Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerHva i all verden er det som skjer?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

Hva i all verden er det som skjer?

Innlegg av FFlower »

Heisann og god snart sommer!

Jeg har skrevet litt om dette før, men føler jeg ikke fikk forklart situasjonen ordentlig og jeg er så sinnssykt nysgjerrig på hva i all verden dette kan være. Skal prøve så godt jeg kan, men er ikke sikkert jeg får frem alt.

Dette hender nå og da, sist for en ukes tid siden. Jeg satt i sengen og jeg sitter med en konstant følelse av at jeg synker litt ned/er tung i kroppen. Det er ikke en følelse av å bli presset ned eller noe sånt, og det er på en måte inni kroppen. Ikke utenfra hvis dere skjønner.. Også kommer denne summingen av stemmer. Det er som stemmer i en stor folkemengde, men denne gangen var lydnivået veldig lavt. Jeg klarer ikke forklare lydene og jeg hører ingen ordentlige ord. De er der liksom bare, men det første jeg tenker når de kommer er at det er mennesker. Jeg kan også bli noe fjern i disse situasjonene. Ikke så fjern at det er umulig å kommunisere med meg, men jeg blir opphengt i hva som skjer. Jeg kan ta meg selv i å sitte å se rundt i rommet og vri hodet sakte fram og tilbake - venstre, høyre. Akkurat den biten er veldig behagelig. Det andre med stemmene og følelsen av å bli tung gir meg ingen spesifikk følelse akkurat, men jeg forsvinner på en måte litt inn i meg selv.

Andre ganger når dette har skjedd har lydene/stemmene vært på et ganske høyt lydnivå og mer bråkete og kaotisk. Disse gangene blir jeg urolig og syntes det er svært irriterende.

Hva i all verden kan dette være og har det noen hensikt? Det er det jeg lurer mest på. Er det et eller annet jeg skal gjøre?
Antall ord: 317
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Hva i all verden er det som skjer?

Innlegg av Isan »

Nei, jeg aner ikke hva det er du opplever. Det er bare det at det stemmesurret minner meg så veldig om det jeg kan oppleve om kvelden når jeg er i ferd med å sovne og så våkne igjen før jeg har sovnet ordentlig. Men det gir deg neppe noen forklaring på hva _du_ opplever, og hvorfor du opplever det.

Forresten, har du opplevd sånt i årevis? Hvis ikke, er du kanskje underernært på søvn for tida? Hadde ikke du et relativt lite barn? Eller bommer jeg nå?
Antall ord: 93
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 16 Jul 2010 16:01
13
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Hva i all verden er det som skjer?

Innlegg av FFlower »

Jeg har nok ingen småbarn enda nei :) litt for tidlig for min del med mine 17 leveår, hehe.

Dette har skjedd opp gjennom årene ja, men har lagt mer merke til det etterhvert. Tenkte ikke noe særlig over det og det hendte ikke så ofte før. Dette skjer i grunn når jeg er lysvåken også, ikke bare ved leggetider så er derfor jeg undres. Kunne ønske noen hadde noen ideer for er så nysgjerrig!
Antall ord: 80
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Hva i all verden er det som skjer?

Innlegg av Isan »

FFlower skrev:Jeg har nok ingen småbarn enda nei litt for tidlig for min del med mine 17 leveår, hehe.
Oi, da "husket" jeg nok svært så feil! :)
Antall ord: 31
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links