Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTegn fra min åndelige veileder?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

line001
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 341
Startet: 05 Okt 2005 20:04
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge
Blitt takket: 2 ganger

Tegn fra min åndelige veileder?

Innlegg av line001 »

Jeg har alltid hatt lyst til å utvikle mine evner, men har alltid hatt noe som har stoppet meg. Har prøvd å spørre veiledern min ved astralreiser om tegn og hint om hva jeg skal gjøre. Første tegnet for mange år siden fikk jeg i en drøm om min oldemor som da hadde vært død i noen år allerede. Hun møtte meg hjemme og tok tak i meg og sa bestemt: Du er ikke klar for dette enda. og da hun hadde sagt dette, våknet jeg.

Har fått tilbake lysten nå. Og det er fortsatt noe som stopper meg, og det er frykt. Frykt for det jeg kan se og høre. Noen som kjenner seg igjen? tips på hva jeg kan gjøre?

Men hvertfall. Før jeg la meg en natt fortalte jeg veiledern min at jeg var så redd men vil så gjerne se likevel. og om han/hun kunne gi meg et tegn eller noe ved astralreise.

Den natten drømte jeg: Jeg var hos min mormor som fortsatt er i live. Jeg var ikke alene i huset men jeg var alene likevel. Jeg gikk ut fra kjøkkenet og inn på stor stua der det er mange vinduer. jeg begynte å se meg rundt og fikk en sterk følelse av at det kom til å skje noe, at det var noen tilstede. Jeg begynte å kjenne hjerte pumpe og jeg ble redd. Jeg tittet ut i ene vinduet og jeg kunne se at det var noe som skjedde i speilbildet. Jeg ble kjempe redd, hva kommer jeg til å se ?? Men da skikkelsen kom frem var det en blid og vanlig mann som jeg så. Så ansikt og skuldre, men ikke noe mer. Og jeg ble fylt med varme og glede da jeg så han. Jeg var hvertfall ikke redd.


Kanskje dette er et tegn på at jeg ikke trenger å være redd?
Antall ord: 323

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Tegn fra min åndelige veileder?

Innlegg av Kiara »

Ja, kan godt være tegn om at du ikke skal være redd. Eller kanskje en tilnerming til å lære deg å beholde roen for å takle lignende opplevelser.

Jeg hadde en periode med veldig ofte heftige møter med ånder i drømmer, som jeg måtte lære meg å håndtere.. Jeg lurte veldig først på hva som var hensikten med disse drømmenen. Tror kanskje det var en form for trening, så da jeg bevisst i drømmen klarte å håndtere de, roet det seg helt!
Antall ord: 89

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !