Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Andre paranormale sakerforbannelser

Andre paranormale saker - som ikke finner sin plass i de øvrige paranormale grupper ovenfor, og ikke faller i kategorien "generelt snakk".

Moderator: Asbjørn

litelur
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 20 Mai 2012 19:33
11
Kjønn (valgfri): gutt
Lokalisering: nerheten av haugesund
Har takket: 1 gang

forbannelser

Innlegg av litelur »

Det begynte helt i fra eg var bitteliten unge. Eg har alltis hatt masse uflaks, ulykker og uflaks følger meg hele tiden over allt der eg er.
for ca 8 år siden begynte eg og legge merke til at far min og bestemoren min hade samme problemet så eg spurte de, hvorfor har så mye uflaks og ulykker hele tiden.
far min svarte at det hvilte en forbannelse over familien vår at dette begynte en gang på 1800 tallet. eg trodde jo selvfølgelig ikke på dette så eg spurte bestemoren min litt senere og hun forklarte akkuratt det samme.
så eg begynte og grave litt for ogfinne ut av ting.
vel eg fant ut at en gang på 1840 tallet, var det en mann som var gift med en dame, denne damen var beskyldt for og vere en "heks".
vel så var det en litt yngre kvinne i min slekt som ble forelsket i denne mannen og klarte og ta han fra "heksen". hesken ble så sint athun kastet egforbannelse oger denne yngre kvinnen og sa at hun og alle hennes etterkommere skal bli forfulgt av uflaks ulykker, ulykkelighet og fattigdom.

det merkelige er at siden den gang har dette faktisk blitt som "heksen" har sagt.
denne yngre kvinnen og alle hennes etterkommere har faktisk harr mye uflaks og dumme ting rundt seg.

er det noen her som har noen tips til hvordan eg kanskje kan finne skikkelig ut av dette eller eventuelltkunnefikset dette og gjort opp for dette så kanskje uflaksen og allthadde gått sin vei ?
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- forbannelser

Innlegg av Isan »

Jeg vet ikke hvor vant du er til å konsentrere deg skikkelig, men du kunne kanskje prøve følgende:

Først må du være overbevist om at det vil ha noe for seg. Hvis du ikke føler for dette forslaget, skal du la det være.

Hvis du har tilgang til ei strand eller noe, der det er bølger som er i stand til å ta med seg noe som er laget av sand, så gjør som så: Bygg en sandkjegle eller noe annet av sand og se for deg at du putter all tendens til ekstra uflaks og ulykker hos dem i slekta di du mener plages med slikt, inn i dette sandbyggverket, og at dere nå er fri. Snu ryggen til byggverket og gå fra det og la vannet ta det. Ikke tvil på det du har gjort. Formidle til faren og bestemoren din at de nå bør regne seg fri fra "forbannelsen".

Husk at hva vi er overbevist om - ikke bare i tankene, men _under_ tankene, om jeg kan si det sånn - har veldig mye å si for hvordan vi opplever mange ting. :)
Antall ord: 190
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
devla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 21 Sep 2006 14:46
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: ved skog og sjø :)
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 17 ganger

- - forbannelser

Innlegg av devla »

Isan skrev:Jeg vet ikke hvor vant du er til å konsentrere deg skikkelig, men du kunne kanskje prøve følgende:

Først må du være overbevist om at det vil ha noe for seg. Hvis du ikke føler for dette forslaget, skal du la det være.

Hvis du har tilgang til ei strand eller noe, der det er bølger som er i stand til å ta med seg noe som er laget av sand, så gjør som så: Bygg en sandkjegle eller noe annet av sand og se for deg at du putter all tendens til ekstra uflaks og ulykker hos dem i slekta di du mener plages med slikt, inn i dette sandbyggverket, og at dere nå er fri. Snu ryggen til byggverket og gå fra det og la vannet ta det. Ikke tvil på det du har gjort. Formidle til faren og bestemoren din at de nå bør regne seg fri fra "forbannelsen".

Husk at hva vi er overbevist om - ikke bare i tankene, men _under_ tankene, om jeg kan si det sånn - har veldig mye å si for hvordan vi opplever mange ting. :)

gjelder dette kun for forbannelser? :?
Antall ord: 197
nordlys er stjernestøv som englene drysser over himmelen for at dragene skal finne veien hjem :)
**carpe diem**

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- forbannelser

Innlegg av Isan »

Nei, hvorfor skulle det det?

Vet ikke helt hva du har i tankene, så egentlig kan jeg jo ikke svare.
Antall ord: 20
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- forbannelser

Innlegg av galaxy - sluttet »

Jeg så ÅNDENES MAKT på TvNorge der LILLI BENDRISS var invitert til en plass i Finnmark fordi de skjedde rare paranormale ting der på et fraflyttet lite sted, men det var likevel feriested for noen få.... Altså man trodde ånder gikk igjen på det stedet, som vanlig er det jo det man tror og som er tilfellet når det skjer paranormale ting og uro.

Så fant Lilli ut at det handlet om at en same-sjaman - som hadde kastet en forbannelse over stedet pga ei som ble druknet pga hun ble ansett som heks i fortiden.

Lilli opphevet forbannelsen veldig raskt - og det ble normale tilstander !!!! :-D

Kanskje ta kontakt med et medium som kan slike ting.

Nå vet jeg at Lilli Bendriss er ganske dyr, hun tar 1600 for en times konsultasjon, men det er sikkert mange andre som kan hjelpe med å oppheve en forbannelse, om det er det som er saken, sjamaner eller medium --- og hva med AILO GAUP ???


men -- på en annen side; kostnader spiller vel ikke stor rolle bare man for opphevet en eventuell forbannelse og vet man forholder seg til noen som kan faget ...! :mrgreen:

Kjedelig å være rammet av uflax !!! :(
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
devla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 21 Sep 2006 14:46
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: ved skog og sjø :)
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 17 ganger

- - forbannelser

Innlegg av devla »

Isan skrev:Nei, hvorfor skulle det det?

Vet ikke helt hva du har i tankene, så egentlig kan jeg jo ikke svare.

jeg tenkte mer generelt f.eks uflaks, tunge tanker ol. kunne tenkt meg å prøve det, så takk for det du skrev i innlegget :)
Antall ord: 46
nordlys er stjernestøv som englene drysser over himmelen for at dragene skal finne veien hjem :)
**carpe diem**

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- forbannelser

Innlegg av Isan »

Til sånt vil jeg tro det kan fungere like bra. Det er bare å prøve :)
Men husk at du må føle deg overbevist, og det går dypere enn bare å tenke at "nå blir jeg kvitt uflaksen".
Antall ord: 39
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
devla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 46
Startet: 21 Sep 2006 14:46
17
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: ved skog og sjø :)
Har takket: 29 ganger
Blitt takket: 17 ganger

- - forbannelser

Innlegg av devla »

Isan skrev:Til sånt vil jeg tro det kan fungere like bra. Det er bare å prøve :)
Men husk at du må føle deg overbevist, og det går dypere enn bare å tenke at "nå blir jeg kvitt uflaksen".

ja det skjønner jeg, lite vits i å prøve det ellers :)
Antall ord: 53
nordlys er stjernestøv som englene drysser over himmelen for at dragene skal finne veien hjem :)
**carpe diem**

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links