Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisSkal vi overvåkes mer

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Borte..

- - - Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Borte.. »

Boringto skrev:
Vermilion Oriol skrev:Nå blir dette kanskje en avsporing, men jeg visste ikke hvilken tråd jeg kunne poste dette i. Ikke gadd jeg å lage en tråd heller.

Så på youtube så florerer det med teorier om tredje verdenskrig osv. Dette kom jeg på nå siden lighteren postet den nyhetsartikkelen i nyhetstråden. Anyways...midt oppi alt dette så sier flere at ambassaden i benghazi ikke var en ambassade og så skrek andre etter bevis og så ble denne linken vist da:

http://www.usembassy.gov/


og det står ikke noen ambassade oppført i benghazi, bare i tripoli.

Så jeg er forvirret. Så jeg tenkte jeg ville høre med dere som har satt dere inn i alt og ingenting og høre hva dere tenker?

Er det slik at de fjerner ambassaden på flekken dersom den blir bombet? Eller er det slik at det ikke var noe ambassade? I så fall så sier media noe helt annet.
Ambassaden ligger i Tripoli. Konsulatet, som ble bombet, ligger i Benghazi. Ser at noen aviser blander ambassade og konsulat.

Ah...da ble jeg klokere! :D
Antall ord: 187

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av ludoburgero »

Skal vi overvåkes mer?
Ja, det skal vi... av robotbiler som kjører av seg selv! :-({|=

Det høres kanskje ut som tatt rett ut fra en science fiction-film fra 1920-tallet, men nå er det faktisk en virkelighet: vi lever i et samfunn hvor teknologi utrolig nok har begynt å brukes ikke bare for menneskehetens beste. Forrige uke var det atombomben, nå er det robotbilen til Google.

http://www.dagbladet.no/2012/09/26/nyhe ... /23587818/
Antall ord: 78
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Skal vi overvåkes mer

Innlegg av Arven »

Jeg tenker bare NWO når jeg leser om roboter som tar over.
De snakket om roboter på jobben i går også. Hvordan fru Nilsen kan ha en robot hjemme i stua si, som kan styres fra en sentral. Slik kan Fru Nilsen ha selskap (?) og kommunen spare penger.
Jeg blir uvel !
Antall ord: 53
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links