Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsis911 - 2012

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av keke »

folk lurer på hvordan store ting kan holdes hemmelig...

Manhattan prosjektet 300.000 + arbeidere ....

Vietnamkrigen - og krigen som foregikk i nabolandene Laos og Kambodsja - hemmelig inntil nå nylig pga hemmelig stempel .. ennå mye ikke vi vet om den konflikten - blant annet hendelsen i tonkin bukta ( som var en av påskuddene for krig )

Vil anbefale folk å lese "ART of War" av sun tzu - da kan du begynne å fatte hvordan denne kunsten er perfeksjonert tusen + år etter...

Dessuten er vi mennesker svært lydige når d gjelder - å seff er di menneskene som burdte vite noe nøye utvalgt for ikke å komme med lekasje.. dessuten kan jeg tenke meg et d er mye fryktelig de vet kan skje med dem eller familie om de skulle si noe av betydning.. fordi det er svært lett å "ufarligjøre" mennesker når du har full kontroll på main stream media mm... i hemmelige prosjekter er det også delt inn i små fraksjoner slik at du ikke skjønner helheten av d du gjør osv... bruk fantasien da ! vi lever i en verden dær alt fra Det verst tenkelige å mer til er satt i system til det andre ytterliggående vakre å flotteste - Dualisme in 3D - enjoy

http://www.france24.com/en/20100317-fak ... gness-obey

dette er sjakk på høyt nivå - på slutten av spillet havner alle brikkene i samme eske...
Antall ord: 230
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- - - 911 - 2012

Innlegg av ludoburgero »

Jeppski skrev:
ludoburgero skrev:Argumentene for det virker fraværende?
Nei, jeg ka... har ikke mer å si om den saken. Jeg kan si at for meg, virker de usannsynlig at en så stor konspirasjon skulle ha foregått uten noen innenfra som har sagt noe. Du vil sikkert finne en link til noen som har sagt noe nå. Men det virker for stort og for jævlig at noen i regjeringen deres har pønsket ut en slik plan.
Det er tonnevis med dokumentasjon på at langt større sammensvergelser har funnet sted.
Ikke at det er unntatt offentlighet i det hele tatt, men elitens støttespillere (passive også) legger mye energi i å latterliggjøre de som kommer med innvendinger på den "offisielt godkjente sannheten". Hvis alle hadde vært mer kritiske og skeptiske (ikke bare "jeg tror ikke på spøkelser"), så hadde verden vært et bedre sted. Da hadde vi aldri godtatt en slik tilværelse.

Dessverre virker det som om det er for mange zombie-drone-plastikk-mennesker der ute som er mer opptatt av å mele kaka si, spise brød, se på sirkus og kjøpe nye statussymboler. Enda.

Ganske ubegripelig for meg at sivilisasjoner i den vestlige verden går bakover i evolusjonen mentalt sett, mens de teknologiske fremskrittene går fremover i rekordfart. Det viser bare at idioti fremdyrkes og verdsettes mest. Enkel forretningsmodell, tenker jeg: det krever én smarting for å lede én milliard idioter. Antall forbrukere er viktigere enn antall produsenter. Masseproduksjon krever minimalt, så lenge man ødelegger mest mulig i samme slengen.

Dette har kanskje ikke så mye (direkte) med 9/11 å gjøre, men mentaliteten starter definitivt der, skal man forstå hvordan slike grusomheter kan skje i full åpenhet, og at folk fremdeles sover.

Zzz. Det krever ikke engang å sette seg på en pidestall. Idiotien, den numme hjerneaktiviteten er så åpenlys likevel. Den er så selvfølgelig at en kan bare ta en titt på dagens TV-program, så skjønner man at begrepet grønnsak kan likestilles med menneske snart.

Vi er spirituelle vesener for helvete, jeg skjønner ikke hvorfor vi oppfører oss som om vi er komplett døde innvendig. For hva? Komfortens skyld? Vi må bli fryktløse, vi må lære oss å elske på nytt, vi må tydeligvis lære oss å tenke på nytt, og kanskje alt dette skyldes det enkle liv, det egosentriske liv, der hvor man er sykelig selvopptatt, nytelsessyk og ukritisk fordi alt skal dreie seg om underholdning og grådighet..? Folk omgir seg med mest mulig av ting. Hva er poenget?

Alt har mistet sin verdighet. Ikke bare kan man slette millioner av lydfiler med et lite tastetrykk (hvem hadde for eksempel brent hele vinyl-samlingen sin for å "kjøpe" nye plater?), ikke kan man bare gå og kjøpe seg nytt kamera fordi det er billigere enn å levere det inn til reparasjon, ikke bare kan man la være å huske fordi man har to hundre duppeditter av hjelpemidler for notater... det verste av alt er kanskje at man ikke trenger å tjene seg opp til respekt for å bli noe. Man kan bli berømt bare man prostituerer seg litt. Med prostitusjon mener jeg også å kle av seg.

...men så har man alltid dem som lider av kognitiv dissonans og er så ødelagt rasjonelt sett at de blander inn argumenter som at "nakenhet er naturlig". Selvfølgelig er det det, men er det vits å selge seg bare av den grunn? Rettferdiggjør det noe slag av karakter? Selvrespekt?

Det å blottlegge seg er ikke nødvendigvis selvutvikling. Åpenhet er ikke nødvendigvis positivt.
Hvorfor skal privatpersoner presses ut i ekshibisjonisme (ala Facebook, +++++++++++++++) når myndighetene fremdeles opererer i skyggen og alle politiske beslutninger som blir tatt blir holdt skjult for deres eget folk? Hva faen er galt her i verden?

"Mer åpenhet og demokrati"
-Jens Stoltenberg etter slå-politisk-mynt-på-tragedien © AUF, 22. juli 2011.
Antall ord: 654
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Regn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 25 Sep 2004 20:01
19
Lokalisering: Oslo
Har takket: 58 ganger
Blitt takket: 40 ganger

- 911 - 2012

Innlegg av Regn »

"22/7. Skurr. hysj. Nå rabler det for deg, hvordan kan du tenke noe sånnt?? Skurr..? Nei, DEN var drøy. skurr. Hysj" :iiik
Antall ord: 24
In silence fall the skies

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links