Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Borte..

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

Jepp! Etter mye om og men, har jeg selv konkludert med at dette egentlig bare er nok et tilfellet hvor mat har blitt en religion.

Jeg har lest og lest og vet dere....nå har jeg også lest at iherb er med på å ødelegge miljøet! Så skal man ta alles fasitsvar og legge det sammen, så sitter man igjen med basically ingenting man kan ete. Det siste jeg leste var at man skulle boikotte eksotiske frukter (som har blitt nevnt flere plasser som et must man må ha) og satse på lokalsamfunnet. Denne kjerringen røsket vel og merke opp en drøss med eksotiske frukter som ble dyrket i hennes nærmiljø fordi hun holdt til i et varmere strøk :roll: Alle motsier seg selv og hverandre, men ingen vet egentlig noe som helst. Mat har blitt en religion rett og slett. Så jeg gir opp. Jeg, som menneske, kan med hånden si at jeg har både pose og sekk stappet med gode gjerninger som jeg kan støtte meg på. Samtidig som jeg akter å gjøre enda flere gode gjerninger. Hvis ikke det er godt nok for universet, så kan universet bare ryke og reise (noe som ville ha vært dumt for oss da). Jeg gikk innom denne butikken i dag og stod lenge og lurte på om jeg kunne kjøpe noe der i det hele tatt uten å føle meg pretensiøs. Jeg gikk derifra uten å kjøpe noe. Det hadde vært interessant å prøve ut denne teorien til hun her og andre, men det er umulig å vite hva som er rett og galt når alle har sin egen versjon. Siste gangen jeg prøver på å jakte etter sunnheten selv :roll:

Jeg tror jeg skal bare holde meg til mitt løp som passer meg best. Rett og slett unngå mat proppet med dritt og heller bare senke skuldrene. Når det er sagt så kommer jeg til å bruke iherb, for de har mye godt der og som faktisk er billigere..pretensiøst eller ei :D
Antall ord: 344

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av ludoburgero »

Pretensiøst eller ei... har man en formening eller visshet om hva som er pretensiøst, føles det kanskje ikke ekte nok for en selv - men er det ikke noen ganger basert på hva man tenker om andre også? Jeg tror nemlig det er mye som funker SELV OM det blir hypet opp til de grader.

For eksempel tror jeg at det er lett at ting blir latterliggjort IKKE fordi de ikke fungerer, men fordi fanskaren og tilhengerne blir frelste og religiøse (som du nevner). Da tror jeg det er lett at det oppstår sånne motpoler som grovt kategoriserer noe som ekte eller falskt. Jeg tror for eksempel hun dama i videoklippet er inne på noe, men måten det blir fremstilt på... grøss og gru... at det alltid må være en shock-value eller en trivelig greie som enten er akkompagnert med catchy musikk eller spille på seksuelle innuendos eller skjønnhet for den saks skyld...

Det blir like dumt som å kjøpe produkter på basis av reklamen for det. Eller for den saks skyld.... kremt.... Åndenes Makt!

::=

Summa summarum tror jeg det er mye fint man kan putte i kroppen men at det er lite som hjelper hvis man ikke har tro på det man gjør heller. Det er vel der placebo og alt det der kommer inn.
Er man ikke glad når man spiser brødskive med syltetøy, smaker den definitivt ikke bedre.
Og ting som smaker vondt er ikke nødvendigvis sunt, og alt det der. Alt dette er jo selvsagt.
På lik linje som at alt som er hentet direkte fra naturen er ikke automatisk bedre enn noe som er syntetisk fremstilt. Et godt eksempel på dette er at det finnes matallergier mot helt naturlige ting, og selv om disse kanskje kan skyldes på kjemikalier igjen gjør det ikke de naturlige tingene ufarlige for allergikerne av den grunn. Jeg putter heller i meg syntetisk fremstilt zyrtec enn å prøve opium mot pollenallergi, for å si det sånn.

Det finnes kritikkverdige forhold over alt, men at noen "ødelegger verden" er jo... vel... ikke akkurat saklig kritikk i de fleste tilfeller. Som regel er det mange som bare kritiserer for å få oppmerksomhet. Det vet jeg alt om selv :vink
Antall ord: 381
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Gaute »

Det skal ikke veldig mye innsats til å holde pinealkjertelen ren. Ikke om man allerede velger bort e-stoff-befengt mat og fluor-tannkrem. Men rent vann er vel det aller viktigste, så det er en fordel å bo på bygda hvor vannet ikke er kjemisk tatt livet av bokstavelig talt. Var nesten skremmende å se hvor mye bedre plantene mine trivdes her, kontra i Oslo.... bladene ble grønnere og sterkere, og orkidèen fikk plutselig 40 blomster, mot jevnt 3-4 i byen!
Pinealen inneholder krystallklart rent vann, og i motsetning til resten av hjernen er den ikke beskyttet av blod-hjerne-barrieren.. så både inn- og utvortes giftstoffer går rett gjennom.

For min del er pinealen av visse årsaker satt ut av spill. Men den var fullt oppegående for noen år tilbake. Det var ikke bare kostholdet som aktiverte den, jeg brukte også det meste av tiden ute i naturen.. satt helt stille som i meditasjon og lot underbevisstheten og følelsene jobbe for meg. Jeg skrelte av flere lag med blokkeringer på denne måten...og parallellt med det så dukket det opp mystiske evner - som jeg styrte med bl.a pinealen. Følte fysisk at det var en forbindelse bak pannen som kunne koble seg opp mot alt liv....dyr, planter, fjell, mennesker.
Jeg havnet i en tilstand hvor det føltes som sjelen styrte meg mer enn personligheten. Jeg valgte automatisk ren mat i butikken, og spiste 50/50 grønt og kjøtt/fisk. Det var vel syre/base -forholdet jeg balanserte. Men jeg tenkte ikke, bare gjorde.....porsjonerte ut på tallerkenen og spiste til før jeg ble mett, gav restene tilbake til naturen/dyr. Kuttet også ut kunstig såpe og sjampo, det gjør jeg foresten fortsatt. Kjøper plantebasert.

Vann var selve kilden til balansen....og denne tilstanden. Jeg drakk lett en liter i slengen, eller mer.... til jeg opplevde at kroppen svaiet i sirkelbevegelse, da var alt i 'balanse'. Alle sansene ble skjerpet, også de pineal-relaterte evnene. Nesten som psykedelisk rus, bare mye, mye klarere og oversiktlig. Jeg brukte også solen...for å lade opp evnene. I ettertid har jeg lest at "sungazing" faktisk er en velkjent teknikk fra gammelt av for aktivering av pinealen.

Ellers vet jeg at wifi, mobil-stråling og smartmeter (trådløs strømmåler) effektivt dreper hjerneceller. Er ingen vits i å utvikle pinealen om nevron-nettverket frem til den er brent bort.
Jeg var uoppmerksom nok til at det nylig ble installert smartmeter i huset mitt. Den eneste løsningen ble å gå med jerngryte på hodet for å unngå dundrende hodepine og hjernedød. Måtte bare rømme huset. Men faktisk så sympatiserte kraftsselskapet med meg og "elfølsomheten", så jeg fikk tilbake den gamle måleren. Det er visst ikke like enkelt i andre land leser jeg... i større umenneskelige kraftselskaper.
Antall ord: 482

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Bearchild »

Gaute skrev:Ellers vet jeg at wifi, mobil-stråling og smartmeter (trådløs strømmåler) effektivt dreper hjerneceller. Er ingen vits i å utvikle pinealen om nevron-nettverket frem til den er brent bort.
Jeg var uoppmerksom nok til at det nylig ble installert smartmeter i huset mitt. Den eneste løsningen ble å gå med jerngryte på hodet for å unngå dundrende hodepine og hjernedød. Måtte bare rømme huset. Men faktisk så sympatiserte kraftsselskapet med meg og "elfølsomheten", så jeg fikk tilbake den gamle måleren. Det er visst ikke like enkelt i andre land leser jeg... i større umenneskelige kraftselskaper.
Jeg fikk lyst til å spørre "du tuller nå??", men du gjør antageligvis ikke det. Men jerngryte? Litt vel drastisk eller..? Hadde jeg vært så sensibel hadde jeg nok slått opp telt uti skogen! Godt du møtte litt sympati og fikk byttet boksen ihvertfall. :)

Men dette med "urent" vann kan jeg si meg enig i. Jeg har ikke veldig god kontakt med pinealkjertelen min, så hvordan vannet virker inn der vet jeg virkelig ikke. Men tatt i betraktning alle andre virkninger jeg har opplevd av kommunalt vann sverger jeg til privat grunnvann for all framtid..
Antall ord: 206
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

Gaute skrev:Kuttet også ut kunstig såpe og sjampo, det gjør jeg foresten fortsatt. Kjøper plantebasert.
Hvilke da? Hva slags tannkrem bruker du?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 632
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

- - - Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Gaute »

Bearchild: Ja det måtte faktisk jerngryte til! Prøvde først å lage meg hjelm av alu-folie men det holdt ikke.
Jeg ble bare værende i huset ei natt, og bodde hos noen andre ei ukes tid til de fikk skifta den ut.

Vermilion Oriol skrev:Hvilke da? Hva slags tannkrem bruker du?
Nå bruker jeg KingFisher Fennel, kjøpt på Sunkost. Men den de har i Life-butikkene, TripleAction aloe -et eller annet - liker jeg best. Frisk mint-smak av den :D

Bestilte en svær kartong med sjampo, såper, barberskum, deo.. av helt naturlige ingredienser fra ei engelsk side i fjor en gang. Herlige produkter..... fra Organic Surge, OY! og Faith in Nature.
http://www.skinnutrition.co.uk
Glemmer aldri følelsen av vanlig såpe fra den tida jeg var så sensitiv.... føltes som gift rett og slett.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- Hvordan rense det 3. øye (pinealkjertelen)

Innlegg av Borte.. »

Jeg bruker xyli white (tannkrem) og trodde at den var safe, men fanatikerene inne på iherb hyperventilerer av potassium sorbate som virker å være i alle produkter der ute. Ja og xanthan gum av en eller annen grunn og andre greier. Jeg prøver å finne produkter selv som er fri for dritt, men uansett hvor jeg vender meg så er det noen som sier at den og den er søppel osv. Ganske frustrerende. Har funnet et merke som virker noelunde. Aubrey organics. Sitter nå og ser på hårproduktene der. Så du merket forbedring av de produktene der?
Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links