Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenNye fantastiske kornsirkler

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Svartepus »

Joda, det er også historier om at kornsirkelmakerne har sett merkelige luftfartøy og lys i området rundt dem mens de lagde kornsirkler.

Kanskje kornsirkler er en avansert form for automatskrift? Kanskje de egentlig er laget av åndelige vesener, enten utenomjordisk eller fra den andre siden, gjennom mennesker?
Antall ord: 49
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av jeditrond »

Svartepus skrev:Joda, det er også historier om at kornsirkelmakerne har sett merkelige luftfartøy og lys i området rundt dem mens de lagde kornsirkler.

Kanskje kornsirkler er en avansert form for automatskrift? Kanskje de egentlig er laget av åndelige vesener, enten utenomjordisk eller fra den andre siden, gjennom mennesker?
Mye mulig det er sånn det fungerer i en del tilfeller, ja. Men i andre tilfeller er det ikke-menneskelige krefter som står bak selve utførelsen også, slik som den i nærheten av Stonehenge som oppsto i løpet av drøye tjue minutter på dagtid. Det var ikke noe liten og puslete sak heller.

Men sånn ellers har det vel vært observert som du skriver merkelige luftfartøy innimellom i nærheten av kornsirklene. Kan være besøkende utenfra som lurer på hva i hule heite det er de driver på med der nede :)
Antall ord: 153
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Arven »

Tyrell skrev:Er de laget ved hjelp av vår egen teknologi?,mikrobølger som lager mønstrene på kort tid uten at noen behøver å gå inn fysisk for å lage dem?
http://www.telegraph.co.uk/science/scie ... waves.html
http://www.redicecreations.com/article.php?id=16328
At noen kornsirkler er laget av mennesker er det, som jeg nevnte over her, ingen tvil om.
Poenget er om _alle_ er det.
Jeg ser flere peker på mennesker men jeg får aldri noen teori i forhold til endringene vi har nevnt flere ganger. Det er et punkt man ser ut til å overse.
Men endelig Tyrell :
Denne artiklen du viser til er den første mulige forklaringen jeg har sett som kan være verdt å ta med i vurderingen !!
Antall ord: 129
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av livingdeaddoll »

lighteren skrev:jeg tror det er nazistene
jeg tror det er nazist alvene... Ser for meg en søt liten rosa mini Hitler med vinger som kommanderer rundt nazi-kledde små blonde mini alver til å trampe ned kornstilkene...
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av livingdeaddoll »

Hvis det er andre enn mennesker som lager disse, hva har de så igjen for det?
Hvorfor er det hovedsakelig geometriske figurer? Jeg tenker hvis de er laget av mennesker med en teknologi som er ukjent for allmenheten, er det kanskje fordi det er lettere å "tegne" med geometri. Vil vell tro at å lage programmer som tegner geometriske figurer (ved matematiske formler) er lettere enn å lage et program som kan tegne noe "abstrakt"...?
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Borte.. »

30cm skrev:
Vermilion Oriol skrev:For å være litt useriøs....gry jannicke jarlum a.k.a. J-Diva, vet sikkert hvem som har gjort det :D
Er venn med henne på facebook, ble faktisk invitert til møte for ca 14 dager siden :D
Hallo! Du må jo få til et nytt møte da! Fiske etter litt sladder og gi oss oppdateringer! Hva slags møte er det? Kan tenke meg at hun har startet en sekt nå som hun har lagt opp som kjendis og greier :lol:
Antall ord: 87

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Borte.. »

livingdeaddoll skrev:
lighteren skrev:jeg tror det er nazistene
jeg tror det er nazist alvene... Ser for meg en søt liten rosa mini Hitler med vinger som kommanderer rundt nazi-kledde små blonde mini alver til å trampe ned kornstilkene...

Det hørtes faktisk søtt ut...jeg ser det for meg jeg også. De høres ut som om de har inhalert helium., der de svever og skriker aggressivt på tysk.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av ludoburgero »

Jeg tror det er hakket mer sannsynlig at det er Nazi-doktorer som tvinger psykiatrisk pasient-slaver med mind control påvirket av LSD til å spise seg gjennom kornåkrene til de flotte geometriske mønstrene blir dannet. Og mønstrene er ting de har blitt hjernevasket med gjennom 1/24-sekund bilder på kinolerret mens de har sett propagandafilmer om at arbeid gjør fri.

Tvangstankene til disse psykiatriske pasient-slavene får dem til å utføre tvangsspisingen med vanvittig presisjon fordi de er perfeksjonister. Når Nazi-doktorene er fornøyde med verket, har de sine egne propagandaministere som driver nettsteder som "Angel Crop Circle Foundation" og "Esoteric Ice Skating & Crop Cirle Inc." som dekkoperasjoner for å villede blindt troende til å tro enda blindere på at det er romvesener som gjør det, der propagandaministerne uploader bildene de tar ovenfra med satelittene til CIA (i samarbeid med NSA og FBI) og poster dem sammen med artikler om at dette må være utenomjordisk.

Alt dette fordi Hitler ikke er død enda, og får dem til å gjøre det, slik at menneskeheten skal bli overbevist om et alien-angrep, slik at de kan operere videre i skyggen og gjøre hva som helst av syke eksperimenter på menneskeheten, mens de planlegger å drepe alle mongoloide, de med herpes og gonoré, albinoer, solariumsbrune, selvbruningskrembrune, fake blondiner, alle som ikke eier en schäfer eller aldri har vært på ferie i Tyskland.

Dette står faktisk på Wikipedia - så derfor er det sant! :like

http://en.wikipedia.org/True_Story_Behi ... ors_Did_It
Antall ord: 264
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

- - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av livingdeaddoll »

ludoburgero skrev:Jeg tror det er hakket mer sannsynlig at det er Nazi-doktorer som tvinger psykiatrisk pasient-slaver med mind control påvirket av LSD til å spise seg gjennom kornåkrene til de flotte geometriske mønstrene blir dannet. Og mønstrene er ting de har blitt hjernevasket med gjennom 1/24-sekund bilder på kinolerret mens de har sett propagandafilmer om at arbeid gjør fri.

Tvangstankene til disse psykiatriske pasient-slavene får dem til å utføre tvangsspisingen med vanvittig presisjon fordi de er perfeksjonister. Når Nazi-doktorene er fornøyde med verket, har de sine egne propagandaministere som driver nettsteder som "Angel Crop Circle Foundation" og "Esoteric Ice Skating & Crop Cirle Inc." som dekkoperasjoner for å villede blindt troende til å tro enda blindere på at det er romvesener som gjør det, der propagandaministerne uploader bildene de tar ovenfra med satelittene til CIA (i samarbeid med NSA og FBI) og poster dem sammen med artikler om at dette må være utenomjordisk.

Alt dette fordi Hitler ikke er død enda, og får dem til å gjøre det, slik at menneskeheten skal bli overbevist om et alien-angrep, slik at de kan operere videre i skyggen og gjøre hva som helst av syke eksperimenter på menneskeheten, mens de planlegger å drepe alle mongoloide, de med herpes og gonoré, albinoer, solariumsbrune, selvbruningskrembrune, fake blondiner, alle som ikke eier en schäfer eller aldri har vært på ferie i Tyskland.

Dette står faktisk på Wikipedia - så derfor er det sant! :like

http://en.wikipedia.org/True_Story_Behi ... ors_Did_It
:salute: <---- nazi smiley, sier heil... (OMG, de har infiltrert para!)

Vil ikke si at det er mer sannsynlig enn min teori altså. Alver kan nemlig bruke magi, til f.eks å stoppe tid, slik at kornsirklene plutselig bare dukker opp på null komma niks, men jeg vil vell tro at en gjeng med hjernevaskede psykiatriske pasient-slaver vil bruke en evighet på å spise seg gjennom deler av en kornåker, for ikke å snakke om at vi hadde funnet mere spor etter disse. Fotspor, ekskrementer, spy og kanskje andre ting...
Menneh.....
*stikker inn på finn.no for å se om det er noen schäfere til salgs i området, bare sånn i tilfelle lizzom....
Antall ord: 378

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7953
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av ludoburgero »

Det har seg faktisk slik at disse psykiatriske pasient-slavene har gått i lære på The Monroe Institute der de har lært seg telepati og stoppe blod, så når de stopper blodet, vil fordøyelsessystemet hackes - slik at de kan spise ufattelige mengder korn. Når de stopper blodet får de også bedre fysisk utholdenhet, slik at de kan springe kaldblodige på knær gjennom åkeren og spise alt kornet mye lettere uten å ta pauser.

Utelukker ikke at alver også deltar i disse aktivitetene, da de i det minste kan få tiden til å gå seinere - eller som du sier, stoppe opp - for å være ekstra behjelpelige.

Det var tross alt alvene som drepte flest jøder under andre verdenskrig. Nazistene tok egentlig flere muslimer av dage, men det hører vi sjeldent om...
Antall ord: 138
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Isan »

Arven skrev:Jeg ser flere peker på mennesker men jeg får aldri noen teori i forhold til endringene vi har nevnt flere ganger. Det er et punkt man ser ut til å overse.
Nei, det blir ikke oversett. Men jeg har i hvert fall aldri noe sted sett noen påvisning av disse påstandene. Jeg har bare sett påstandene om disse endringene i kornet og stråene, ingen påvisning av endringene.
Antall ord: 74
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Bearchild »

Isan skrev:
Arven skrev:Jeg ser flere peker på mennesker men jeg får aldri noen teori i forhold til endringene vi har nevnt flere ganger. Det er et punkt man ser ut til å overse.
Nei, det blir ikke oversett. Men jeg har i hvert fall aldri noe sted sett noen påvisning av disse påstandene. Jeg har bare sett påstandene om disse endringene i kornet og stråene, ingen påvisning av endringene.
Her står det litt forskningsresultater og liggert noen bilder;
http://www.bltresearch.com/published/dispersion.php

Flere: http://www.bltresearch.com/published.php
http://www.bltresearch.com/fieldreports/uk2009.php

Edit for å legge til.. google "Anatomical anomalies in crop formation plants" så dukker det opp en hel del. Både con og pro. ;)
Antall ord: 130
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Jeppski »

Har vært ute for den siden der før, og jeg stiller meg skeptisk til mye av det som står skrevet der.
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - - - Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Bearchild »

Jeppski skrev:Har vært ute for den siden der før, og jeg stiller meg skeptisk til mye av det som står skrevet der.
Nei nå ble jeg overrasket! :lol:
Jeg kjenner ikke til siden selv, det var et full-fart googlesøk som fant den. Så det er fullt mulig den er mindre troverdig, greit å søke litt på egenhånd som jeg også skrev.
Ser jo også at disse "BLT" ser ut til å ha et slags samarbeid med kornsirkelorganisasjonene. Det behøver selvsagt ikke være negativt, men resultater fra andre frittstående forskere er nok verdt å ta med i betraktningen. :)
Antall ord: 104
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Nye fantastiske kornsirkler

Innlegg av Arven »

Sidene som Bear refererer til viser endringer og målinger.
Meeen
det er jo alltid sånn, at når forskningsresultater støtter tanker og ideer som den etablerte vitenskapelige guttegjengen ikke aksepterer som en del av sin velordnede og gjennomanalyserte verden,- så velger man å se det som useriøst og tvilsomt.

Trygt og godt !
Antall ord: 55
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links