Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEngel på Dødsleie ?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

roony2311
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 18 Des 2007 12:15
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll Verk

Engel på Dødsleie ?

Innlegg av roony2311 »

Hei

Min søster ligger nå dødsyk av kreft,da jeg var og besøkte henne så var hun nesten ikke våken
men innemellom da hun var våken så fortalte hun at det hadde kommet en engel til henne om natten og ville ta henne med seg,men hun hadde som hun sa klort seg fast i senga,mer sa henne ikke da hun sovnet igjen..Jeg må si at det er jo litt godt og høre dette og ? Eller hva mener dere? eller hva tror dere ?
Jeg så også da min far på det siste at han drev og løftet armen opp i været og liksom grep etter noe.

Hilsen Ronny
Antall ord: 118
Roony2311

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Engel på Dødsleie ?

Innlegg av helgemann »

Hei, roony2311!

Du trenger ikke skrive samme innlegg flere ganger, vet du! :mozilla_wink:

Uff, det var leit å høre om din søster! Føler med deg! Du må ha det skikkelig vondt nå! Må være grusomt, når det gjelder din egen søster! På den ene siden er ventetiden mot slutten en grusom tid, på den andre siden så er det en verdi full tid, fordi du og din familie får forberdt dere på at den dere elsker, kommer til å reise bort i fra dere. Men ventiden er slitsom og fæl. Og utmattende. Og det er helt normalt å tenke, at nå må dette ta over. Man vil jo den man elsker, all godt. Og da ønsker man jo at den som lider, skal få slippe dette. Jeg føler med deg i din store sorg og smerte! Klem

Over til det du spør om:

Ja, det er helt vanlig og naturlig, at mennesker som ligger på et dødsleie, får besøk av både engler og familie medlemmer. Jeg har både hørt, og vært vitne til det, at den som ligger på dødsleie prater med noen i rommet. Da kan den som sitter med den dødsyke, oppleve en merkelig kulde, og at hårene på armen reiser seg. Enkelte som er redd for å dø, for som oftest panikk, og da skriker de og slår. Jeg hadde en mormor som lå på dødsleie. Og hver gang jeg besøkte henne, fikk jeg opp et bilde, av en liten jente unge som klamret seg fast i foten min, og ville ikke over hengebroen som gikk over kløften og til den andre siden, hvor alle stod og ventet på henne.

Når en som er klar for å reise her i fra, vil som regel alltid engler og familie komme til, for å gjøre overgangen mindre smertefull og sorgfull, for den som reiser.

Klem i fra helgemann
Antall ord: 330

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Engel på Dødsleie ?

Innlegg av Arven »

Veldig trist å lese om søsteren din.
Jeg har fulgt mange inn i døden i jobben min. Både gamle og unge. Og jeg er ikke i tvil om at vi har noen med oss den siste tiden og at vi blir hentet. På meg virker det som gamle, som har levd et langt liv og sånn sett er klare, ofte møter ektefellen som gikk før dem, eller et annet kjært familiemedlem. Unge ser ut til å bli tatt vare på av engler eller hjelpere.
Antall ord: 89
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links