Jeg synest det er så utrolig spennende med paranormale ting og slikt, bor selv på en gård det spøker på, jeg kan føle det blir kalt og jeg kan se skygger.

Jeg tror også at jeg er på vei å bli sanndrømt(tror jeg)...
For ikke så alt for lenge siden så hadde jeg en kjæreste, han het Frederick. Og en av nettene drømte jeg at jeg var utro med noen.. Da jeg våknet tenkte jeg bare "yeah right"... Og når helga kom, kom det en som heter Ole opp på gården her (kjent han i ca 1 år) Og så på kvelden fortalte han meg at han hadde følelser osv... åsså va i utro... I drømte at det var en fyr med svart hår, og Ole har svart hår...

I natt, drømte jeg at jeg og ei jeg var kjempe god venn med før (vi er ikke venner lengere nå) satt på en benk ute på natten. Åsså såg jeg opp mot himmelen, og så såg jeg liksom utgraverte ansikter på en måte... Så sa jeg til henne " se der!" Så sa hun at det var fra huset/klosteret/kirka... husker ikke helt... at det var huset som gikk opp til himmelen og at det bare såg ut som at det var skyene, åsså lo vi. Hva kan denne drømmen bety, eller har den noen betydning i det hele tatt?

Blir veldig glad om du gidder å svare !! Klem Malin