Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenForedrag, Oslo 9. september med USAs mest kjente UFO forsker

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

tew
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 15 Des 2007 15:38
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 14 ganger

Foredrag, Oslo 9. september med USAs mest kjente UFO forsker

Innlegg av tew »

Hei,

Søndag 9. september fra kl. 18 - 22 vil Richard Dolan holde foredrag på Håndverkeren i Oslo.
Tittel: "Om hvordan myndighetene har klart å skjule sannheten om utenomjordisk besøk".
Billetter kr 200 - kjøpes i døren.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Foredrag, Oslo 9. september med USAs mest kjente UFO forsk

Innlegg av Isan »

Unnskyld at jeg er så negativ (mange vil sikkert si forutinntatt), men bare tittelen sier jo sitt om at det neppe er sannheten man får. Men mange kan jo finne foredraget interessant for det :)
Antall ord: 35
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sleepyastral
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 49
Startet: 12 Mar 2012 19:16
12
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- Foredrag, Oslo 9. september med USAs mest kjente UFO forsk

Innlegg av Sleepyastral »

Jeg er vanligvis ikke en som slenger meg på konspirasjonsteorier, jeg tror de fleste politikere er mennesker som deg og meg, som ønsker mest godt, men akkurat dette med liv på andre planeter ser jeg virkelig eventuelle myndigheters argumenter for å holde skjult, i alle fall inntil videre. TENK hvilket kaos det kunne forårsake med tanke på diverse strengt religiøse samfunn osv. Nå er det jo mange religiøse som er åpen for at "Gud" er Gud for alt liv i universet, og at vi ikke nødvendigvis er de eneste, men så er det jo noen som tror det dreier seg om onde ånder osv... For ikke å snakke om alle som hadde blitt livredde osv.

Så akkurat dette tror jeg er reellt; skulle det vise seg at myndlighetene har bevis for liv i rommet, vil det bli hemmeligholdt, med god grunn.

Tror kanskje jeg tar meg en tur...
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Foredrag, Oslo 9. september med USAs mest kjente UFO forsk

Innlegg av Isan »

Å holde hemmelig opplysninger om oppdaget utenomjordisk liv, ville nok ikke vært så lett for noen myndigheter - slett ikke i våre dager.
Antall ord: 23
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links