Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisSULten på forandring... MAT - LiVet.. God helse. Mye Energi

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

SULten på forandring... MAT - LiVet.. God helse. Mye Energi

Innlegg av keke »

Del denne med mennesker du bryr deg om ;)


http://www.hungryforchange.tv/book-free-screening


Så mye bra info !!! Enkelt, greit og relativt kort fortalt.. En av årets viktigste :) anbefaler på d aller sterkeste ...

Klikk på link les kommentarer under ...

Enjoy
Antall ord: 41
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

- SULten på forandring... MAT - LiVet.. God helse. Mye Energ

Innlegg av Borte.. »

Jeg er helt med på budskapet til disse folkene, men det føltes litt som en evig lang reklame for denne fantastiske livsstilen. Noe som egentlig ble forsterket med den reklamen for den boken under. Uansett, så er jeg likevel enig, men hva skal de som ikke har den slags type mat lett tilgjengelig, gjøre? Norge er jo en vits når det kommer til det stykket. I alle fall på denne kanten av landet. Vi har liksom kun en butikk som selger den type maten og prisene der er til å grine av. Matvarebutikkene generelt ser ut til å tro at bananer, epler, appelsiner og brokkoli er alt man trenger, for dem som velger å gå for økologisk råvarer. Dvs hvis man handler på disse store butikkene der frukt og grønnsaker ikke ligger og er halv råtne. Det er rett og slett bare trist.
Antall ord: 146

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

- SULten på forandring... MAT - LiVet.. God helse. Mye Energ

Innlegg av keke »

DU har min fulle sympati.

Det finnes håp - For mindre enn ti spenn om dagen får du mer enn 5 om dagen av beste sort ..

Nå har jeg jobbet i helsekostbransjen 3 år + Har prøvd svært mange Greens blandinger (pulveriserte grønnsaker+urter m.m)

MULTI GREENS bio Life - Er det jeg hittils har prøvd den beste greens blandingen .. De har skjønnt hele prosessen - Økologisk dyrket på rik jordsmond - Tørkeprosessen er optimal slik at du får i deg noe som er "ELEKTRIsk" - Levende - Full av enzymer .. smaken er ikke ille og blander seg lett i vann...

koster 556 på helsekost - kan sikkert bestilles billigere på nett (vedlikehold 5g pr dag - 50 dagers bruk)

Har også fått ett nytt favoritt selskap på norske marked - De heter SANA BONA ... TOPP kvalitet .. de har alt jeg setter pris på :) Camu CAmu mm.. (alt er av beste kvalitet) de har også sendt meg sertifiseringer så d er ikke bare "prat" ;)
Antall ord: 165
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links