Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7959
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1385 ganger
Blitt takket: 1693 ganger
Kjønn:

Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Asbjørn »

Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Alle vet de burde. Ingen vil. End of story.
Antall ord: 9
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av lighteren »

ludoburgero skrev:Alle vet de burde. Ingen vil. End of story.
jeg vil, men det går ikke.
Antall ord: 18
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

lighteren skrev:
ludoburgero skrev:Alle vet de burde. Ingen vil. End of story.
jeg vil, men det går ikke.

Vel, jeg jobber nå i det minste med saken!
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av lighteren »

Vermilion Oriol skrev:
lighteren skrev:
ludoburgero skrev:Alle vet de burde. Ingen vil. End of story.
jeg vil, men det går ikke.

Vel, jeg jobber nå i det minste med saken!
jeg og.. men,
Antall ord: 35
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

lighteren skrev:
Vermilion Oriol skrev:
lighteren skrev:
jeg vil, men det går ikke.

Vel, jeg jobber nå i det minste med saken!
jeg og.. men,

Jeg vet! Forresten, når jeg sa at jeg jobbet med saken så var det hovedsaklig den delen med å unngå det å forgifte kroppen. Den andre biten har jeg ikke tenkt på, men som jeg nå tenker kan være en idé å prøve ut :) Ellers er det ganske confusing med tanken på all informasjonen som flyter der ute. Skulle man ha tatt til seg alt så hadde man ikke man ikke inntatt noe som helst, ikke engang oksygen :lol:

Det jeg lurer på er hva enkelte av disse drikker, når de sier at de ikke inntar vann i noen som helst form? I tillegg høres det litt rart ut at man bare skulle ete frukt og grønnsaker og litt nøtter her og der. Kan man virkerlig kjøre den linjen uten å bli feilernært? Att på til så er det til og med folk som mener at det også er farlig :roll: Leste faktisk en eller annen plass at squash bl.a. hadde noe greier i seg.
Man kan visst aldri bli enige.

Hva tenker dere? Har dere knekket koden på hvordan man skal leve et langt og lykkelig liv, uten at noen står på siden og vifter med pekefingeren og nevner karmapoeng?
Antall ord: 232

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xyrea
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 763
Startet: 26 Apr 2012 20:09
12
Kjønn (valgfri): Kjærring!
Har takket: 268 ganger
Blitt takket: 636 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av xyrea »

Aner ikke, men tror det hjelper å totalt overse sånne som maser om karmapoeng.. og/eller bare ikke tro på karma i det hele tatt :D
Antall ord: 25
... for the demon shall bear a nine-bladed sword. NINE-bladed! Not two or five or seven, but NINE, which he will wield on all wretched sinners, sinners just like you, sir, there, and the horns shall be on the head, with which he will...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Gravalvorlig ment: jeg tror ikke det finnes noe som er bedre enn noe annet når man skal ta med i betraktning psykisk helse under hele marakkelset kalt "et lykkelig og helselig liv".

Det er viktig å kose seg, men kanskje enda viktigere å ikke bli syk (eller føle seg syk) fordi man da vil kose seg mindre og lide mer. Skal man tro at det er mulig å unngå alle former for lidelse, kan man ikke engang satse på å leve. Det er en fjern idé, og alt er fremdeles relativt.

Jeg tror at noe av det som er mest undervurdert er vår måte å bli påvirket av omgivelsene på, og vår manglende tro på at vi selv kan styre unna det til en viss grad. Flokkmentalitet kan være skadelig, men ikke nødvendigvis, så derfor undervurderer vi også våre følelser og hvordan disse gir et solid grunnlag for alle de valgene vi tar. Ingen av oss er maskiner (takk og pris), så vi vil alltid ha "magefølelsen" som et utgangspunkt. Det viktigste for meg er kanskje derfor å ha god selvtillit, som igjen KAN starte med gode følelser - og unne seg noe godt, tillate seg å gjøre ting man liker, kvitte seg med skyldsfølelse og unødvendig skam - men samtidig selvfølgelig kunne vise hensyn til andres følelser. Det betyr ikke at man skal bukke under og havne i den onde sirkelen, for det finnes mange (utallig mange!) onde sirkler man havner i straks man er i et samfunn der det finnes flere enn seg selv å tenke på. Ikke minst presset om "lykken". Disse idéene om at man trenger ditt og datt, oppkonstruerte behov fra reklameplakater og stemmer på TV og radio. Venner som repeterer disse idéene og tankeløst siterer dem som om de faktisk tror at det er sine egne meninger...

Nei, jeg tror faktisk ikke at man skal streve etter noe som helst. Det eneste man skal arbeide med er synet på seg selv, og det er strengt tatt (satt LITT på spissen) det eneste man kan gjøre noe med også. For alt man foretar seg gir utslag i bekreftelser og anerkjennelse.

Derfor aksepterer mange blogging som et fenomen, mens andre igjen ser på det som "skadelig".
Det er nok ikke så mye som er enten-eller her i livet. Jeg har forstått at hele livet er middelmådig når man ser på det i et slikt perspektiv, men at det er de små tingene som betyr mest for meg, og at det er de store idéene og illusjonene som driver mest. Det betyr ikke at det å gjøre noen av de store tingene vil villede meg eller gjøre meg ulykkelig. Det er bare det at tanken på å være utilstrekkelig og gjøre "de feil tingene" (FOR EKSEMPEL KOSTHOLD) kan bidra mest til å gjøre en ulykkelig.

Er det virkelig vits?

Når man kvitter seg med tankene om rett og galt, trenger man ikke engang bekymre seg for at man kan komme i skade for å være ansvarsløs eller på den annen side være på en pidestall.

Sånne ting kommer av seg selv når man gjør det man kjenner er riktig.

Tror jeg da, uten å vite noe særlig om dette.
Antall ord: 556
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

Nå leste jeg enda mer om den biten med å rense pinealkjertelen og jeg er forvirret. Det jeg har kommet frem til er...null kjøtt (easy peasy lemon squeezy), null ris/pasta/brød/poteter, null sukker (greit nok), null salt og null meieriprodukter! Jeg har vært frem og tilbake i det siste på om jeg skulle dra min nye livsstil et hakk lengre, at man erstattet meieriproduktene også, men nå sier de f**n meg at soyaprodukter er også gift for kroppen fordi at østrogen eksisterer og ja...regnskogen forsvinner! Jeg trodde at det var det som ble brukt til dyrefor som var roten til det problemet! Så..soyaprodukter er faktisk ille :shock: Så hva sitter man igjen med da? Grønne grønnsaker og diverse usaltede nøtter og kokosvann. Kan noen rette på meg og si at jeg har lest feil?

Man velger å ikke spise ikke kjøtt fordi at dyr må dø for det og nå kan man ikke spise soyaprodukter fordi at regnskogen lider for den biten. Hva kan man spise da? For man kan jo si at planter blir drept for at vi skal kunne få spise grønnsaker og frukt. Ja og skulle man finne på å kjøre den linjen likevel så kan man ikke gå i hvilken som helst butikk heller. For grønnsakene vi får i dagligvarebutikkene er jo sprayet med gift. Ergo så har man luket vekk alt av maten som er der ute nesten. Hva skal byfolk liksom gjøre? Ikke alle kan sprade pretensiøst rundt på en eller annen økogård og knaske på inka bær liksom, for å så legge ut om det på youtube hvor man oppforder alle andre til å gjøre det samme :roll:

Pluss at mange bor gjerne ikke i områder der klimaet tillater en å spasere ut i skogen for å hamstre eksotiske frukter (flere som har nevnt at det er et must).

Skal vi alle ende opp som jainister hele gjengen da kanskje? Skal man følge rådene til disse... :dontknow

Jeg likte innlegget der oppe fordi jeg syntes at hun kom med flere gode poeng, men nå så er jeg litt frem og tilbake....ja...forvirret!
Antall ord: 365

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Som glutenallergiker har jeg kuttet ut hveteprodukter. Det fins fremdeles ren havre og det er slett ikke dumt å spise, skal man ha korn. Det fins jo lite næring i f.eks. mais, men ris kan være greit. Rismel og ikke minst - som alternativ til soyamelk - rismelk!

Rismelk smaker til og med bedre.

Soya er bare ikke bra i for store mengder. Slik er det jo med alt. Men å for all del styre unna meieriprodukter så godt man klarer, det er også lurt. Ganske rart at vi drikker brystmelken til andre dyr lenge etter vi har sluttet å drikke brystmelken til våre egne mødre? Apetittelig formulert forresten?

Jeg vil tro at litt salt ikke skader, litt kumelk skader heller ikke, og selv ikke en røyk for de som plent skal gjøre det. Et par kopper kaffe er dessuten sunt pga. antioksidanter og frie radikaler og alt.

Sverger til "alt med måte"-trikset, som sagt (på en mer langtekkelig måte i det forrige innlegget mitt)
Antall ord: 170
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

ludoburgero skrev:Som glutenallergiker har jeg kuttet ut hveteprodukter. Det fins fremdeles ren havre og det er slett ikke dumt å spise, skal man ha korn. Det fins jo lite næring i f.eks. mais, men ris kan være greit. Rismel og ikke minst - som alternativ til soyamelk - rismelk!

Rismelk smaker til og med bedre.
Rismelk har jeg faktisk vært borti før og ja..det smaker faktisk godt ja! Leste tidligere i dag at man kan lage det selv. Hadde vært interessant å prøve! Når jeg tenker meg om så leste jeg hinn dagen også at man kunne lage mandelmelk. Jeg tror jeg faktisk burde sette meg mer inn i den biten.
Soya er bare ikke bra i for store mengder. Slik er det jo med alt. Men å for all del styre unna meieriprodukter så godt man klarer, det er også lurt. Ganske rart at vi drikker brystmelken til andre dyr lenge etter vi har sluttet å drikke brystmelken til våre egne mødre? Apetittelig formulert forresten?
Melk høres virkelig ikke fristende ut når du putter det på den måten. Brystmelk....
Jeg vil tro at litt salt ikke skader, litt kumelk skader heller ikke, og selv ikke en røyk for de som plent skal gjøre det. Et par kopper kaffe er dessuten sunt pga. antioksidanter og frie radikaler og alt.
Du har nok rett i det, men skal man prøve å rense systemet, så virker det som om folk er veldig på at en nærmest ikke kan røre en dritt, med mer eller mindre man ser det vokse opp av jorden i sin egen hage. Nå er jeg faktisk fristet til å prøve å se om det gir noe forskjell, men som det bymennesket som jeg er, så har jeg lite tilgang til mye. Det virker nesten litt som om raw food er veien å gå. Det kan fungere, men da må man sikkert hamstre inn kosttilskudd og det er noe jeg ikke er så keen på selv. Jeg prøver å google meg frem til hva disse sier til ris og bønner og linser, men jeg finner liksom ingenting. Jeg kan tenke meg at det er nei mat, siden man må koke det. Ergo, så er det eneste jeg kan gå for er frukt og grønnsaker på reindyrka (en butikk i sentrum) og disse superbærene som jeg ellers har kjøpt før.
Antall ord: 406

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Hmm, lage rismelk selv? Det høres tungvint ut med tanke på at det ikke koster noe særlig :)
Men okay, sikkert greit å kunne!

Har en del raw-produkter, og har smakt en del på f.eks. matmesser, og mye av det er godt.
Er ikke helt nøttemenneske bare, så der stopper det for meg.
Jeg tror uansett helse ikke bare er mat, men at mye starter der.
Antall ord: 69
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ? »

denne videoen er bare en trendy jente, høy på seg selv, som påstår at man renser tredje øyet gjennom å spise trendy mat.
unskyld meg, men ha ha ha..
Antall ord: 31
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Hun ser nesten naken ut, så det gir henne mer troverdighet iallefall.
Antall ord: 12
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av keke »

Nytter ikke å rense noe som er lukket *hirr hirr*
Antall ord: 9
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links