Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Sleepyastral »

Jeg fikk vannkopper som 15-åring, og dette var aldeles grufullt. Samtidig hadde jeg STERK kjærlighetssorg, og alt var bare elendighet.

En natt i denne perioden hadde jeg en merkelig opplevelse. Jeg lå i sengen min og sov, men registrerte likevel omgivelsene, noe jeg stort sett gjør da jeg sover veldig lett. Jeg husker at jeg hørte barnet i leiligheten ved siden av gråte, såpass halvvåken var jeg. Men plutselig kjente jeg en rar følelse i magen. Det kan ikke beskrives som annet enn følelsen av et gult lys... Dette ble større og bredte seg inni magen, og delte seg i tre! En bit ble igjen i magen, og bredte seg der, mens de to andre bitene fortsatte ned i hvert sitt ben. Alt foregikk veldig rolig og det var veldig behagelig. Det kjentes ut som om det gule lyset løste opp kroppen. Så snudde det og gikk opp igjen (nå kjentes det ut som om kroppen ble satt sammen igjen) og samlet seg til et punkt i magen igjen, og forsvant!

Så kjente jeg det i brystet!! Som et ullent, gult lys, ble større, delte seg, et ble igjen i brystet, og de to andre gikk ned hver sin arm og tilbake igjen, samme prosedyre som sist; samlet seg i brystet igjen, minsket og forsvant.

Det var behagelig men jeg turte IKKE å åpne øynene... Gud vet hva som stod over meg... Herregud tenkte jeg; nå er det bare hue igjen!!!!!

Og ganske riktig; snart kjente jeg en prikking i ansiktet, som om tusen små barnefingre masserte meg... Det kjentes ut som om ansiktet var laget av slik "oasis" som man kan sette blomster i... Og så ble ansiktet normalt igjen, på samme måte som resten av kroppen.

Eneste som fikk være "i fred" var altså hjernen eller baksiden av hodet kjentes det ut som!

Da jeg skjønte det var over turte jeg å slå på lyset, og måtte løpe ut på badet for å se meg i speilet; sjekke at jeg var satt riktig sammen igjen! Det var jeg, med vannkoppskorper og det hele

Utrolig merkelig, jeg følte det som om jeg ble "scannet" på noe vis... Oppløst og satt sammen... I den senere tid har jeg tenkt at Noe kanskje healet meg den gangen...

Noen som har en forklaring??
Antall ord: 397

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Bearchild »

Ble du bedre da? Altså, raskere enn forventet..? Det var vel ikke sånn at du våknet neste morgen og var skorpefri og kjærlighetssorgfri? 8)
Høres ut som en fin opplevelse, og ganske likt noe jeg gjør selv til tider. Vi lærte en sånn meditasjonsteknikk på ungdomsskolen som gikk ut på å "skape" dette "lyset" i magen for så å lede det rundt i kroppen ved hjelp av tankene.
Teknikken må jo ha oppstått en plass. Noen har kanskje en eller annen gang opplevd noe tilsvarende det du forteller for så å bruke det bevisst i etterkant? Har du prøvd å få det til selv?

Jeg tør ikke å begi meg ut på spekulasjoner om hva det kan ha vært,- en eller annen form for besøk eller kanskje din egen underbevissthet. :)
Antall ord: 136
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Arven »

Lysvesener/engler kan fylle deg med lys for å øke energien din. Jeg vet om folk som har opplevd noe av det du forteller om når de var langt nede og som åpnet øynene og så lysende høye skikkelser stå ved sengen.
Antall ord: 43
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Lilja »

Jeg har selv opplevd omtrent det samme, bare i lys våken tilstand. En helt fantastisk erfaring!
I mitt tilfelle fikk jeg greie på senere at det faktisk var healing jeg mottok, sendt av en gruppe mennesker, hvorav kun to kjente meg. Er dem evig takknemlig :flirt

Takk for at du delte!
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Sleepyastral »

På en måte ble jeg ikke bedre, dette skjedde dessuten da jeg var på bedringens vei rent fysisk, men jeg vet jo ikke hvordan jeg hadde vært om denne "healingen" ikke hadde skjedd... Jeg var jo langt nede på alle måter, og vannkopper er jo dessuten en sykdom som delvis rammer nervesystemet og kan gi komplikasjoner i ettertid... Helt utrolig var det i alle fall, det bare skjedde, helt utav det blå.

For øvrig husker jeg at jeg var så desperat dagene i forkant at jeg tenkte at til og med de utenomjordiske gjerne måtte komme dersom de kunne hjelpe meg med noe. (Jeg har hatt en del slike opplevelser også, aldri noe negativt, men har vært livredd for de siden jeg var veldig liten, så når jeg "ber" de komme er jeg rimelig desperat)
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Jeppski »

Det kan jo også ha vært feberdrømmer, eller en reaksjon på din generell følelse av å være uvel.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Chimera
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 296
Startet: 10 Nov 2007 20:48
16
Har takket: 24 ganger
Blitt takket: 77 ganger

- - En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av Chimera »

Sleepyastral skrev: For øvrig husker jeg at jeg var så desperat dagene i forkant at jeg tenkte at til og med de utenomjordiske gjerne måtte komme dersom de kunne hjelpe meg med noe. (Jeg har hatt en del slike opplevelser også, aldri noe negativt, men har vært livredd for de siden jeg var veldig liten, så når jeg "ber" de komme er jeg rimelig desperat)
Der har du svaret. Ingen grunn til å være redd, de er her for å passe på oss. Hadde selv blitt skeptiker, men etter å ha sett to fartkoster som definitivt ikke er av ordinær jordisk type, så har jeg ikke annet valg enn å tro. Bilde av objektet ligger i nyttårsufoertråden på UFOforumet.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- En merkelig opplevelse... healet? Av hvem?

Innlegg av zind »

En venn av tipset en gang om hvor effektivt man kan heale ved å bruke energi samlet i solar plexus (chakra i mageregionen, farge gul), ved å sende denne energien dit i kroppen hvor den trengs kort fortalt. Mulig det var noe mer til det jeg ikke husker nå, for det var snakk om bruk av pust og. Vet ikke om dette er relevant for din opplevelse, men tankene mine gikk umiddelbart dithen :)
Antall ord: 71
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links