Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Første nedtegnelse om menneskelig selvantenning er fra 1641: Polonus Vorstius drakk vin i sitt hjem i Milano, da han plutselig gikk opp i flammer. Røverhistorie? - Nei, det går faktisk an, sier biolog som mener han kan bevise det.
Hehehe, dette blir vel den neste forsia på Dagbladet, nå når morderflått-sesongen er over:
"LAVKARBO KAN FØRE TIL SELVANTENNING!"
(også et eller anna tull under om at det er bare kanskje og veldig liten sjanse for)
Antall ord: 40
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Den linken frister hardt å lime inn i en eller annen lavkarbotråd på Kvinneguiden, som "bevis" for at lavkarbo er livsfarlig! Tenker noen hadde selvantent bare av å lese tråden!
Antall ord: 30
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Åværsåsnill, gjør det! Og så kan du foreslå at alle som har hele slekta på lavkarbo bør ha sånne små bilbrannslokningsapparater i dokurvene sine
Antall ord: 29
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...
Jeg syns det er en veldig interesant teori jeg ! Aceton lukter akkurat som neglelakkfjerner så at den er lettantennelig ser jeg på som svært sannsynlig.
Antall ord: 26
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
poenget var vel ikke hvorvidt neglelakkfjerner inneholder aceton !
Poenget er at dette er en gass som kan oppstå inne i kroppen og komme ut gjennom lungene.
Vi lærer å kjenne igjen lukten på medisinkurs i forhold til førstehjelp for diabetikere
Poenget er at gassen er antennelig ...
Antall ord: 47
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."
Arven skrev:Poenget er at gassen er antennelig ...
Ja, jeg vet det (Vi lærte det både på videregående og i landbruksutdanningen.)
Jah, for ketose er dødelig for kuer! Mener jeg å huske fra min ku-karriere..
Ja i følge bonde/inseminør-pappaen til ei venninne er kjøttet til kua helt kaputt hvis den går i ketose, så da må kua avlives (hvis den ikke dør av seg selv før den tid).
Antall ord: 84
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap