Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerVil gjerne vite!!

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Peachh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Mar 2012 16:56
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Haugesund
Har takket: 1 gang

Vil gjerne vite!!

Innlegg av Peachh »

Jeg pleier ofte å se ''syner'', av en skikkelse. Jeg er ikke sikker på om det er ånder/gjenferd jeg ser og om det har skjedd eller kommer til å skje... blir VELDIG forvirret av dette. !! Jeg ser ikke skikkelsene når jeg ser direkte der jeg så dem i sidesynet (vanskelig å forklare, men ta deg tid om du ikke forstår hva jeg mener), :type :dontknow Håper på svar :)
Antall ord: 67
I like dreams of the future better than the history of the past

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Vil gjerne vite!!

Innlegg av Arven »

Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Antall ord: 14
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Vil gjerne vite!!

Innlegg av Kiara »

Jeg forstår hva du mener med måten du ser. Har opplevd det samme mange ganger.. ;)
Og pga. at iallefall jeg ble usikker på om jeg innbilte meg at jeg så skygger i sidesynet, så har jeg blitt veldig ops på det. Sånn at jeg har fått sett at jeg har et godt synsfelt som fanger opp normale ting også,, altså når jeg ser at noe er der, så snur jeg hodet, og det var noen levende der, altså menneske, dyr eller en gjenstand.. Og det og gjort meg bra sikker på at det jeg ser i sidesynet, er ikke innbildning selv om jeg ikke ser det lenger når jeg snur på hodet!
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Peachh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 11 Mar 2012 16:56
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Haugesund
Har takket: 1 gang

- - Vil gjerne vite!!

Innlegg av Peachh »

Arven skrev:Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Fikk renset huset for ikke så veldig lenge siden, men hører fortsatt knirking i gulvet som om det er noen som går. Gulvplatene går fra soverommet mitt til kjøkkenet, så hver gang jeg hører knirking i gulvet på kjøkkenet når jeg er alene, hvem er det som går inne på soverommet da :P
Eller så er det stilt i huset.
Antall ord: 83
I like dreams of the future better than the history of the past

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

- - - Vil gjerne vite!!

Innlegg av Asbjørn »

Peachh skrev:
Arven skrev:Har du opplevd noe annet uforklarelig da ? Lyder, ting som flytter på seg osv
Fikk renset huset for ikke så veldig lenge siden, men hører fortsatt knirking i gulvet som om det er noen som går. Gulvplatene går fra soverommet mitt til kjøkkenet, så hver gang jeg hører knirking i gulvet på kjøkkenet når jeg er alene, hvem er det som går inne på soverommet da :P
Eller så er det stilt i huset.
Knirking i gulvet KAN komme av flere ting, ikke bare det paranormale...

Jeg hadde selv en sak her, hvor jeg trodde det var folk tilstede hos husverten, selv om jeg visste husverten var på jobb...
Etterhvert merket jeg meg at det skjedde når jeg var på badet, - og hva gjør man på badet ?
Jo, vasker seg, eller bruker vann på en eller annen måte.
Jeg begynte da å legge merke til om jeg hadde brukt vann når jeg hørte disse lydene, og joda, -
vannrørene rører på seg når det blir temperaturforandringer....
Altså hadde jeg brukt vann ( både varmt og/eller kaldt ) så kom lydene...

Temperaturforandringen i røra, gjør at de rører på seg ( utvider seg / trekker seg sammen ), og dette laget lyden jeg hadde merket meg...

Det er spesielt det at du nevner kjøkkenet jeg tenker på dette,
for hva har du på kjøkkenet ?
jo vann...

A
Antall ord: 245

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links