Først å fremst drømte jeg om pappa, noe jeg aldri bruker å gjøre, fordi jeg har ikke kontakt med han, han vil ikke ha kontakt med meg, derfor vil ikke jeg med han heller.
Og en gang da jeg var kansje rundt 6-7 år gammel, hadde jeg en ekkel episode sammen med storebroren min (som nå er narkoman), han prøvde å ha samleie med meg da jeg var lita, men han fikk "den ikke inni". Å jeg drømte i natt at han prøvde på det igjen, så sa jeg " nei, æsj!" åsså gikk jeg...
Åsså jeg er veldi interesert i slike drømmer, å sånne synske folk å slik da, eller jeg synest det er et skikkelig spennende tema. Å jeg begynner å tro at kansje noen av de tingene som sjer om dagen å sånn, kansje har en eller anna symbol i seg eller noe sånt... Og jeg drømte om en kompis av meg i natt, å jeg drømte at han var slik synsk å slik. Å det var noen som sa til meg i drømmen (husker ikke hvem det var) at hvis jeg prøvde hardt på å få han kompisen til å like meg ( bli forelska i meg), så kom jeg til å klare det samme jeg også. Da kom han til å gi det til meg, eller noe sånt. Så jeg ble sakt i srømmen da at, hvis jeg prøvde hardt nokk,så kom han til å gi det til meg elns... Men problemet var at han egentlig likte noen andre, men jeg prøvde hardt å få han til å like meg, men han bare likte meg som venn, å da fikk jeg ikke sa synske kreftan elns...
Kan denna drømmen ha en betydning av en eller anna sort?