Døden Opplevelse, forteller i etterkant at "kjærligheten var overveldende, og jeg følte ro og respekt for hva jeg har gjort av de største synder"..
Altså GUD vil selvfølgelig IKKE sende noen av sine skapte barn vekk fra seg, selv om frelsen ikke er så stor som din frelse er...
Dette er fortellinger fra personer i NÅ-tid, og ikke fra DA-tiden der Bibelens skrifter ble samlet, og redigert..

Happe....
Antall ord: 108
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Scarface30
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 09 Jun 2011 07:50
12

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Scarface30 »

Det er fordi Satan hadde fri vilje her på jorden, det samme har vi mennesker som gjør det onde..
Det strider i mot Gud. Da reiser Gud fra oss om vi ikke gjør det Gode.

Da vil vi heller tjene satan en Gud og Hvordan skal Gud ta med seg urettferdige mennesker inn i himmelriket?

Det er ikke mulig, da kunne han ta med satan og de fallene engler også, men nei de som går i mot Gud kommer ikke til himmelriket..

Som jeg tidligere har sagt har vi mennesker fri vilje akkurat som de fallene engler hadde før syndefloden..

Etter syndefallet kommer også mange mennesker til helvete. Det var ikke Guds plan at det skulle skje.

Det var Satan som klarte og føre menneske ned dit sammen med han og de fallene engler..

Derfor sier Gud i det nye testamentet at vi må bli frelst ta i mot den hellige ånd for å bli rettferdige.. Husk det er aldri for sent og bli frelst..

Derfor sendte Gud seg selv igjennom Jesus Kristus for å redde oss fra helvete.

Det er eneste mulighet vi har :) det er ikke vanskelig å bli frelst heller..
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- bibelens profitter oppfylles nå!!

Innlegg av Tyrell »

Uff dette var ikke bra, enda mer religiøs indoktrinering, stakkars mennesker som tar til seg en gammel skrift og lar dette fullstendig styre sitt liv.

Programmert blind tro som ikke tolerer andres livssyn,skremmende hvor kontrollerende religion kan bli for enkelte og hvordan det fullstendig styrer livet til mennesker som skulle tatt frie valg.

Ja jeg kommer til helvete fordi jeg ikke tror, er det noe som skurrer her? :?
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links