Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterAliens fra en annen planet

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Ghosty
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 18 Nov 2011 17:00
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: I jungelen
Har takket: 20 ganger
Blitt takket: 1 gang

Aliens fra en annen planet

Innlegg av Ghosty »

I Astronomi fant jeg at dette kanskje er første planet v har funnet med liv! :type

Håper litt på at det er det, for kanskje de kommer hit til vår alien planet.... Kanskje vi får bli med til deres planet.
Det stod i bladet Astronomi at det var tvil om eksistensen av hele planeten, men var verken bevist at den finnes eller ikke finnes :coffe2

Jeg klarte dessverre ikke å legge ut bildet av den, men den heter Gliese 581 g :iiik
Antall ord: 82
Ghosty - spørsmåls apen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Aliens fra en annen planet

Innlegg av galaxy - sluttet »

Interessant :)
Ser det ligger i Vektens stjernebilde på himmelen.
Kan tenke meg at det kryr av liv der ute, men usikker på om de klarer å få sett det pga at det eksisterer flere dimensjoner og slike ting og vi er i 3. dimensjon. Alle stjernene vi ser er jo sol med planeter rundt, som i vårt solsystem.

http://no.wikipedia.org/wiki/Gliese_581_g
Antall ord: 66

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

- Aliens fra en annen planet

Innlegg av jeditrond »

Joda, det kryr av liv der ute i alskens dimensjoner. Noe annet ville vært en forferdelig sløsing med plassen :)

Noen av dem kan jo ha vært en tur innom her allerede, bare for se hva de små barna ute i utkantstrøka av galaksen driver på med :D
Antall ord: 50
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- - Aliens fra en annen planet

Innlegg av galaxy - sluttet »

jeditrond skrev:Joda, det kryr av liv der ute i alskens dimensjoner. Noe annet ville vært en forferdelig sløsing med plassen :)

Sant nok, kjempesløsing ... ! ! ! :haha

:stars :stars :stars
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Ghosty
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 86
Startet: 18 Nov 2011 17:00
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: I jungelen
Har takket: 20 ganger
Blitt takket: 1 gang

- Aliens fra en annen planet

Innlegg av Ghosty »

:sunny

De er tydelig vis på Mars òg :vink
Antall ord: 7
Ghosty - spørsmåls apen

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lighteren
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 366
Startet: 31 Mai 2009 15:38
14
Kjønn (valgfri): demon
Har takket: 536 ganger
Blitt takket: 277 ganger

- - Aliens fra en annen planet

Innlegg av lighteren »

Ghosty skrev::sunny

De er tydelig vis på Mars òg :vink
og nå må jeg dele en av min absolutte favoritteori som havner lett under kategorien
[CRAZY BATSHIT INSANE THEORY]:

Drunvalo Melchizedek, in his compelling two-volume book The Ancient Secret of the Flower of Life, says he has been shown via channeling with the ancient Egyptian entity Thoth that Mars was once a flourishing planet full of life and humanoid life forms much like Earth in the very distant past. The story he was told was that the Martians were an old civilization and extremely advanced in their technologies which brought about their downfall. They used this technology to destroy Mars much as is happening on Earth today.

The fault, Melchizedek believes, can be traced to the Martians fleeing their own dying planet some 65,000 years ago and invading Atlantis. There was a war at first, and the Martians were so outnumbered they lost the battle. But they were allowed to stay on Earth as long as they agreed to live peacefully.

But the Martians, who remained colonized among themselves, were not left and right-brained thinkers like the Atlantians. Because of certain events that had occurred on Mars, leading to the destruction of that planet, the Martians became predominantly left-brain thinkers. Thus they were builders and industrialists. In their own way they slowly changed the world to what it has become today.


Bilde
Antall ord: 234
741
PMW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- - - Aliens fra en annen planet

Innlegg av Borte.. »

lighteren skrev:
Ghosty skrev::sunny

De er tydelig vis på Mars òg :vink
og nå må jeg dele en av min absolutte favoritteori som havner lett under kategorien
[CRAZY BATSHIT INSANE THEORY]:

Drunvalo Melchizedek, in his compelling two-volume book The Ancient Secret of the Flower of Life, says he has been shown via channeling with the ancient Egyptian entity Thoth that Mars was once a flourishing planet full of life and humanoid life forms much like Earth in the very distant past. The story he was told was that the Martians were an old civilization and extremely advanced in their technologies which brought about their downfall. They used this technology to destroy Mars much as is happening on Earth today.

The fault, Melchizedek believes, can be traced to the Martians fleeing their own dying planet some 65,000 years ago and invading Atlantis. There was a war at first, and the Martians were so outnumbered they lost the battle. But they were allowed to stay on Earth as long as they agreed to live peacefully.

But the Martians, who remained colonized among themselves, were not left and right-brained thinkers like the Atlantians. Because of certain events that had occurred on Mars, leading to the destruction of that planet, the Martians became predominantly left-brain thinkers. Thus they were builders and industrialists. In their own way they slowly changed the world to what it has become today.


Bilde
Haha....ja det snakket de om på youtube også. Jeg fant bare ikke ord. Hadde ikke livet vært spennende om det faktisk var så? Tror de sa noe også om at det satt noen nede i et rom under egypt en eller annen plass også og et eller annet som en eller annen i ny og ne brukte, som gjorde at de kunne tenke vekk disse romvesenene. Hvis det gav noe mening? :dontknow
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links