Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

KHKath
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Nov 2011 16:58
12
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 1 gang

Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av KHKath »

hei!
Uff, jeg blir snart gal! Jeg ser tallet 187 overalt, og jeg forstår det ikke.
jeg bor i nummer 187, jeg tok flyet til Sverige og på lappen til håndbagasjen min står det også tallet "187", når vi gikk ut fra flyplassen sto det en bil med bilnummer "187". Jeg skulle betale i kassen i dag og det ble 187 kroner, jeg ser 187 overalt! Andre eksempler kan være på YouTube eller Facebook, der det står "187" liker denne kommentaren/sangen/har kommentert/osv.
Er dette bare rein tilfeldighet, eller er det mulig at det er noe mer ved det? Jeg har søkt opp det på Google, og det kom opp to treff, der det var to stykker med samme "problem".
Jeg vet at det er mange sanger innen Hiphop der det handler om "187", og at "187" kan stå for mord.

Vet dere om hva det kan være, er det bare sånn att jeg har låst meg til å legge merke til det, eller er det noe annet ved det?

Takk for hjelpen!
-Katharina :iiik
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anonymius
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 06 Apr 2012 12:56
12
Kjønn (valgfri): ukjent
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 28 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Anonymius »

Jeg kan jo prøve å besvare dette problemet uten si at det jeg sier er for sikkert.

Men det ser ut som det er en av to problemstillinger du står ovenfor.

1. Det kan være det mest opplagte problemet som er standard for veldig mange å mange misforstår dette problemet med overnaturlig når det har gått en hel dag hvor man opplever å se eller høre det samme om igjen og om igjen. Dette problemet oppstår når man har hørt eller opplevd noe hjernen kan huske som enkelt å memorisere. Man kan ta eksempelet på en sang man har fått på hjernen, en sang som man kanskje ikke syns er den beste, det kan hende man ikke liker sangen men allikevel setter låta seg der å man får den ikke vekk. Sånn jeg tyder å tolker ditt problem er 187 kjempe lett å huske og tallet kan ha brent seg fast i minnet for en liten stund noe som gjør deg automatisk oppmerksom på det tallet når du ser det og man kan få en litt ekkel følelse når dette gjentar seg over en hel dag nesten. Kur: koble av med noe helt annet å prøv å tenk på noe helt annet.

2. Om dette skulle vedvare over en periode på noen dager ser det muligens ut som om det er et budskap av ett eller annet slag fra det som kalles den paranormale verden. Da kan du eventuelt prøve å finne ut om 187 betyr noe symbolsk, eller er det noe i din umiddelbare nærhet som har kontakt med hjemmet som inneholder de tre tallene i den rekkefølgen for da kan det kanskje være beskjed om noe, eller du kan prøve å komme i kontakt med noen som kan komme i kontakt med den andre siden.
Antall ord: 310
Bilde
Ingenting er umulig, det må bare trenes på

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1483
Startet: 09 Nov 2005 15:50
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av eile-joha »

Hadde "problemet" selv en gang. Fikk tips om nummerologi. Ikke det at jeg helt forstod det, men kanskej du har vært borti det før?
Jeg fant min grunn etter kort tid .. :)
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- - Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av helgemann »

eile-joha skrev:Hadde "problemet" selv en gang. Fikk tips om nummerologi. Ikke det at jeg helt forstod det, men kanskej du har vært borti det før?
Jeg fant min grunn etter kort tid .. :)
Interesant! :)

187 = 1 + 8 +7 = 16 = 1 + 6 = 7

Hva tallet 7 står for:

http://www.numerologen.no/index.asp?mid ... 9&mid3=131
  • Tallet 7 er tallet for Filosofen og Mystikeren.
  • Tallet var Pythagoras` favoritt-tall på grunn av det store spirituelle potensialet som ligger i tallet.
For eksempel vil tallet 7 i kombinasjon med mestertallene 11, 22 og 33 i Navnetall/ Vokaltall/ Konsonanttall gi en de mest uforutsigbare og og geniale typene (Albert Einstein, Thomas Alva Edison, og Nikola Tesla).

I denne kategorien finner vi ofte skapere og oppfinnere av nye systemer som er til fordel menneskeheten, bruker intuisjon i kombinasjon med vitenskap, utforsker og virkeliggjør nye teorier og filosofier, frigjøre andre fra selvpåførte begrensninger.
Kanskje de på den andre siden har en viktig beskjed til deg? At det er noe du skal lage, sette sammen, som kan være viktig? :)
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Anonymius
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 06 Apr 2012 12:56
12
Kjønn (valgfri): ukjent
Har takket: 44 ganger
Blitt takket: 28 ganger

- - Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Anonymius »

eile-joha skrev:Hadde "problemet" selv en gang. Fikk tips om nummerologi. Ikke det at jeg helt forstod det, men kanskej du har vært borti det før?
Jeg fant min grunn etter kort tid .. :)
Det enkleste er som oftest det beste :)
Antall ord: 43
Bilde
Ingenting er umulig, det må bare trenes på

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
15
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Tallet 187 er også tegnet for et annonsert drap i USA..

Du skulle vel ikke tilfeldigvis glant på noen populistiske filmer fra USA, der hvor dette nummeret har dukket opp, og brent seg i din minne?

Happe....
Antall ord: 37
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bride
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 08 Apr 2012 16:26
12
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 6 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Bride »

føler meg faktisk ett hakk smartere nå etter innleggene til hele gjengen her. mye interessant å lære av dere faktisk. det må man like. :sunny
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Arven »

Jeg ble forfulgt av tallet 27 for et snaut år tilbake. Det holdt på lenge og jeg ble mer og mer "besatt" av dette tallet. Jeg fant ikke ut så mye om tallet, bortsett fra at det skal være tallet på Gud. Så jeg tok det som en oppfordring fra hjelperen min om å søke mer mot det åndelige og det har gjort det siste året til en fantastisk reise.
Om tallet faktisk var et tegn eller om det var som Anonimyus sier, at jeg ble så opptatt av det at jeg bare husket alle gangene dette tallet kom opp, er ikke godt å si.
Antall ord: 105
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
OnlyOne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 57
Startet: 21 Jul 2011 14:42
12
Kjønn (valgfri): (reindrift)same
Lokalisering: Bor i et hus, jeg.
Har takket: 21 ganger
Blitt takket: 13 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av OnlyOne »

Når man fokuserer på et eneste tall, som 187, da ser man det nesten overalt..
Som for eksempel.. Hvis jeg fokuserer på tallet 2, begynner jeg å se på det oftere,
fordi jeg bare tenkte om det. :mrgreen:
Det skjedde med meg idag. Hele tiden kom det tallet 7, hørte det, leste det, så det..!
Antall ord: 55
-i'm OnlyOne

Haha, jeg greide å få deg til å lese denne..!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
KHKath
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 09 Nov 2011 16:58
12
Kjønn (valgfri): Jente
Blitt takket: 1 gang

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av KHKath »

Tusen takk for alle svarene, alle sammen! :)

Det holdt på en god stund og ikke bare over en dag :), men nå har jeg fokusert på andre ting så jeg har ikke sett det så mye, også går jeg og venter til dag 187 i år. Om ingenting skjer den dagen er det sikkert ingenting, he he.

(Og så må bare si at jeg skrev innlegget i feil kategori :? )


- Katharina.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nova 2ooo
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 22 Apr 2012 00:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rett over gata!
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 2 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Nova 2ooo »

Jeg pleide å tallet 611, 119, 911 116 hele tiden, det står også 611/911 i serienummeret på noen ting jeg har fått/kjøpt, vet ikke hvorfor egentlig... Det står også mange andre steder som på nummerskilt, bak på etiketter på mat varer osv.. det står alltid 9:11/09:11 på klokken også, akkurat når jeg drar opp mobilen for å sjekke klokken, noe som jeg ikke gjør sånn kjempe ofte. Det hender att når jeg lukker øynene så ser jeg også 911.

I nummerologien så står det att 911 betyr att det vil bli en meget stor forandring på enten veldig godt eller veldig vondt. Det har seg slik att i dårlige perioder hvor ting går dårlig og jeg er i dårlig humør hele tiden så ser jeg også nummerene hele tiden, men om jeg har en god periode så ser jeg dem veldig sjeldent.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
UpYerKilt
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 9
Startet: 01 Jul 2012 15:40
11
Har takket: 3 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av UpYerKilt »

Jeg har blitt "forfulgt" av tallet 27 (samme som en tidligere har kommentert) i flere aar, faktisk.. Noen som vet betydningen av dette tallet?
Antall ord: 24
Who many exorcists clear peoples houses of spirits for free?
Too many customers skipped paying their bill, and they got tired of having to repossess their house.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Arven »

Jeg har også 27 som dukker opp hele tiden. Jeg har lett og lurt og det eneste som er blitt fortalt meg er at det skal være tallet for Gud. Fordi 2 + 7=9 og 9 er 3+3+3 = treenigheten. Jeg tar det som et tegn på at jeg skal vie tid til å søke det åndelige
Antall ord: 59
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
UpYerKilt
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 9
Startet: 01 Jul 2012 15:40
11
Har takket: 3 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av UpYerKilt »

Okej.. Ble LITT klokere av det, vertfall :)

Ikke ulogisk vertfall, for mitt vedkommende..

Jeg faar si fra om jeg finner ut noe mer ;)
Antall ord: 23
Who many exorcists clear peoples houses of spirits for free?
Too many customers skipped paying their bill, and they got tired of having to repossess their house.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hvorfor ser jeg tallet "187" overalt?

Innlegg av Arven »

Ja gjør det ! :)
Antall ord: 4
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links