Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenDrømmetydning?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Elisabethy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 02 Des 2011 08:59
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Drømmetydning?

Innlegg av Elisabethy »

Hei:) Jeg våknet opp imorrest med en usedvanlig sterk følelse av at jeg måtte finne ut hva slags beskjed drømmen min inatt ville gi meg. Har lest en del bøker om drømmetydning, men jeg klarer ikke helt å tolke denne drømmen. Godt mulig at det ikke betydde noe, men alt i kroppen min sier at jeg må prøve å finne ut av det.

Jeg har en gammel ekskjæreste som har fått diagnosen kraftig bipolar lidelse i tillegg til at han bruker medisiner til å ruse seg da han har rusproblemer. Det har vært over mellom oss i flere år, men av en eller annen grunn så klarer han ikke å fortsette framover å lever helst i fortiden da vi var sammen, noe som skaper en del problematikk der han 'overvåker og trakasserer meg' den dag idag. Derfor er jeg usikker på om drømmen min rett og slett bare er basert på frykt.

Grunnen til at jeg velger å dele noe så personlig er rett og slett for at jeg vil ha ut en helhet før jeg kommer med noe som kan tolkes på tusen forskjellige måter, hvis man ikke har nok fakta.

Jeg husker bare brøkdeler, men jeg husker at jeg sov hjemme alene i leiligheten min, da jeg hørte lyder ute i stuen, jeg bestemte meg for å stå opp for å sjekke. Da ser jeg ekskjæresten min i gangen, som bare står å stirrer på meg, akkurat som om at han visste at jeg kom til å stå opp av sengen for å sjekke. Når jeg ser meg rundt i leiligheten ser jeg at han har malt 3 av veggene i leiligheten mørkeblå. deretter ser han på meg intenst mens han brøler ukjente ord til meg.. 2 sekunder senere blir han mildere i ansiktet, ser på meg å smiler, mens han drar ut døren å blir borte.

Aner ikke om dette egentlig er noe å henge seg opp i eller om jeg bare skal glemme det..

Men hvis noen har noen kommentarer, forklaringer, tips eller råd :) Så mottaes det med takk.

- Elisabethy <3
Antall ord: 354

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Drømmetydning?

Innlegg av helgemann »

Hei! Trist å høre om eks'en din! Å slite psykisk er noe dritt, enda værre blir det når rus kommer inn i bildet.

Har du denne boken?: Regnbuetreet, drøm- og symbolverden av Benedicte Thiis. Tarot Norge har ei anbefaling om boken: http://www.tarotnorge.com/books/altbook ... etreet.htm

Drømmen din: Gjenspeiler hans trakkasering av deg. Han "bryter" seg inn i ditt hjem, og vet å utnytte dine svakheter. Blåfargen står jo for klarhet og hengivenhet, men også for kulde og ensomhet. 3 tallet står for åndelig kraft, skaperkraft og kreativitet. Setter man de to tingene sammen, kan det bli en som har det psykisk tungt (åndelige = psyken | mørkeblå = kulde og ensomhet). Videre lar du han få utløp for sinne ovenfor deg, ord du ikke forstår. Så når han fått "tømt" seg, skinner solen igjen, og han kan gå ut av ditt liv igjen, glad og fornøyd.

Du har ikke et lett liv! Noe som gjennspeiler seg i drømmen. Har du noe form for overfalls alarm?

Ønsker deg alt godt! :klemme
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !