Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisSkal vi overvåkes mer

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Arven »

eller har jeg bare litt paranoide tendenser på morgenkvisten ?

Jeg syns det er en skremmende utvikling at arbeidsgivere ikke vurderer søkere som ikke har FB profil og at forstårsegpåere begynner å snakke om at det er like unormalt å stå utenfor som å være avhengig.

Er dette nok et symptom på NWO ?

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/0 ... n-facebook
Antall ord: 62
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av lighteren »

ånei ånei ånei!!!

nå må jeg opprette en feissbukk-profil før jeg blir en outcast i samfunnet. :- ((((((.

det er slike damer jeg uansett vil ha.
damer som baserer sine avgjørelser basert på FB-informasjon.
schof meg opp på nettet og ligg med meg hvis du liker FB-profilen min. :- )).

dagens propaganda er virkelig primitiv..
ouuu, hvis jeg ikke har en FB-profil så risikerer jeg å gå glipp av sex!!!!

de må nok komme med noe bedre hvis de vil skremme meg inn på facebook..
Antall ord: 86
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av jeditrond »

Kan være et halvhjertet desperat forsøk fra NWO, men mest sannsynlig er det bare noen forståsegpåere som måtte få litt oppmerksomhet :) Jeg er på FB, men har da kjente som ikke er der og lar meg ikke skremme av den grunn :D
Antall ord: 46
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av galaxy - sluttet »

Tror jeg + min mor ble overvåket en kort periode pga vi av og til hadde en ekstra-ikke tellbar fb-venn (3 år siden, hadde få venner da og lett og holde oversikt) og grunnen var jeg/vi hadde hatt ETT treff med en annen som jobbet LITT i militæret
(- nå blir visstnok alle som jobber i militæret overvåket -)
og han fortalte han hadde av og til en ikke-tellbar-ekstra venn på FB (altså noen logget seg inn kanskje) pga overvåkning - og nå hadde han dumpet inne i en kjedelig situasjon, så han ble ekstra overvåket antagelig .. så dermed vi også, kunne det virke som. vel, ble med det ene treffet så mistet etterhvert denne extra-ikke-tellbar vennen. (altså det står man har 101 fb-venner fx og når man teller så er det bare 100)

veeel .... hva med å sende beskjeder i et brev som i gamledager .... heh..
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Svartepus »

For en artig tankegang at alle utenfor FB har noe å skjule og alle med FB-profil er 100% pålitelige mennesker uten et eneste skjelett i skapet. Ja, vi sier det sånn :lol: Hvis NWO står bak dette tror jeg de har mistet grepet.
Antall ord: 45
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av ludoburgero »

Sukk...
Antall ord: 1
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av ludoburgero »

Antall ord: 27
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Arven »

Jeg er ikke på FB og kommer ikke til å melde meg inn der heller. Bruken av FB i jobbsammenheng er nok mer utbredt her i landet også, enn det blir snakk om.
Jeg vet at når jobben min søkte etter en ny gruppeleder ble det snakket om på vaktrommet at hun kunne jo være "hvem som helst" fordi man hadde prøvd å få henne opp på FB uten resultat.

Så FB skal holde øye med mitt sosiale liv. Hvor mange venner jeg har og hva jeg legger ut av info og bilder. Mibilen min skal sende signaler hver halvtime slik at myndighetene kan spore meg opp og kortet mitt skal gi storebror info om mitt økonomiske liv.

Hva skal jeg få ha i fred da ?
Det neste er vel en føler på dassen som registerer antall besøk og lengde pr tur for å holde øye med helsen min og om den er så bra som jeg gir inntrykk av eller om jeg faktisk sliter med forstoppelse.

Trodde det var sunt og viktig og få folk vekk fra skjermer og ut i lys og luft.
Jeg har også levd med den vrangforestillingen at det er hyggelig å gå en tur til en venn og sitte sammen over en kaffe

Godt jeg er sykemeldt for jeg kan jo ikke være helt go`
Antall ord: 224
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av galaxy - sluttet »

Men nå har jo de fleste en lukket Fb side slik at er man ikke lagt til som venn, så får man ikke opp annen info enn navnet og profilbildet, stort sett, så da er det jo ikke noe å snoke på , dersom noen instanser ikke har makt "til å bryte seg inn" slik som kanskje nav, politiet , militæret har, visstnok under spesielle omstendigheter ((ikke vet jeg, ....

Dessuten så går det an å gjøre seg ikke-søkbar på facebook, da kan du ikke søkes opp.
Tviler på at det handler om å dømme noen om man er på fb eller ikke ((men hva vet jeg ....
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av xyrea »

Den nye måten å gjemme seg i mengden på må vel være å lage en utrolig kjedelig og normal fb-side, og nå og da like et eller anna teit bilde eller være enig i at krig og fred og politikk og sånt er dumt. + noen intetsigende statusoppdateringer. Eventuelt slenge med de normale og kjedelige hobbyene man har. 'Se her, jeg har strikka ei LUE!!!'
Antall ord: 67
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- - Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Svartepus »

Arven skrev: Det neste er vel en føler på dassen som registerer antall besøk og lengde pr tur for å holde øye med helsen min og om den er så bra som jeg gir inntrykk av eller om jeg faktisk sliter med forstoppelse.
Er du klar over at sånne toaletter faktisk finnes? De er laget i Japan (hvor ellers) og skriver ut en liste over helseproblemer man kan ha, basert på det man kvitter seg med. Foreløpig er det vel ikke direktelink til myndighetene, men kanskje det etterhvert blir produsert sånne som kobles automatisk opp mot noe datalagringsregister-greier. Plutselig banker helsepolitiet på døra og sier "jasså, har vi drukket alkohol og spist litt mye sukker idag?" :bat :lol:
Antall ord: 122
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Arven »

Er`e mulig !? :D Ja det måtte jo komme :lol:

Hvis det er noe i NWO konspirasjonen så tror jeg nok de gutta har muligheter til å sjekke det de vil uten at vi er klar over at muligheten ligger der.

Hva de gjør vet ikke jeg, men jeg liker ikke at vi skal kunne kontrolleres og registreres i alle retninger.
Antall ord: 60
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av zind »

Vel,.. forundrer meg ikke at noen arbeidstakere tenker sånn. "Heldigvis" finnes det sikkert tilsvarende like mange som ansetter og ser på det å ikke ha en facebook profil som positivt? Begge deler er vel like dumt med tanke på at man ikke har grunnlag for å mene noe som helst om saken, spesielt hvis man ikke en gang spør vedkommende! Herregud så mye rare konklusjoner folk hopper til! Dette har vel mer med menneskelig illusjoner å gjøre enn nwo, om ikke alle disse arbeidstakerne er kjøpt og betalt eller de/vi blir "lurt" til å være paranoide rundt det? Nei vettu, tror rett og slett vi lurer oss selv ved å anta så himla mye
Antall ord: 115
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Skal vi overvåkes mer

Innlegg av lighteren »

zind skrev:Vel,.. forundrer meg ikke at noen arbeidstakere tenker sånn. "Heldigvis" finnes det sikkert tilsvarende like mange som ansetter og ser på det å ikke ha en facebook profil som positivt? Begge deler er vel like dumt med tanke på at man ikke har grunnlag for å mene noe som helst om saken, spesielt hvis man ikke en gang spør vedkommende! Herregud så mye rare konklusjoner folk hopper til! Dette har vel mer med menneskelig illusjoner å gjøre enn nwo, om ikke alle disse arbeidstakerne er kjøpt og betalt eller de/vi blir "lurt" til å være paranoide rundt det? Nei vettu, tror rett og slett vi lurer oss selv ved å anta så himla mye

neida,

velformulert pisspreik er fortsatt bare pisspreik.

artikkern er skrevet på en måte som tilsier at det er negativt å ikke være på facebook,
men likevel mangler solid forskning på det.

de kommer bare med en haug av påstander om det ene og det andre som de vinkler
fra et perspektiv som får det til å virke høyst reelt.

bare les:
Arbeidssøkende som ikke er synlig i sosiale medier, stemples som mistenkelig av arbeidsgivere
det med rød skrift er en påstand basert på en artikkel de fant hos den tyske avisen der tagesspeil.

og den artikkern der er skrevet i sammenheng med han der jokerkaren som plaffa folk her forleden.

der står det(google translator: tysk til norsk):
Etter drapet på Denver
Gjør deg kjent Facebook objectors mistenkelig?

24/07/2012 00:00 klokke
Katrin Schulze
Attentatmannen var ikke aktiv på Facebook. Forskere tror at avholdenhet-linjen kan indikere problemer.
ja, etter denver-episoden så tror forskere selvsagt at det har en sammenheng.
altså det er bare noe de tror.
(la oss ikke glemme at ABB hadde FB-konto, så ja)

uansett, det er sikkert riktig at flere og flere arbeidsgivere liker å snoke på de som søker, men det er ingenting som tilsier at det å ikke ha en facebook-profil kan faktisk gå utover livet ditt hvis du velger å bo i et samfunn, likevel fremstilles det slik med bastante setninger og påstander.

og så har du påstand nr 2 "Fraråder dating" er basert på........:
Farhad Manjoo, nettmagasinet Slates teknologikommentator, advarer mot å date noen som ikke er medlem der(facern).

hvem bryr seg om hva nettmagasinets slates teknologikommentator mener?
herregud.

bare tull alt sammen.

overskriften var:
(!!!!!!!!!!!!!)– Hold deg unna folk uten Facebook (!!!!!!!!!!!!)

det her er direkte skremselspropaganda og artikkern angriper de 2 viktigste tingene i livet til
dagens menneske, jobb og sex.
og er du ikke på facebook så får du ingen av delene. hverken penger eller mus.

kom dere på ciabook, ellers blir dere stempla som freaks.


abcnyheter eies av ABC startsiden AS som eies av telenor som igjen eies av mafiosoen trond giske som igjen jobber for AP-kartellet.

i 2006 så kjøpte telenor(AP) abcstartsiden AS opp helt så å si, 99,6% av aksjene og 1 år senere ga de oss ABCNYHETER.NO.
"Torsdag 15. februar 2007 lanserte ABC Startsiden en ny nasjonal nettavis under navnet ABC Nyheter."

de samme(AP) som introduserte oss DLD som ble sviktet selv av sine egne(SV OG SP)
og måtte alliere seg med "fienden", høyre og ærna.

Jens Stoltenbergs andre regjering gikk den 10. desember 2010 inn for å innføre datalagringsdirektivet med 12 måneders lagringstid. Regjeringspartiene SV og Senterpartiet tok dissens fra direktivet, og dermed ble regjeringen avhengig av støtte fra opposisjonen for å gjennomføre det.[9] Den 9. mars 2011 gikk opposisjonspartiet Høyre inn for direktivet, og den 28. mars inngikk Det Norske Arbeiderparti en avtale med Høyre om å sikre flertall for direktivet i Stortinget med seks måneders lagringstid. Direktivet ble behandlet av Stortinget 4. april 2011. Etter en debatt i ni og en halv time, ble det vedtatt med 89 mot 80 stemmer. 5 representanter fra Høyre stemte mot direktivet.[16] Direktivet ventes å tre i kraft senest 1. januar 2013.

AP = NWO WORK TOOL.
og CIABOOK er en del av det.

både jens og faren er bilderbergere og de har fått beskjed om å gjøre som EU sier.
EU styres av bankene og IMF som står bak den anglo-amerikanske NWO.

ja, jeg er paranoid og gal. :bandit
Antall ord: 720
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av ludoburgero »

:notworthy: =D> ...og det er hva som faktisk er beviselige tilknytninger, og hvordan kabalen er lagt opp, lighteren! Alt dette er dokumenterbart. Thorvald Stoltenberg satt som STYREMEDLEM for Council of Foreign Relations (CFR) på 90-tallet, samtidig som han var "fredsmegler" for konflikten i Bosnia i samme periode. CFR (sammen med Trilateral Commission) er i samme nettverk, og forgjengerne, til "avgrenen" Bilderberg Group.

Bilderberg er IKKE konspirasjonsteori. Det er faktisk konspirasjon, hvor toppledere og innflytelsesrike politikere, finansmenn, mediamoguler (John G. Bernander, NRK), Siv Jensen og Jens Stoltenberg og flere kjente profiler møtes der for å avgjøre "viktige ting" i global sammenheng.

Bak lukkede dører. Ingen skriver om dette.
Massemediene er kjøpte og betalte.
Antall ord: 114
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links