Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHar eg ein ånd som følger meg?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Martinhovden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Feb 2012 01:51
12

Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Martinhovden »

Heisan eg har nettopp blitt med i dette forumet men eg har lest igjennom mange inlegg. Eg er 20 år gammal gut fra Hareid,Møre og Romsdal. Men eg har problemer.. Eg veit ikkje heilt sikkert når det begynde men eg kan sei sikkert det begynte får nokre år sidan. Eg begynte på Vidaregåande i Ålesund pendla med hurtigbåt kvar dag, eg gjekk som regel ned til kaia på vegen dit må eg gå forbi Hareid Kyrkje, eg lita ikkje å gå forbi der :P Men uansett så begynte små plage med at ørene mine verka å hjerte banka når eg låg i senga å skulle sove, etter vidaregåande så flytta eg til Børsa utanfor trondheim på fredly forlkehøgskule. Eg hadde ein romkamerat men eg flytta til eit einerom på grunn av nokre problemer med min romkamerat. På det einerommet høyrde eg banke lyder skritt å alt mulig rart på loftet ovenfor. Eg spørde rundt på skulen koffer eg høyrde dei lydane om det var eit spøkelse som går igjen der oppen folk tulla å sa det var ei dame eller noko, men læraren eg prata med om dette sa det var ein motor som styra lufta i bygget, so vaktmesteren fulgte meg opp for å sjå kva det var , eg sog den motoren men eg var ikkje heilt overbevist om at det var den. Eg var våken kvar natt for eg fekk ikkje sove pågrunn av støy. So eg flytta til eit annet rom lenger bort i gangen, der fekk eg sove lettare for der vakje lydane so intense. Under dette har eg også våkna loge ei lita stund osso blitt heilt lamm kan ikkje røyve på meg i 10 sekundar da ser eg som regel eit grønt ansikt eller eg begynde å sveve ut av kroppen min opp mot taket.. Eg vart lagt inn på sjukehuset i Orkanger, eg snakka med psykiater fekk mange forskjelige sovemedisnar før vi fant 2 sorta som funka, ok vi for til hellas heile skulen kom tilbake so var det skuleåret over, No flytta eg heim der fortsette alt sammen, utenom bankelydane å skritt, trur det var tilknytta bygget. Ok so eg flytta til Bergen for å studere på ein Fagskule, fekk eiga leiligheit, eg likte meg ikkje i den leiligheita for eg var aleine. Når eg satt med pcen om kvelden vart eg pusta i nakken, kald på fingrane varmeovnen var på.. Ein gong når eg låg og skulle sove banka det på sovedøra. eg greide ikkje meir so eg flytta heim etter 2 månadar med dette. Gløymte at eg nevnte at eg sog psykiater der ein gong i veka. Men det hjalp ingenting. eg kom heim her ser eg våre med psykiater 2 gongar på mange månader. Eg får ikkje sove er vaken heile natta kvar natt sovna i 7tida om morgenen. Eg har hatt mange slike paralysering av kroppen, men eg har ikkje hatt det på ein stund no. Må også nevne når eg for på sommerferie til Ørebro i sverige, so overnatta eg,min far og min bror på eg trur det var eit quality hotel i hamar, det var halv 8 om kvelden, eg satt med pcen min bror log å såv og min far var ute. Der er satt var det store speil over meg, og ein kraft gjor slik at eg såg opp i speilet bak meg stod det eit menneske sog veldig dødt ut, eg stirra på det i kanskje 5 sekund eg kunne ikkje røyve meg på grunn av skrekk, det forsvant, no har eg veldig vanskelig for å sjå i speilet når eg er på badet.. Når eg sto opp idag snudde eg meg plutselig for der hong någe på vegen som eg kan ikkje huske at eg har hengt opp. Ein messing engel og ein hestesko av messing. Trur du det har beskyttet meg? Plis eg trenge noko svar:) Tusen takk for at du leste dette og bryr det:)
Antall ord: 686

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Heksepusen »

Nå har ikke jeg så veldig god greie på ting som dette men det kan minne om søvparalyse og utav kroppen oppleveser. Begge diss er så kalte søvnproblemer neste gang du er og prater med fagpersoen din så nevn dette med at du tror du kan ha en form for søvnforstyrrelse og at man kansje skulle utrede det.
Antall ord: 61
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martinhovden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Feb 2012 01:51
12

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Martinhovden »

Jau du har no sakt det samme som min fagperson, han sa at eg vart lamma fordi eg skulle til å begynde å gå i søvne, men eg er ikkje overbevist. DU veit fagpersoner som regel ikkje trur på slike greier, eg har ikkje spørt han om det men han i Bergen sa han ikkje trudde på spøkelser.
Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Heksepusen »

jeg kom bare med et forslag, men jeg overlater dette til noen andre som kansje har noen beder tips.
Antall ord: 19
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av helgemann »

Kan være en slags åndelig oppvåkning hos deg... I boka "Veiviserne" av Randi Irene Losoa, skriver hun også om dette. Da hun fikk kontakt med det åndelig hos seg. Da var det mye rart som skjedde. Lys, bankelyder, rare skikkelser, osv. Så det kan være det samme med deg og. Evt så kan ting være i ulage hos deg, kanskje du kan få hjelp av en healer? Som kan sette ting på plass hos deg. Men dette er nå bare forslag og tanker i fra min side.
Antall ord: 91

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martinhovden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Feb 2012 01:51
12

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Martinhovden »

Korleis kjem eg i kontakt med ein healer? Har ikkje lest den boka nei, kanskje er den på biblioteket:) Har nokon andre tanker opplevelser rundt dette? Og eg vil gjerne vete om kanskje den engelen og hesteskoen som eg ikkje har hengt opp kan beskytte meg mot dette.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av helgemann »

Du kan finne behandlere her:

http://www.healing.no/Finnenhealer/tabi ... fault.aspx

og her:

http://www.behandler.no/

Om messing engelen og -hesteskoen er negativ eller positiv, er det jo du selv som må avgjøre. Men jeg ville tatt det som et hint om at noen vil prate med meg, og kanskje mener at du treng de to tingene.
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- - Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Thulr »

Martinhovden skrev:Jau du har no sakt det samme som min fagperson, han sa at eg vart lamma fordi eg skulle til å begynde å gå i søvne, men eg er ikkje overbevist. DU veit fagpersoner som regel ikkje trur på slike greier, eg har ikkje spørt han om det men han i Bergen sa han ikkje trudde på spøkelser.
Et meget godt tips: Unngå for all del psykiatere og andre hjernekrympere.
Antall ord: 73
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av helgemann »

Thulr nå skal du ikke ta alle psykologer og psykiatrikere under en og samme kam! Det finnes mange flotte leger som aksepterer "små grønne menn" og "rosa elefanter". Han jeg gikk hos, var av den trypen. En real kar som aksepterer både det ene og det andre. Virket det som. :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thulr
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 309
Startet: 06 Jun 2009 01:36
14
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Tromsø
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 39 ganger

- - Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Thulr »

helgemann skrev:Thulr nå skal du ikke ta alle psykologer og psykiatrikere under en og samme kam! Det finnes mange flotte leger som aksepterer "små grønne menn" og "rosa elefanter". Han jeg gikk hos, var av den trypen. En real kar som aksepterer både det ene og det andre. Virket det som. :)
Ok. Men det er ikke personene jeg går på. Det er yrket deres. Mange av dem kan ha bra personligheter, men det gjør ikke yrket deres mer legitimt av den grunn. Hvorfor det er sånn blir for langt til at jeg orker å forklare det her, men jeg blir muligens å skrive en artikkel om dette.
Antall ord: 111
How about that left hand, Ace?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilma
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 1962
Startet: 18 Jan 2006 22:51
18
Kjønn (valgfri): supahuman
Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
Har takket: 18 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Vilma »

Lag gjerne ett eget emne om psykiatrien, men tror vi stopper snakk for og imot her og nå, før det eskalerer.
Dette innlegget er OT og skal ikke kommenteres her.

Mod. Vilma
Antall ord: 33
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Martinhovden
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 26 Feb 2012 01:51
12

- Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Martinhovden »

tusen takk for alle inlegg, sjølv om det vart krangel
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

Re: Har eg ein ånd som følger meg?

Innlegg av Nattstjerne »

Hvordan går det nå da? merker du fortsatt noe?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links