Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserEr mange inkarnert som menneske for første gang?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Isan »

Takk ? :) - med innlegg av kl.10:36 syns jeg jeg har fått et avklarende svar av deg.
? skrev:ved neste inkarnasjon, samles en del av disse jeg`ene, som altså består av konstellasjoner av store og små, av forskjellig grad, og plopp, så fødes man igjen ut i denne verden, med nye konstellasjoner, som altså gjør at du ikke blir født som per persen eller tone tonesen, da man har nye elektriske og magnetiske "samlinger" som igjen er med å manifestere nye tilværelser, men definitivt ikke i nedadgående rekker.
Hvis vi forutsetter en åndelighetseksistens, er jeg definitivt enig med deg i at dette er en god måte å beskrive hvordan reinkarnasjon kan te seg på (ordet "kan" står for min regning). Jeg tenker meg nemlig (under forutsetningen av åndelighetseksistens) en måte reinkarnasjon fungerer på, som likner mye på dette. Derimot er jeg ikke enig med deg når det gjelder dette med "nedadgående rekker" fordi jeg ser ikke på livsformene som å stå i et hierarkisk forhold til hverandre. Dersom reinkarnasjon foregår i en modell som likner dem du og jeg har skissert ovenfor, kan det utfra slik jeg tenker, like gjerne skje at en del av oss inkarnerer i en helt annenslags livsform neste gang - og da gjerne i sammensetning med deler av det som har inngått i andre livsformer før. Det blir jo da egentlig helt parallelt med det som faktisk skjer fysisk.
Antall ord: 246
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 30 Mai 2008 21:59
15
Blitt takket: 8 ganger

- - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Multatuli »

dronjom skrev: kanskje er det slik at i vår verden, altså på jorda, er det forutbestemt hvem som skal være menneske og hvem som skal være dyr, og hvem som skal være plante og sten..
Ja, slik er det dronjom. Er du født av et menneske blir du et menneske, er du født av et dyr blir du lik det dyret.
Vi har alle et eneste, kort lite liv. Når det er over blir vi borte. Du kan si vi enda lever så lenge noen husker oss, men når også de er borte er og blir vi døde.
For min del synes jeg ikke det er noe trist ved dette. Jeg har gitt mitt "liv" videre til mine etterkommere, og håper de også vil gi liv til nye etterkommere slik alle før meg har gjort.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Arven »

Multatuli skrev:Vi har alle et eneste, kort lite liv, tror jeg. Når det er over blir vi borte. Du kan si vi enda lever så lenge noen husker oss, men når også de er borte er og blir vi døde.
For min del synes jeg ikke det er noe trist ved dette. Jeg har gitt mitt "liv" videre til mine etterkommere, og håper de også vil gi liv til nye etterkommere slik alle før meg har gjort.
Jeg så at du hadde glemt to små ord Multatuli så jeg rettet det for deg jeg ;)
Ja, for du er vel ikke en av de som påberoper seg å eie en sannhet som skal gjelde for alle,- er du vel ?
Antall ord: 124
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Flawelli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 133
Startet: 20 Sep 2011 11:43
12
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 72 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Flawelli »

Jeg har en god venn å av og til kommer det fra han enkle setninger, og der faller det en hel haug med puslespillbiter på plass i hodet mitt.

Det han lærte meg om dette var ganske enkelt ; "Hvorfor tenker du så smalt ? Du sier jo sjøl at du tror på liv på andre planeter...... Du har sjøl fått høre dette fra din guardian ; When are you gonna ask what I am not who............"

Om en velger og tro på det eller ikke
jeg syns det er en fin tanke

Den som intet våger intet vinner


Flawelli
Antall ord: 102
Innom av og til en skjelden gang

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av jeditrond »

Flawelli skrev:Jeg har en god venn å av og til kommer det fra han enkle setninger, og der faller det en hel haug med puslespillbiter på plass i hodet mitt.

Det han lærte meg om dette var ganske enkelt ; "Hvorfor tenker du så smalt ? Du sier jo sjøl at du tror på liv på andre planeter...... Du har sjøl fått høre dette fra din guardian ; When are you gonna ask what I am not who............"

Om en velger og tro på det eller ikke
jeg syns det er en fin tanke

Den som intet våger intet vinner


Flawelli
Nettopp :) Man kan være en reinkarnert "alien" som vil prøve noe nytt :D
Antall ord: 118
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Flawelli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 133
Startet: 20 Sep 2011 11:43
12
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 72 ganger

- - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Flawelli »

Nettopp :) Man kan være en reinkarnert "alien" som vil prøve noe nytt :D
Yupp, sjøl om tanken med en gang kan være totalt fjærn så ved nærmere ettertanke er det ikke så på jordet.

Hmmm lurer på hva jeg gjordet galt siden jeg nå "soner" x antall år på jorda :P

Flawelli
Antall ord: 56
Innom av og til en skjelden gang

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av dronjom »

hah, multi-perfekt anledning for meg å komme inn og vise dere nye oppdagelser jeg har gjort på det store og vide nett i den store og vide verden. Og hvis dette er sant er det nok mulighns aktuellt for en del av dere her på forumet som har, pga spørsmålstegn, over denne jord og deres liv endt opp på paranormal nettside. Og at enkelte her kanskje kan kalles følgende:

Nemlig Stjernemenneske / star people / "ørnene"

http://galactic-server.com/kjole/nordic ... olket.html
http://galactic.no/rune/kanali3.html

:-)
jeg leser om Semjase og Pleiadene som sier de er av felles slekt med oss langt tilbake, og vil hjelpe oss i overgangen til et høyere stadie og en høyere bevisthet. Pleiadene er allerede der og har vært i fred i mange tusen år allerede, mens vi på jorden tok den tunge veien. De har samet informasjon og historie fra jorden mange hundre tusen år tilbake, blant annet om lykke riket Atlantis som varte i 15000 år, og forsvant på et øyeblikk. Man kan velge om man vil tro på det de sier eller ikke, men dersom det viser seg å være sant kan det jo være greit å vite litt om det, så jeg har studert dette til det fulle de siste 2 ukene, og straks lest ut boken til en nordmann, Rune, som spesialiserer seg på temaet, og han er vel også et stjernemenneske. her er boken, som er meget spennende, og inneholder all mystiske historie til jorden samlet under ett, også på grunnlag av hva interesserte forskere har kommet til av å studere legender og arkeologiske oppdagelser. Men den allminnelige vitenskapsmann eller forsker velger desverre alt for ofte å overse slike ting, og bryr seg ikke om legender og lokalhistorier fra de folkene på et område der det er mystiske ruiner osv. av for eksempel kjempemennesker (inkaene og påskeøya f.eks.)
Anbefaler dere å lese boken, selv jeg som aldri har vært noen leser har vært klistret til boken og satt natt til fredag forrige uke og leste og studerte 13 timer i strekkk :p
her er link til gratis nettbok: http://semjase.net/jordfjs.html
Pleiadene sier at de er blant dem noen av oss oppfatter som engler, fordi de har oppnådd et høyere frekvensnivå og oppleves usynlige for oss.

Her er deres beretning:
http://www.youtube.com/watch?v=lp9Sd-17W-0

alt jeg leser og hører om dem er rent og hyggelig lesestoff, ikke noe sånn skremmende youtube-alien feeling i det heletatt overhodet, så de virker som et fredelig folk, og forteller oss om at det går an å leve i et samfunn der man ikke har pengesystemer, og de sier de heller ikke forstår lenger hva vi mener med arbeidsTID, for de både jobber og har fri hele tiden og lever fritt og det de jobber med er ting de syns er gøy, og som å leke.
-hvis man velger å tro på det de sier og beretter da, det er vel opp til hver enkelt å bestemme.
-de sier også at enkelte informasjonskilder som også kaller seg Semjaser er falske, så hvis dere hører noe som menes å komme fra Semjasene, men som er helt ute, kan det være at akkurat den delen er en falsk kilde.

så kan dere lese og studere enda mer her:
www.galactic.to
www.semjase.net

Hør også denne sangen, laget amatørmessig av forfatteren av boken nevnt ovenfor, en utrOOOLIG inspirerende sang, som får en til å tenke litt.
http://www.youtube.com/watch?v=Zjx-NwlSPAc

Etter jeg hørte om fenomenet Stjernemenneske lurer jeg litt på om jeg kan være et stjernemenneske selv. De sier de er kunstneriske kreative fredelige mennesker som ikke føler seg hjemme på jorden. Og jeg hadde jo denne merkelige opplevelsen som jeg la frem i en annen tråd her på forumet da jeg bare sang tilfeldig og så dukket denne mer eller mindre strukturerte sangen opp. Kanskje det er mitt forrige språk, og en gammel sang jeg kjenner fra før?? :)

-her er opptaket fra 2008:
http://dl.dropbox.com/u/10775508/bergiansand/cfdhgl.wav

-fra denne tråden:
https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =7&t=23646

De sier at de som har valgt å bli gjenfødt på denne jorden egentlig kommer fra andre lenger utviklede planeter i galaksen, og også andre galakser. Og at det var et valg man tok selv, i samarbeid med andre, som kanskje følger deg den dag i dag, hvis du er et stjernemenneske (kanskje du har en hjelper rundt deg som er din tidligere bestevenn som aldri døde eller inkarnerte, men vil møte deg igjen senere?) Mange steder lever de mye mye lenger enn oss, hundrevis av år og iblant tusener år. Se for dere et drømmetilfelle der dere har inkarnert på jorden og blitt et stjernemenneske her, og så åpenbarer verden seg og alle stjernemenneskene finner sine gamle hjemsteder, og så kanskje enkelte kommer tilbake til et hus og en hage og venner og naboer som er slik det var da du dro derfra før du ble født, og at du hadde bodd der i f.eks. 700 år i lykke før det var du selv som tok initiativet at du ville bli inkarnert på planeten jorden da du hørte om at de trengte hjelp og styrke fra utviklede sjeler der. Da kan man nesten si at både himmelen og reinkarnasjonslæren er sann, hvis man kan oppleve å leve utrolig lenge et sted, og så bli inkarnert et annet sted (nesten som når man sover om natten), og så finne tilbake til sitt gamle hjem og fortsette der, og igjen bli inkarnert i et liv senere, uten å oppleve å dø. Kanskje dette er livsstrukturen til en langt utviklet galakse, eller et langt utviklet univers. Lurer på om jeg har venner eller et hjem der ute som er intakt siden da jeg dro, kanskje jeg har min egen rombil :) Semjasene sier det er veier i universet som følger visse linjer, som om det var en bilvei, men at man innstiller skipet på forhånd og bestemmer hvor det skal.

utdrag fra den ene youtube videoen jeg linket lenger oppe:
"sammenlignet med andre sivilisasjoner i universet er dere barn, og befinner dere i barnehagen"

håper dette kan være til nytte :)
håper semjasene er virkelige :)
Antall ord: 1082

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av ? »

stjernemennesker, semjaser eller kall det hva du vil, men om så temaet fotball eller amerikanere kommer opp, så splittes liksom hele verdensbildet, og så raser en del av illusjonene sammen, og så sier det liksom "poff"
Antall ord: 36
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 30 Mai 2008 21:59
15
Blitt takket: 8 ganger

- - - - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Multatuli »

Arven skrev:
Multatuli skrev:Vi har alle et eneste, kort lite liv, tror jeg. Når det er over blir vi borte. Du kan si vi enda lever så lenge noen husker oss, men når også de er borte er og blir vi døde.
For min del synes jeg ikke det er noe trist ved dette. Jeg har gitt mitt "liv" videre til mine etterkommere, og håper de også vil gi liv til nye etterkommere slik alle før meg har gjort.
Jeg så at du hadde glemt to små ord Multatuli så jeg rettet det for deg jeg ;)
Ja, for du er vel ikke en av de som påberoper seg å eie en sannhet som skal gjelde for alle,- er du vel ?
Kjære Arven,

hadde ikke glemt de to små ordene jeg vet du. Akkurat i denne saken gjelder "min" sannhet for alle.

Og det er i sannhet noe noen og enhver bør tenke over hver eneste dag.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Arven »

Har du hatt en nær-døden opplevelse Multatuli ?
Har du møtt avdøde slektninger ?

Det har jeg !
Så nei Multatuli,- din sannhet er avgjort IKKE min !
Antall ord: 29
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av dronjom »

virker som det ikke falt for interesse for dere.. hm trodde dette var et paranormalt forum der man nettop fokuserer på spesielle og utenomjordiske fenomen.

les boken, jeg har lest hele nå:
http://semjase.net/jordfjs.html
-halvparten av boken er fra og om gamle legender på jorden som forteller om gamle tider og merkelige fenomen og samlinger av opplevelser med mystiske flyvende fartøy og "guder"/"gudesønner"/himmelsønner som har kontrolert samfunn og jorden i bestemte perioder, slik som påskeøya, inkaene osv. "gudene" Tor og Odin forklares bl.a.,

? skrev:stjernemennesker, semjaser eller kall det hva du vil, men om så temaet fotball eller amerikanere kommer opp, så splittes liksom hele verdensbildet, og så raser en del av illusjonene sammen, og så sier det liksom "poff"
huh.. jeg svarer med samme ord som brukernavnet ditt.
fotball og amerikanere??
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- - - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av dronjom »

Flawelli skrev:
Nettopp :) Man kan være en reinkarnert "alien" som vil prøve noe nytt :D
Yupp, sjøl om tanken med en gang kan være totalt fjærn så ved nærmere ettertanke er det ikke så på jordet.

Hmmm lurer på hva jeg gjordet galt siden jeg nå "soner" x antall år på jorda :P

Flawelli
jorden ble faktisk, ifølge Semjasene, brukt som "fengsel" i tidligere tider, i flere anledninger, der de som ville ødelegge ble plassert og måtte klare seg selv uten mulighet til å flykte. Kan være mye derfor samfunnet har blitt så krigersk, og mange onde sjeler og tidligere "fengselsfugler" har blitt reinkarnert i vår tid, da en annen universell regel av Semjasene heter at man ikke kan dø på en planet og bli født på en annen. Men man kan dog inkarnere seg selv selv om man er levende, men da må man først ha nådd et høyere åndelig nivå, altså den menneskelige delen av menneskeriket, og ikke dyriske delen som vi er i nå, da vi ikke er Riktige mennesker nå. Altså ifølge Semjase fra planeten Erra i Pleiadenes solsystem.
-tro på det eller tro ei :)
Antall ord: 201

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - - - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Svartepus »

dronjom skrev: jorden ble faktisk, ifølge Semjasene, brukt som "fengsel" i tidligere tider, i flere anledninger, der de som ville ødelegge ble plassert og måtte klare seg selv uten mulighet til å flykte. Kan være mye derfor samfunnet har blitt så krigersk, og mange onde sjeler og tidligere "fengselsfugler" har blitt reinkarnert i vår tid, da en annen universell regel av Semjasene heter at man ikke kan dø på en planet og bli født på en annen. Men man kan dog inkarnere seg selv selv om man er levende, men da må man først ha nådd et høyere åndelig nivå, altså den menneskelige delen av menneskeriket, og ikke dyriske delen som vi er i nå, da vi ikke er Riktige mennesker nå. Altså ifølge Semjase fra planeten Erra i Pleiadenes solsystem.
-tro på det eller tro ei :)
Hva med alle de skikkelig gode menneskene som ser ut til å ha et tonn omtanke og omsorg for andre? Disse som alltid har et smil og en klem å by på, og som ser ut til å ikke eie ett eneste ondt bein i kroppen? Lurer de oss med onde/krigerske hensikter, eller er de ikke "åndelige" nok ennå?
Jeg tror noen har misforstått Semjasene her, eller så var det en semjase som har tøyset seg inn i jehovas vitne eller noe. Jeg kjøper ikke helt at alle menneskesjelene på jorden soner en straff for tidligere kriminelle handlinger. At alle er her for å lære, ja det tror jeg gjerne på, men ikke at jordkloden er et fengsel for slemme mennesker.
Antall ord: 267
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

- - - - - - Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av dronjom »

Svartepus skrev:
dronjom skrev: jorden ble faktisk, ifølge Semjasene, brukt som "fengsel" i tidligere tider, i flere anledninger, der de som ville ødelegge ble plassert og måtte klare seg selv uten mulighet til å flykte. Kan være mye derfor samfunnet har blitt så krigersk, og mange onde sjeler og tidligere "fengselsfugler" har blitt reinkarnert i vår tid, da en annen universell regel av Semjasene heter at man ikke kan dø på en planet og bli født på en annen. Men man kan dog inkarnere seg selv selv om man er levende, men da må man først ha nådd et høyere åndelig nivå, altså den menneskelige delen av menneskeriket, og ikke dyriske delen som vi er i nå, da vi ikke er Riktige mennesker nå. Altså ifølge Semjase fra planeten Erra i Pleiadenes solsystem.
-tro på det eller tro ei :)
Hva med alle de skikkelig gode menneskene som ser ut til å ha et tonn omtanke og omsorg for andre? Disse som alltid har et smil og en klem å by på, og som ser ut til å ikke eie ett eneste ondt bein i kroppen? Lurer de oss med onde/krigerske hensikter, eller er de ikke "åndelige" nok ennå?
Jeg tror noen har misforstått Semjasene her, eller så var det en semjase som har tøyset seg inn i jehovas vitne eller noe. Jeg kjøper ikke helt at alle menneskesjelene på jorden soner en straff for tidligere kriminelle handlinger. At alle er her for å lære, ja det tror jeg gjerne på, men ikke at jordkloden er et fengsel for slemme mennesker.
nei høøøør her da, jeg sa i perioder, "tidligere tider", ikke i hele fortiden. Kanskje avgrensede små perioder.
Ta for eksempel Atlantis da, Semjase beretter om at dette var en fredens tid på 15000 år før noen krigerske utryddet Atlantis og Mu (den andre store byen på den tiden, som lå der Gobi ørkenen i Kina er nå). Da var det jo mange positive sjeler her også, som sikkert har dødd her og videre inkarnert i vår syklus. Så vi er Godt blandet, isåfall, og de skriver at på atlantis tid var det folkeslag og inteligente vesener fra 8 forskjellige solsystemer i galaksen som var på jorden før selvutslettelseskrigen, etter det dro de hjem til sine hjemplaneter og menneskene som opprinnelig var her ble igjen, og et fåtall av de andre. Alt står i detalj i boken. Derfor det er så forskjell mellom mennesker utseendemessig. Semjasene lurte på hvor kineserne kom fra, de kom brått til planeten på atlantis tid og holdt seg mest for seg selv, står det. Og en mørk rase fra en annen planet. Og så har jo rasene senere blandet seg. På denne tiden var jo somsagt fred og ro her, så det kom fredelige folk hit som har kommet inn i inkarnasjons syklussen på vår planet. Og med at man ikke kan dø på en planet og bli født på en annen, og ganske mange fra forskjellige raser døde jo under atlantis tid. Det bodde jo tydligvis ganske mange på planeten når det står over 4 millioner angrep Mu, i 123 000 skip.
Jehovas vitne hva da? Det står forøvrig at en som het Jehova var en av lederne i tiden etter Atlantis undergang, hvis jeg ikke husker feil. Vi er ikke i fengsel, men er ifølge Samjesene en veldig drakamp mellom veldig mange religioner og raser og gode og onde mennesker i motsetning til andre planeter i galaksen, og utgjør en trussel og en "bremsekloss" og usikkerhet dersom ting ikke utvikler seg riktig her. Dersom det skulle skje en krig og vi skulle utrydde oss selv (slik som Maldek som ble til asteroidebeltet mellom jupiter og mars som Semjasene hevdet skjedde for 300 000 år siden) så vil for det første dette skape mange "ødeleggelseskometer" som flyr uten mål og mening rundt i galaksen, slik som den som plager oss, altså de andre planetene i solsystemet som kan bli skyvd vekk, og for det andre så vil alle på planeten som befinner seg i den lavere delen av menneskeriket, inkarneres rundt på utallige planeter og skape ustøe, i motsetning til om vi kan utvikle oss til et mer åndelig samfunn her på jorden, så det står at Samjesene ikke vil akseptere atomkrig og vil derfor stoppe dette, og til og med "beame opp" de som måtte ha slike tanker og som kan utgjøre en fare, og undervise disse.

Semjase har også kontakt med disse nordmennene som står bak siden www.galactic.to og boken, hevdes det.
Antall ord: 788

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Er mange inkarnert som menneske for første gang?

Innlegg av Svartepus »

Njæææ, fremdeles skeptisk.
Antall ord: 3
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links