Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHyggelig møte med mine hjelpere

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Dreamy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 11
Startet: 21 Mar 2012 10:37
12
Kjønn (valgfri): lady in red
Lokalisering: Nordmøre
Har takket: 15 ganger
Blitt takket: 12 ganger

Hyggelig møte med mine hjelpere

Innlegg av Dreamy »

Jeg har i lang tid visst at jeg har tre hjelpere. En mann, ser ut som en indianer, en dame som jeg ikke helt klarer å se, og det er også tilfelle for nr 3, som er kvinne, yngre enn nr 2. I lang tid har jeg før innsovning om kveldene, takket mine hjelpere for hjelpa de har gitt meg den dagen, og for alle de ting som har vært positive.. Videre har jeg "masa på dem" lenge om at jeg har så lyst å møte dem, se dem, og vite hvem de er. Dette er definitivt ingen slektninger eller noen som jeg kjenner igjen

Jeg har lenge meditert etter jeg har lagt meg for kvelden, og i meditasjonen fokusert på å få møte mine hjelpere. Så kom natta jeg aldri vil glemme. Jeg er et sted mellom våken tilstand og søvn den natta. Først ser jeg ansiktet til min mannlige hjelper veldig klart, han må være indianer. Han skulle vise meg noe, og vi skulkle ri. Det var et golt landskap, og vi red til en ås. Han viste meg landskapet rundt, grønt og frodig var det nedover dalen, det var fjell rundt, og sola var i "ettermiddagsmodus". Han var en vis mann, som definitivt har en rolle som guide og støttefor meg. Han står veldig nær meg, ved min venstre skulder, og føles som en storebror. Nr to var en mer alvorlig og fornuftig hjelper, en voksen dame, kanskje rundt 50 år. En som skal støtte når livet går meg i mot tenker jeg. Hun har et alvorlig ansiktsuttrykk, men ikke ulykkelig.. Nr 3 husker jeg at jeg hadde veldig mye gøy sammen med. Vi flira, og var lette til sinns.Hun gjorde mange pek, men det var uskyldig moro. Var kjempegøy, så dette er nok hjelperen som skal lyse opp hode og sjel, tenker jeg! Detsverre har jeg ikke noe bilde av hennes ansikt, men hun er yngre, 25-30 år, med et vidunderlig smil.

Det skal sies at jeg har meditert og bedt om dette møtet i over 1 år, så det er ikke noe som har kommet "enkelt". Jeg har modnet, og tydeligvis blitt klar for møtet nå!

Dette skjedde for ca 1 mnd enda, og jeg kan fremdeles se bildene veldig klart, og kjenne følelsene jeg beskriver i fht hver enkelt av dem!

Så, dette er min hjelper-historie, samt gode råd om hvordan få kontakt med hjelperne :vink
Antall ord: 423
"Livet og døden er to avlåste skrin, og det ene inneholder nøkkelen til det andre."
KAREN BLIXEN
[background=][/background]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- Hyggelig møte med mine hjelpere

Innlegg av Lilja »

Det hørtes ut som en fin opplevelse! Takk for at du deler :flirt

Lilja
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nattstjerne
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 95
Startet: 20 Feb 2011 22:17
13
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Sunnmøre
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 18 ganger

- Hyggelig møte med mine hjelpere

Innlegg av Nattstjerne »

Åhh så heldig du er ;O) selv ser jeg ikke mine hjelpere..bare avdøde som henger igjen el som er på besøk og noen av guidene mine + min skytsengel! Hørest ut som en fin oppdagelse! :roll: Var ei jeg snakka med som fikk beskjed fra hjelperne sine at hun måtte slutte å mase hehe og mer fikk hu ikke vite.
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Hyggelig møte med mine hjelpere

Innlegg av helgemann »

Nattstjerne skrev:Var ei jeg snakka med som fikk beskjed fra hjelperne sine at hun måtte slutte å mase hehe og mer fikk hu ikke vite.
:lol:

De er underfundig, det her hjelperene våres! :roll:
Ikke så enkelt å forstå deres budskap, og hvorfor de handler slik de gjør.

Jeg selv, vet ikke så mye om hjelperene mine. Da er det godt å ha mennesker som har den evnen, til å vite og se, hvem du har med deg. Og når jeg får bekreftet i fra flere hold, da vet jeg at det jeg har fått vite, stemmer.
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Hyggelig møte med mine hjelpere

Innlegg av Arven »

Fint opplevelse du deler her :D
Jeg har 3 eller 4. Det varierer etter hva som skjer i livet mitt. Jeg vet ikke så mye om mine, bortsett fra han som er hovedhjelperen min, for å kalle det det. Jeg har aldri sett han skikkelig og har en følelse at jeg ikke skal få gjøre det heller av en eller annen grunn. Han kommer opp bak meg og står ved venstre skulder. Jeg ser varmt lys og kjenner varme. Det jeg har sett av han er langt sølvfarget hår også tror jeg han har en slags kappe, for inntrykket av klærne er lange og flagrende :D
Noen ganger merker jeg nærværet hans i form av fjærlett vind mot ansiktet :flirt
Jeg har bedt om å møte han flere ganger, men jeg har et bestemt inntrykk av at jeg skal lære meg til å stå "alene" i dette livet
Antall ord: 153
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links