Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenKan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Frema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Mar 2012 11:20
12

Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av Frema »

Jeg har hatt et par ganske ekle drømmer om datteren min på 2 mnder og jeg er fra før veldig overbeskyttende når det gjelder mitt barn, så dette blir bare ennå mer skremmende og ikke minst vanskelig å slutte å tenke på!

I den første drømmen drømte jeg først om at jeg var sammen med eks kjæresten min i butikken. Vi var venner, og jeg hadde dårlig samvittighet fordi jeg var med han og ikke min forlovede. Så jeg dro fra han. Plutselig var jeg med dattern min og forloveden og jeg mistet datteren min i gulvet flere ganger, jeg ble helt fra meg over at jeg mistet henne ¨å skjekket om hun pustet. Hun pustet. Så var jeg et annet sted å satt å så på en konsert med svigerforeldrene mine og forloveden, men jeg følte meg veldig utilpass, og sint på han fordi en av de på scenen var en han hadde vært med før.

Den andre var bare mer forvirrende og ekkel.

Først var jeg på shopping med en vennine jeg egentlig ikke liker så godt lenger, og hun prøvde undertøy. Jeg hadde en følelse av at jeg ville dra fra henne, og så var jeg plutaelig med to andre venniner av meg. Vi gikk tur med datteren min og så satt vi plutselig på et bibliotek. Da fant jeg ut at jeg ikke hadde vognen og fikk panikk. Vi dro ut å lette, og etter en stund fant jeg vognen. Jeg løp bort å jeg sa datteren min i vognen nesten helt frossen og en mann under henne som holdt rundt henne. Jeg fikk en følelse av at det var en som prøvde å holde henne varm, og hun overlevde kulden pga han. jeg tok henne og varmet henne inne i jakken min, og skrek at vi måtte ringe ambulanse. Da ringte forloveden, men jeg torte ikke ta den etter som jeg hadde klart å gjøre en så fryktelig ting.


jeg vet det blir mye å lese, men det plager meg virkelig. Trenger svar på dette om noen ville være så snille å hjelpe meg. Datteren min er alt for meg.

Tusen takk på forhånd!
Antall ord: 371

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

- Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av Asbjørn »

Dette tyder på frykt - redsel for å miste den du er glad i.

Det er ganske vanlig for mødre som (nylig) har fått et barn.
Dette går somregel over av seg selv, - etter en tid.
Eller også ofte dersom et barn nr 2 kommer...

Men om det plager deg mye, - så anbefaler jeg deg å snakke med legen din om det, - fordi det som regel kan gjøres noe med.

mvh Asbjørn
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Frema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Mar 2012 11:20
12

- Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av Frema »

Tusen takk! Det fikk meg til å føle meg mye bedre. Kanskje jeg må ta en tur til legen ja. Om det ikke går over.
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av helgemann »

Tror begge drømmene handler om dine krav til deg selv, og at du er redd for å miste ditt barn og kjæresten din.

Kjøpesenter og konsert, er to offentlige arnenaer. I begge disse to scenene møter du på tidligere venner/elsker, og du får dårlig samvittighet hver gang, og du blir også sint på han som spilte. Hvorfor blir det? Er det noe han gjort, siden du ikke klarer å se på at han står i rampelyset? Skulle du vært der i stede? Så er du sammen med din venninne som du ikke liker, hun prøver undertøy, hvilke type undertøy prøvde hun? Likte du det hun prøvde? Kan det være deg selv du ser? I mange drømmer kan mennesker være en selv. Drømmene dine er veldige flyktige. Du møter på mennesker du ikke liker, og får dårlig samvittighet sammen med. Er livet ditt slik, et flyktig liv hit og dit, med dårlig samvittghet både ovenfor kjæresten din, og barnet ditt?

Bibliotek, er jo et sted man samler inn kunnskap. Mens du er der, så enser du at barnet er borte. Igjen tar reddselen overhånd, og du leter, og finner henne overraskende i en manns varetekt, som både varmer og gir kjærlighet til det.

Kanskje du "beskytter" barnet ditt så mye i fra deg, at en av dine hjelpere må ta hånd om barnet, siden den har blitt kald. Når man overbeskytter, så skyver man det menneske bort i fra seg. Ens egen kjærlighet ødelegger for det andre.

Tror du skal ta innover deg, at du ikke trenger å overbeskytte barnet ditt, og sette mindre krav til deg. Hverken kjæresten og eller barnet ditt blir borte i fra deg!

Det er nå slik jeg ser på disse to drømmene.

Edit: Ser Asbjørn har svart... :)
Antall ord: 322

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av Lilja »

Signerer Asbjørn!

Det er helt normalt å drømme sånt når man har fått barn. Jeg tenker at det, satt på spissen, egentlig er et sunnhetstegn, fordi det bare viser hvor redd du er for at noe skal skje barnet ditt. Dette er morsinstinkt i full blomst ;)

Det å få ansvaret for et lite menneske kan føles som en umulig oppgave innimellom. Man er så redd for å feile, for ikke å strekke til, og for å mislykkes! Jeg tror drømmene dine er et direkte resultat av denne frykten, og på ingen måte et forvarsel om at noe kommer til å hende.


Men (som Asbjørn nevner) hvis frykten din tar for stor plass i hverdagen, eller den overskygger gleden ved å ha barn, så ikke nøl med å snakke med enten legen din eller de på helsestasjonen. De har god erfaring, og kan antakeligvis hjelpe deg.

For tross alle bekymringer og våkenetter, så er det gleden som skal ha størst plass i livet ditt akkurat nå. Kos deg med den lille :klemme

Lilja


Edit: Og jeg ser Helgemann har svart også... ;)
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Frema
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Mar 2012 11:20
12

- Kan noen hjelpe meg med drømme tydning?

Innlegg av Frema »

Tusen takk til alle sammen!
Jeg har mye frykt for at det skal skje ting med henne, men det er ikke så ille at jeg ikke klarer å gi hun nok kjærlighet. Jeg er bare veldig på vakt når andre holder henne osv. Skal lære meg å slappe av litt. Og det med dårlig samvittighet når det gjelder kjæresten min, så er det ganske sant. Det er en ting jeg vil fortelle han, men jeg har ikke tort å fortelle det ennå. Enda det skjedde for flere år siden. Det er heller ikke så alvorlig, men jeg er en person som fort kjenner skyldfølelse.

Det meste av det dere forteller her, er ting jeg kan kjenne meg igjen i. Så jeg må vel bite meg i det. Å få ordnet opp i tingene i livet mitt jeg ikke er tilfreds med.

Takk for alle svar. Setter stor pris på det:)
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !