Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

KlarsynthetHva skal jeg tro...?

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

henriette84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 20 Mar 2012 16:23
12

Hva skal jeg tro...?

Innlegg av henriette84 »

Hej :)

Jeg har pratet med ei som er klarsynt (hun kjenner meg,men ikke forholdet mitt til kjæresten min, vet at jeg har lysst å finne meg ny jobb, kanskje flytte litt på meg)
Jeg spurte om hun kunne se hva som skjedde med kjærligheten min... Hun fikk fødselsdatoen til kjæresten min (vi har vært sammen i 3,5 år), ble litt stille og spurte om vi var sammen...?
Jeg nølte litt (fordi vi akkurat nå har en pause i forholdet, før denne pausen "presset" jeg han til å gjøre det slutt -fordi situasjonen vår er veldig vanskelig, og jeg ble lei av å ha det sånn, men etter ett par uker sa han at vi kunne ha en pause istedet)...

Da jeg så opp satt hun å ristet på hodet og sa "neej"...Jeg prøvde å forklare at jeg håpte det skulle ordne seg, og at vi bare hadde en pause...
Men dette ble litt bortpratet, og hun mente jeg fortjente det beste osv.
Det var flere tilstede, og stemningen ble litt rar, så jeg ville ikke snakke noe mer om det...
Da jeg kom hjem ringte jeg denne klarsynte, og ville fortelle om "gangen" i forholdet vårt...

Han har kjøpt seg ett hus (som opptar MYE av tiden hans, pusser opp stort sett hver dag -etter jobb), han har bodd hos sine foreldre i over ett halvt år (pga. han fikk seg en hund som jeg ikke har plass til i min leilighet), og han har lite tid, overskudd/energi til å besøke meg så ofte + at han ikke har lyst å komme når vi krangler...
Det virket ikke som hun hadde noe tro på at det kunne fungere, og hun sa at hvis han hadde elsket meg hadde han satt av tid til å komme på besøk...At han ikke var intressert i meg, Og at han ikke kunne gi meg det jeg trengte (ikke sikker på hva hun mente, men han vil ikke gifte seg ;p)

I hvertfall, så møtte jeg kjæresten min i går...Vi hadde en lang og fin samtale, han sa at han aldri hadde ment å gjøre det slutt, men følte seg presset til det...
Han mente jeg ikke skulle høre på denne klarsynte, han vil at jeg skal flytte sammen med han når huset er ferdig, og han vil at vi skal klare å være sammen...
Jeg så han inn i øynene og sa at hvis han ville gjøre det slutt måtte han være ærlig (noe jeg vet han er)...

Så tok jeg kontakt med en annen som jeg kjenner som er klarsynt,for å høre om det den første hadde sagt stemte, -hun fikk kontakt med min avdøde mor -som sa at jeg "visste det var rett, selv om det ikke var svaret jeg ville ha"...
Jeg ble veldig lei meg, fordi nå har jeg og kjæresten min bestemt oss for å få dette til å fungere...

Det jeg lurer på nå er altså: Kan man påvirke ett svar man har fått fra en klarsynt...?
Det hun første sa, kan det være følelsen hun fikk i helga (at vi ikke bor sammen, har en pause og krangler mye) osv.?
Er det ut ifra IDAG hun kjenner, men at hvis vi virkelig jobber med forholdet, kan det fungere? Eller har hun "DØMT" det til å mislykkes en dag...? Blir så usikker, men vil heller ikke spørre henne mer om det, i frykt for å bli enda mer såret...:(

Håper noen kan hjelpe meg litt...:,)
Antall ord: 609

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Hva skal jeg tro...?

Innlegg av helgemann »

Nå skal jeg være litt forsiktig her, for det kan ramme meg og.

Det å gå til en som er synsk, eller en "spåkjerring", når man har problemer i forhold, er ikke lurt. For en slik person vil aldri kunne finne ut hva det beste kan være for dere. Selvfølgelig kan ånder dukke opp, og fortelle den synske i ørene, om hva dere bør gjøre. Men til syvende og sist er det jo opp til dere to å avgjøre, hva det beste er. Det er desverre alt for lett å følge rådene som blir gitt, og så viser det seg, at rådene var gale. I tillegg skaper jo "besøk" hos en synsk, bare enda mer tankevirksomhet, enn det det er fra før av. Og da blir man både fortvilt og forvirret. Det er beste er for dere to, er å sette dere ned, i rolige omgivelser, og føl på hva dere vil. Vil dere fortsette videre, eller er det lurt å slutte nå? Hva slags følelser har du? Hva vil du med dette forholdet? Hva slags ønsker har du? Vil du fortsette, eller er det motparten som bare vil det? Jeg tenker at du skal legge alle råd til sides, og føle på hva DU vil, og ikke hva andre synser og mener.

Edit:
Det jeg lurer på nå er altså: Kan man påvirke ett svar man har fått fra en klarsynt...?
Det hun første sa, kan det være følelsen hun fikk i helga (at vi ikke bor sammen, har en pause og krangler mye) osv.?
Er det ut ifra IDAG hun kjenner, men at hvis vi virkelig jobber med forholdet, kan det fungere? Eller har hun "DØMT" det til å mislykkes en dag...? Blir så usikker, men vil heller ikke spørre henne mer om det, i frykt for å bli enda mer såret...
Hvis en som er synsk, ikke har noe hjelpe midler, foruten en selv, så ja, man kan fange opp alle typer følelser som motparten har. Du sender ut energier hele tiden. Og i den ligger opplevelsene dine "lagret". Både de gode og de onde. Tror ikke du skal spørre denne person om ditt forhold, for det vil være feil.
Antall ord: 386

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Hva skal jeg tro...?

Innlegg av Lilja »

Veldig klokt svar fra Helgemann over her!

Det ser ut som om du glemmer litt at du har fri vilje. Den frie viljen er og skal være den sterkeste faktoren i ditt liv! Dersom du virkelig vil få dette forholdet til å fungere, og han vil det samme, er jo sjansen absolutt tilstede for at dere får det til ;)

Jeg tror kanskje du har rett i tanken om at man kan påvirke det en klarsynt får inn, og at hun dermed kan ha plukket opp din usikkerhet rundt dette forholdet.
Det er tenkt litt rundt det i denne tråden, hvorvidt man selv påvirker hva en klarsynt fanger opp:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=24120

Det beste er nok om du selv tenker godt gjennom dette, og at du virkelig er ærlig med deg selv, så finner du nok ut av hva som er det rette ;)

Lykke til!


Mvh Lilja
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Hva skal jeg tro...?

Innlegg av Arven »

Du har fått et kjempegodt svar fra Helgemann her. Særlig denne setningen er viktig !
helgemann skrev:Jeg tenker at du skal legge alle råd til sides, og føle på hva DU vil, og ikke hva andre synser og mener.
Antall ord: 43
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links