Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsis911 - 2012

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

911 - 2012

Innlegg av keke »

Antall ord: 10
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av ? »

fryktelig mye frykt fra di karan" som spekulerer fanden bak vær fjøl....
Antall ord: 14
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- 911 - 2012

Innlegg av Borte.. »

Videoen er for lang. Hva er bevisene?
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av Arven »

Nei nå må du gi deg :) Såpass tid har du vel ;)
Antall ord: 12
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- 911 - 2012

Innlegg av Borte.. »

Jeg beklager at min vulgære kommentar utløste denne feiden deres!


Tre ting gjorde at jeg kom med den:

1 TS postet videoen uten så mye som et ord om hva det var (ikke at det var noe galt i å gjøre)!

2 tittelen på klippet!

3 kommentaren til ?


Konklusjonen min ble den at jeg tenke med en gang....snork!

Nå har jeg sett den da.


Har noen av dere? I så fall...hva tenker dere? I og med at ingen har sagt noe om den biten så langt :lol:
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av ludoburgero »

Jeg har sett den. Intet nytt under solen.

Siden jeg tillater meg å være komplett gal i fri utfoldelse (jeg er jo tross alt på dette forumet), så drister jeg meg til å si at jeg undrer mest over om ikke TPTB (osv/etc/++/velg betegnelse) ikke gjorde dette med overlegg for å skape forvirrelse, og om det ikke er meningen at vi skal skjønne at det var en inside job, for det er jeg allerede overbevist om.

Med god og nøye ettertanke, sier jeg det, fordi jeg har lest side opp og ned i mente, hørt vitneutsagn, ikke "bare sett jutjuub-klipp", men er også veldig klar over at PNAC finnes og hva deres agenda er (reelt, ikke noe mumbojumbo-konspirasjonsTEORIER), at Trilateral Commission finnes, at Council on Foreign Relation finnes - og hva slags agenda disse også har. Jeg er også klar over de store mengdene smeltet stål og nanothermitt som er funnet ved ground zero. Jeg er også klar over hvordan kontrollerte nedrivninger ser ut. Jeg er også klar over at ingen tårn har veltet ned i seg selv uten bruk av eksplosiver. Jeg er også klar over at det tar tid å rigge til, men at det var flere merkelige hendelser i flere uker før i tårnere grunnet rapporter og vitneutsagn fra folk i tårnene i den perioden. Jeg er også klar over at sikkerhetsselskapet ble byttet ut to måneder før hendelsene. Jeg er også klar over at det ble tegnet forsikring mot terrorangrep rett før disse beleilige hendelsene. Jeg er også klar over at FBI konfiskerte samtlige opptak fra private (med et par unntak, som er lekket ut på nett), og samtlige opptak fra CCTV.
Jeg er også klar over dronelyden noen mener kommer tydelig frem før flyene treffer. Jeg er også klar over manipulasjonsteknikken som eksisterer, men vet ikke om den er blitt benyttet, hvor man kan ta en liten bit av et opptak fra noens stemme og få dem til å si nøyaktig hva man vil, og at noen reagerte fordi deres kjære ombord (som i det hele tatt fikk til å ringe fra lufta i 2001) ringte pårørende og presenterte seg med unormalt toneleie og oppga fulle navnet sitt (med etternavn). Jeg er også klar over at det er særdeles merkelig at 4 passasjerfly skulle klare å bli kapret samme dag. Jeg er også klar over den merkverdige presisjonsdyktige flygemanøvren de må ha gjort, disse huleboer-araberne som strøk på flylappen i småfly. Jeg er også klar over at et passasjerfly er sagt av Boeing selv er umulig å styre på denne måten i en så lav høyde med en slik fart. Jeg er også klar over de mange bildene av den overlevende kvinnen I ETASJEN DET ENE FLYET FAKTISK TRAFF. Jeg er også klar over bombene i lobbyen, i heisene, pga. vitneutsagn/overlevendes uttalelser. Jeg har også hørt smellene selv fra noen av de nå fjernede videoopptakene på YouTube (manipulerte eller ikke - de er iallefall godt samsvarende med samtlige andre klipp som også viser smellene).

Alt lukter ganske råttent. USA trengte en unnskyldning til å drive mer terror.
Terror mot terror, vet du. Verden er blitt ganske annerledes etter 11. september.
Det er ikke uten grunn at dette skjedde.
Antall ord: 553
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- 911 - 2012

Innlegg av Borte.. »

Ja...alle de punktene du ramser opp får en jo til å undre. Jeg er mer der at jeg hadde ikke blitt overrasket om det kom frem i dagslys at det finnes mye grums under overflaten generelt. For det tror jeg faktisk er tilfellet. Altså generelt. Så jeg hadde ikke blitt sjokkert om det var mer til 9/11 enn det vi dødelige har fått med oss. Jeg tror man skal være temmelig oppslukt av noe à la puppe-linni og party-petter for å ikke tenke i de banene generelt av det store og hele.

Man har jo dem som tenker at krig er egentlig bare en unnskyldning for at visse skal kunne brase inn og forsyne seg av det som er å forsyne seg av. Som faktisk ikke virker så farfetched med tanken på hvilken grådig verden vi lever i. Tror han klarsynte bloggeren eller hva man skal kalle han..er inne på den tankegangen selv.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av Astarte »

Tråden er ryddet og jeg har forsøkt å holde en mening i den. Se nå for pokker å holde dere til saken!

Ris/ros og øvrige innspill tas på pm til meg eller Asbjørn.

Astarte
Antall ord: 36
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av Jeppski »

Jeg tror ikke på noe av dette ... Mer kan jeg ikke si.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av ludoburgero »

Argumentene for det virker fraværende?
Antall ord: 6
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av Arven »

Det har vært snakket om store pengebeløp som tok andre og mer skyggelagte veier i ly av denne hendelsen. Noen som vet ?
Tanken på at usa`s mektige menn så skruppelløst ofret så mange uskyldige er skremmende !
Antall ord: 40
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - 911 - 2012

Innlegg av ludoburgero »

Arven skrev:Det har vært snakket om store pengebeløp som tok andre og mer skyggelagte veier i ly av denne hendelsen. Noen som vet ?
Tanken på at usa`s mektige menn så skruppelløst ofret så mange uskyldige er skremmende !
Det er ikke så mange som er klar over at USA har gjort lignende ting mot sitt eget folk flere ganger tidligere. Også allierte. Hadde de vært klar over dette, hadde det kanskje ikke vært så skremmende?

Prescott Bush (bestefaren til George W. Bush, faren til George himself) finansierte nazistene under andre verdenskrig. Dette er godt dokumentert. De lånte dem penger gjennom Federal Reserve, som slett ikke er føderalt - men privateid, etter krisen i 1929. PNAC, Project for a New American Century har (i all åpenhet) lagt ut sine dokumenter kalt "Rebuilding Americas Defenses" og hele denne såkalte tenketanken består av blant annet Donald Rumsfeldt, Dick Cheney, Paul Wolfowitz og andre mektige menn som styrte under Bush-regjeringen. De nevner blant mye annet i rapporten at det trengtes "et nytt Pearl Harbour" for å rettferdiggjøre mer krigføring.

Se hvordan de tar Irak, Libya, Iran - alle etter en... for å innføre "demokrati".
Se gjerne også på den morsomme linken min i "morsom"-tråden, hvor krig og fred nevnes som to forvirrede begrep i all største overbevisning av disse psykopatiske kvinnfolkene med makt der også.

Ron Paul er vel deres eneste håp?

Pengebeløpene: Silverstein som eide tvillingtårnene tok ut en liten formue i forsikringen sin mot terrorangrep etter de falt. Flere aksjespekulanter ser ut til å ha visst om American Airlines dagen før, og solgte aksjene sine. Merkverdig nok at de ikke kunne gjort det litt mer spredd, men kanskje det var en "kriseløsning" at de fikk en endelig bekreftelse bare en dag før? Kanskje det også var lagt til den 13. september? Men som man også ser gjennom historien så skjer ofte slike ting på disse "magiske datoene": 11. og 22.

Symbolske ritualer av okkult natur?
Beleilig nok sammenfallende med frimurertallene - og for den saks skyld, disse skjebnetallene som ikke skal divideres ifølge numerologien. Merkverdig, ikke sant?

Vrakrestene av tvillingtårnene (BEVISMATERIALE, for guds skyld!) ble underlig nok fjernet iløpet av kort tid. Shippet til Kina som skrapmetall. WTF, er vel en passende ting å si til det..?

For mye grums med dette. For mye som ikke stemmer. Og alt, strategisk sett, vel planlagt.
Kanskje vi skal forvirres. Kanskje vi skal ledes til å velge nye ledere og være med på ødeleggelsen av Amerika vi også? Anti-Amerikanisme er tross alt veldig utbredt. Politiet latterliggjøres med donuts og det som verre er gjennom underholdningsindustrien, og makten skal latterliggjøres slik at folket får et håp om at noen støtter dem mot deres fiende...

...mens den virkelige fienden alltid har holdt seg i skyggen, og opptrer med åpenbaringer av maktarroganse i ny og ne, skaper falske flagg, og leder oppmerksomheten alltid inn mot regjeringen - som kanskje bare er nikkedukker og styrte av den reelle fienden... som atter igjen alltid sitter tilbakelent i skyggen.

Har noen av dere lest dere opp på Rotschild-familien, og hva disse styrer med?
Antall ord: 537
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - 911 - 2012

Innlegg av Jeppski »

ludoburgero skrev:Argumentene for det virker fraværende?
Nei, jeg ka... har ikke mer å si om den saken. Jeg kan si at for meg, virker de usannsynlig at en så stor konspirasjon skulle ha foregått uten noen innenfra som har sagt noe. Du vil sikkert finne en link til noen som har sagt noe nå. Men det virker for stort og for jævlig at noen i regjeringen deres har pønsket ut en slik plan.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - 911 - 2012

Innlegg av Borte.. »

Jeppski skrev:
ludoburgero skrev:Argumentene for det virker fraværende?
Nei, jeg ka... har ikke mer å si om den saken. Jeg kan si at for meg, virker de usannsynlig at en så stor konspirasjon skulle ha foregått uten noen innenfra som har sagt noe. Du vil sikkert finne en link til noen som har sagt noe nå. Men det virker for stort og for jævlig at noen i regjeringen deres har pønsket ut en slik plan.
Kanskje det er det Oprah vil at du skal tro? Tenk på det du...
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av keke »

[youtube]LJmS_92Oo9I&feature[/youtube]


[youtube]Aupqwx6vaCs&feature[/youtube]
Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links