Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenUFO leteaksjon i svensk innsjø

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

UFO leteaksjon i svensk innsjø

Innlegg av Tyrell »

Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- UFO leteaksjon i svensk innsjø

Innlegg av Arven »

Det hørtes jo nesten ut til å være noe millitært de så,- så dette hører vi vel ikke noe mer om tipper jeg. Og skulle det være noe utenomjordisk, så hører vi ihvertfall ingenting
Antall ord: 39
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - UFO leteaksjon i svensk innsjø

Innlegg av Borte.. »

Arven skrev:Og skulle det være noe utenomjordisk, så hører vi ihvertfall ingenting
Den biten har alltid plaget meg litt. Hvem er disse menneskene til å vandre rundt på denne planeten og bestemme hvem som skal få vite hva og hvem som skal få tilgang til ditt og datt? Det er egentlig rart hvis man tenker over det. At noen har bare okkupert et område f.eks. og sagt at her har ingen adgang for her er det hemmelig.
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- UFO leteaksjon i svensk innsjø

Innlegg av Tyrell »

Det er nok mulig dette var noe militært som kom på avveie,skulle det derimot vise seg å være en fremmed teknologi som kunne brukes i et militært foremål så er nok det en god grunn for att det hemmeligholdes,man skulle tro at det da var svært viktig at det ikke havnet i hendene på en potensiell fiende som kunne bruke det til sin egen fordel i et teknologisk forsprang.

Man må også se på tidsaspektet når hendelsen fant sted,under den kalde krigen på 80tallet var forholdet mellom Sverige og Sovjetunionen spent og gjorde det kanskje enda viktigere å holde et slikt funn skjult.

Så jeg vil derfor tro det er en svært god grunn til å holde slik teknologi hemmelig så det ikke kopieres av en fiende.
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links