Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerKan jeg klare å åpne meg?

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

malin16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 24 Mai 2012 20:46
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Orkdal

Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av malin16 »

Hei ! Jeg lurer på litt div, er btw ny inne her. :)

Jeg synest det er så utrolig spennende med paranormale ting og slikt, bor selv på en gård det spøker på, jeg kan føle det blir kalt og jeg kan se skygger. :?
Jeg tror også at jeg er på vei å bli sanndrømt(tror jeg)...

For ikke så alt for lenge siden så hadde jeg en kjæreste, han het Frederick. Og en av nettene drømte jeg at jeg var utro med noen.. Da jeg våknet tenkte jeg bare "yeah right"... Og når helga kom, kom det en som heter Ole opp på gården her (kjent han i ca 1 år) Og så på kvelden fortalte han meg at han hadde følelser osv... åsså va i utro... I drømte at det var en fyr med svart hår, og Ole har svart hår... :p Vart sykt forvirret selv om det var litt kult, det var første gang jeg var sanndrømt.. Kan det vær at jeg holder på å åpne meg?

I natt, drømte jeg at jeg og ei jeg var kjempe god venn med før (vi er ikke venner lengere nå) satt på en benk ute på natten. Åsså såg jeg opp mot himmelen, og så såg jeg liksom utgraverte ansikter på en måte... Så sa jeg til henne " se der!" Så sa hun at det var fra huset/klosteret/kirka... husker ikke helt... at det var huset som gikk opp til himmelen og at det bare såg ut som at det var skyene, åsså lo vi. Hva kan denne drømmen bety, eller har den noen betydning i det hele tatt? :)

Blir veldig glad om du gidder å svare !! Klem Malin :D
Antall ord: 298

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av Isan »

For at du eller andre skal kunne vurdere om du er sanndrømt eller ikke, må det dreie seg om hendelser du sjøl ikke har noen innvirkning på. Den drømmen du fortalte, og det som hendte etterpå, kan dermed ikke telle. For her var det snakk om dine valg. De valgene du gjorde den kvelden, kan lett ha vært påvirket i større eller mindre grad av det du på forhånd hadde drømt. Og det behøver ikke å ha vært bevisst fra di side, det kan godt ha vært til dels ubevisst.
Antall ord: 100
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
malin16
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 24 Mai 2012 20:46
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: Orkdal

- - Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av malin16 »

Isan skrev:For at du eller andre skal kunne vurdere om du er sanndrømt eller ikke, må det dreie seg om hendelser du sjøl ikke har noen innvirkning på. Den drømmen du fortalte, og det som hendte etterpå, kan dermed ikke telle. For her var det snakk om dine valg. De valgene du gjorde den kvelden, kan lett ha vært påvirket i større eller mindre grad av det du på forhånd hadde drømt. Og det behøver ikke å ha vært bevisst fra di side, det kan godt ha vært til dels ubevisst.

Jeg var ikke bevist på at jeg gjore det... jeg kom på senere hva jeg hadde drømt... Deretter ble jeg shokkert... :p
Antall ord: 124

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
helgemann
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 615
Startet: 06 Mar 2009 02:04
15
Har takket: 391 ganger
Blitt takket: 249 ganger

- Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av helgemann »

Du er utro... Stolt av det? Legger ut virkelig navnene på guttene "dine"... Synes ikke det var heldig... Du kan ha anonymisert navnene...

Men uansett, kanskje den drømmen var en advarsel til deg? At den drømmen kom til å advare deg, om at dette kunne skje, men at du hadde mulighet til å ta et valg, om du ville være med på dette?

Kan være en "sanndrøm" med et moralsk tema til deg...
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av Isan »

Jeg ville nok heller tenke at det _kan ha vært_ samme kilde til både drømmen og hendelsen. Han som kom på besøk, er det sannsynlig at hun kjente fra før. Og hun kan ha vært fascinert av ham. Dermed kan drømmen ha blitt inspirert av det, og det gjorde også at det skulle mindre til forat hun gjorde de valgene hun gjorde.

Jeg har ikke tenkt å begynne å vurdere moral her. Men jeg er enig i at virkelige navn på personer man omtaler, det bør man la være å bruke.
Antall ord: 97
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
litelur
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 20 Mai 2012 19:33
11
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: nerheten av haugesund
Har takket: 1 gang

- Kan jeg klare å åpne meg?

Innlegg av litelur »

kan vere en av dine hjelpere/veiledere som har tatt kontakt gjennom en drøm for og nettopp advare deg mot denne hendelsen slik at du kunne ungå dette. :)
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !