Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenå gå inn i lyset i drømmene

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

sussine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 28 Sep 2011 15:43
12
Blitt takket: 2 ganger

å gå inn i lyset i drømmene

Innlegg av sussine »

Ja det var en rar ekkel drøm,jeg måtte tvinge meg våken for det var en ekkel følelse.
Jeg var hjemme hos mamma og det var meg om min søster som skulle få en person over til den andre siden,drømmer er jo ikke no mening i og ikke denne heller,men uansett det ender med at jeg senger om å går inn i lyset,jeg ser et sterkt hvitt lys rundt meg og alt er bare fred,nesten som da jeg hadde en ndo opplevelse.

Kan det ha noen sammenheng,og hvorfor drømmer jeg om det nå?ingen flink drømmetyder jeg men vet jo at død i seg selv kan rett og slett bety ny start,men jeg vet ikke helt.
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- å gå inn i lyset i drømmene

Innlegg av Nattstjerne »

ja det betyr det.En ny start.Jeg tolker det som du var i lyset i drømme.Dette har jeg erfart går ann fordi jeg ofte er hos mine avdøde venner i søvne.Når en kan gå ut i våken tilstand så er det jo naturlig at en kan gå ut i søvne også.Dette rykket som en får når en holder på å sovne så er det like før en går ut.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- å gå inn i lyset i drømmene

Innlegg av helgemann »

sussine skrev:Jeg var hjemme hos mamma og det var meg om min søster som skulle få en person over til den andre siden,drømmer er jo ikke no mening i og ikke denne heller,men uansett det ender med at jeg senger om å går inn i lyset,jeg ser et sterkt hvitt lys rundt meg og alt er bare fred,nesten som da jeg hadde en ndo opplevelse.

Kan det ha noen sammenheng,og hvorfor drømmer jeg om det nå?ingen flink drømmetyder jeg men vet jo at død i seg selv kan rett og slett bety ny start,men jeg vet ikke helt.
Du drømmer at du er hjemme hos din mor, og din søster er der. Du er i barndoms hjemmet ditt, som kan være den barndommen du har hatt, hvor fortid/arv/kjærlighet (din mor), og din søster som er en del av deg selv, og deg selv er samlet. Person som du skal sende inn i lyset, kan være en skyggeperson av deg, eller en fortid du ikke lengre trenger. Kanskje en fortid som går igjen, men som du ønsker at den skal få fred og ro. Fortiden er nå oppgjort, det gamle er ryddet, og du sender det hele der det skal være, nemlig inn i lyset. Straks du gjør det, faller du sammen. Luften går ut av deg, og du får lov å besøke den andre siden. Hvor du får se alt det fine som er der. Det er ikke NDO, men et glimt inn i den andre siden. Slik vi alle kan få, et glimt av hva som er der. Et glimt vi alle får, som sender vill farne sjeler inn i lyset.

En fin, klar og sterk drøm!

Dette er mine tanker.

Helgemann
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sussine
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 28 Sep 2011 15:43
12
Blitt takket: 2 ganger

- å gå inn i lyset i drømmene

Innlegg av sussine »

Takk for flotte svar,er jo en stund siden jeg drømte dette men det føles enda veldig nært,jeg husker den veldig godt.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links