Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenTrondheim UFO

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bak0y
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 10 Okt 2011 18:50
12
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang

Trondheim UFO

Innlegg av Bak0y »

Det har nå gått ca 30 minutter siden jeg og samboeren betraktet noe uforklarlig i himmelen.

Vi hadde vært ute å luftet hundene og skulle kjøre hjem. Vi bremset ned til et lyskryss(TONSTADKRYSSET) og jeg så noe som flydde med retning VEST, ved første øyekast så jeg på det som et fly og tenkte ikke over det. Men så beit jeg meg merke i at "flyet" hadde en så spesiell fart...mye raskere enn et vanlig fly og med en helt annen "måte å ta seg fram på". Objektet/prosjektilet var også ekstremt glinsende og avlangt. Den gjennskinnte sola noe enormt!! Objektet fløy bortover et stykke(ca 15.sek) før den forsvant og fadet inn i ingenting.

Hadde det vært noe forklarlig, så hadde vi fortsatt sett objektet på vei vestover, men i dette tilfellet var det ikke sånn!! I dag var det klarvær, og full sol. SÅ, det vi betraktet vistes med andre ord svært godt. Det forsvant ikke bak en sky eller noe sånn. Vi var to som var vitne til dette objektet, så det gjør bevisene for synet sterkere....


Jeg tenkte kanskje det var et jagerfly, men måten den forsvant på er det mest uforklarlige. Den var akkurat like "naturtro" som et fly ved første øyekast, men at fly forsvinner i løse luften er for meg uforklarlig...På størrelse med et lite fly, jagerfly eller helikopter...

Har lest inn på disse forumene før og la merke til at det var en som hadde sett en UFO med lignende utseende som det jeg så.

Det er flaut å si det, men synet lignet noe helt sinnsykt på denne:
Det virker for typisk, men denne lignet utrolig...


http://www.google.no/imgres?imgurl=http ... g&dur=2353

Artig med tilbakemeldig hvis noen gidder å ta seg tid til det:)
Antall ord: 315
The Boss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Jeppski »

Du sier jo selv at du så en UFO. Altså et uidentifisert flyvende objekt, og jeg synes alle bør merke seg den store U-en i UFO. Jeg har sett fullt av uidentifiserte objekter, men lever likevel den dag i dag godt selv om jeg ikke vet om alt jeg har sett. Men hvis du VIRKELIG må vite hva det var du så, kan du jo sjekke de mest vanligste forklaringene til UFOer på nettet. Så kan du jo trøste deg med at det mest sannsynligvis var dette.

Liten fun fact. Amatør astronomer rapporterer mindre UFOer enn andre vanlige mennesker, selv om de tilbringer mer tid ute for å se på himmelen. Det har vel noe med at de vet hva de ser på.
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Tyrell »

Hvor langt unna dere var dette objektet?,høyde?, hva mener du med "annen måte å ta seg fram på" ?

Linken din viser ikke noen bilde,bare Google startside med bildesøk,prøv å legg inn hele linken du referer til på nytt,sett inn linken ved å bruke URL.
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Liten fun fact. Amatør astronomer rapporterer mindre UFOer enn andre vanlige mennesker, selv om de tilbringer mer tid ute for å se på himmelen. Det har vel noe med at de vet hva de ser på.
Det kommer vel litt ann på antallet amatørastronomer, kontra "vanlige mennesker" vel?

Jeg er en av de vanlige som var på rett sted, til rett tid en gang, og fikk muligheten til å observere noe som ganske så sikkertIKKE er kjent menneskelagd fartøy...
Det nytter ikke å yppe opp til diskusjon om hva jeg så Jeppski... Jeg var der å så... Det gjorde ikke du..

Jeg TROR dette handler om besøk fra enn annen livsform, som er intligente nok til å observere oss menneskers ødeleggelse av vår vakre moder jord, og ikke tar kontakt med oss grunnet vår gale, og maniske forbruksmentalitet...
Antall ord: 139
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bak0y
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 10 Okt 2011 18:50
12
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang

- Trondheim UFO

Innlegg av Bak0y »

Det jeg mener med at den tar seg fram: "Objektet flyver på en annen måte enn ordinære flyvende objekter som er registrert som menneskeskapt" dvs. f.eks fly.

Og foresten, til de som tror jeg snakker bambus og skrål eller bedriver regelrett løgn; knepp igjen kjeften og finn på noe annet.. :fisking
Antall ord: 55
The Boss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bak0y
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 10 Okt 2011 18:50
12
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang

- Trondheim UFO

Innlegg av Bak0y »

Objektet var under skyene for å si det sånn..Ikke på himmelen hvis du skjønner...
Antall ord: 16
The Boss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Trondheim UFO

Innlegg av Jeppski »

HappeTittenTooYouNow skrev:
Liten fun fact. Amatør astronomer rapporterer mindre UFOer enn andre vanlige mennesker, selv om de tilbringer mer tid ute for å se på himmelen. Det har vel noe med at de vet hva de ser på.
Det kommer vel litt ann på antallet amatørastronomer, kontra "vanlige mennesker" vel?

Jeg er en av de vanlige som var på rett sted, til rett tid en gang, og fikk muligheten til å observere noe som ganske så sikkertIKKE er kjent menneskelagd fartøy...
Det nytter ikke å yppe opp til diskusjon om hva jeg så Jeppski... Jeg var der å så... Det gjorde ikke du..

Jeg TROR dette handler om besøk fra enn annen livsform, som er intligente nok til å observere oss menneskers ødeleggelse av vår vakre moder jord, og ikke tar kontakt med oss grunnet vår gale, og maniske forbruksmentalitet...
Jasså ja!? Da jeg var 16 ble jeg kontaktet av Det flyvende spagetti monsteret, og han sa at jeg var hans utvalgte! Og at alle som ikke gjør som jeg sier, kommer til spagettihelvete. Det nytter ikke å yppe til diskusjon om hva JEG så. Jeg var der, det var ikke du. Så nå forventer jeg at alle hører etter meg altså, eller så blir jeg jævlig sint!

Dette er en av grunnene til at enkelte vitner ikke kan stoles på så mye i vitenskapen.
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bak0y
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 10 Okt 2011 18:50
12
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang

- Trondheim UFO

Innlegg av Bak0y »

Du sier indirekte at vanlige folk verken har SYN eller HJERNEFUNKSJON, ERGO meg. Og at de eneste som kan bekrefte liv eller uforklarlige hendelser er forskere...Da må du begynne å tenke! Hvor mange mennesker er det i verden? Og hvor stor er verden? Sover ikke forskere? Er forskere nedgravd i jorden overalt i verden til enhver tid for dokumentere fenomen? Fordi om de kalles forskere, så har de ikke automatisk bedre syn eller stiller sterkere for å oppleve slike ting.


Poenget er at man må høre på vitner, fordi mennesker er overalt!! FORSKERE SOM DU REFERER TIL ER IKKE OVERALT. Såvidt jeg veit i alle fall......................... Vi mennesker tror vi kan "outbraine" alt og ingenting...men som med oss mennesker, det finns alltid noen som er bedre enn oss på noe...
Antall ord: 132
The Boss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Trondheim UFO

Innlegg av Jeppski »

Bak0y skrev:Du sier indirekte at vanlige folk verken har SYN eller HJERNEFUNKSJON, ERGO meg. Og at de eneste som kan bekrefte liv eller uforklarlige hendelser er forskere...Da må du begynne å tenke! Hvor mange mennesker er det i verden? Og hvor stor er verden? Sover ikke forskere? Er forskere nedgravd i jorden overalt i verden til enhver tid for dokumentere fenomen? Fordi om de kalles forskere, så har de ikke automatisk bedre syn eller stiller sterkere for å oppleve slike ting.


Poenget er at man må høre på vitner, fordi mennesker er overalt!! FORSKERE SOM DU REFERER TIL ER IKKE OVERALT. Såvidt jeg veit i alle fall......................... Vi mennesker tror vi kan "outbraine" alt og ingenting...men som med oss mennesker, det finns alltid noen som er bedre enn oss på noe...
Unnskyld meg, men egotripp much? Skjønner du ikke hva som menes med et sitat? Ikke alt handler om deg! JEZUS!! Du har selv skrevet at du ikke aner hva det var du så, og at det kunne vært hva som helst. Hvorfor skulle jeg ha et problem med det?
Antall ord: 185

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- - - Trondheim UFO

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Jeppski skrev:
HappeTittenTooYouNow skrev:
Liten fun fact. Amatør astronomer rapporterer mindre UFOer enn andre vanlige mennesker, selv om de tilbringer mer tid ute for å se på himmelen. Det har vel noe med at de vet hva de ser på.
Det kommer vel litt ann på antallet amatørastronomer, kontra "vanlige mennesker" vel?

Jeg er en av de vanlige som var på rett sted, til rett tid en gang, og fikk muligheten til å observere noe som ganske så sikkertIKKE er kjent menneskelagd fartøy...
Det nytter ikke å yppe opp til diskusjon om hva jeg så Jeppski... Jeg var der å så... Det gjorde ikke du..

Jeg TROR dette handler om besøk fra enn annen livsform, som er intligente nok til å observere oss menneskers ødeleggelse av vår vakre moder jord, og ikke tar kontakt med oss grunnet vår gale, og maniske forbruksmentalitet...
Jasså ja!? Da jeg var 16 ble jeg kontaktet av Det flyvende spagetti monsteret, og han sa at jeg var hans utvalgte! Og at alle som ikke gjør som jeg sier, kommer til spagettihelvete. Det nytter ikke å yppe til diskusjon om hva JEG så. Jeg var der, det var ikke du. Så nå forventer jeg at alle hører etter meg altså, eller så blir jeg jævlig sint!

Dette er en av grunnene til at enkelte vitner ikke kan stoles på så mye i vitenskapen.

JORDEN ER FLAT..!

Dette var en gang en vitenskapelig sannhet..

(Spagettimonsteret er Kimbara sin oppdagelse... Ikke din Jeppski)
Antall ord: 248
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 959
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 345 ganger
Blitt takket: 152 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Oooog forresten Jeppski..:

Astronomer har sitt arbeidsfelt rundt om i Verdensrommet..

De aller fleste UFO-observasjoner blir registrert i menneskers øyensyn, og langt under flypasajene der hvor fly beveger seg..

Min observasjon var rett over hustak, lydstille, og blinkende mens den skiftet form og fasong.
Jeg kjenner ikke til noen flytyper, helikoptere som er kapabel til å gjøre dette..
Nei.. Lys/luftbalonger stopper ikke helt opp, for så akselere ut og opp i en vannvittig hastighet.. (Lydstille)
Antall ord: 77
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Arven »

og nok en gang kommer Happe og får sagt det ! :D

og en liten bønn fra meg : La oss slippe "Jezus" som slang her inne !!
Antall ord: 26
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Bearchild »

Hadde forskere ment det ikke eksisterte intelligent liv "der ute" hadde de neppe brukt milliarder av kroner på utstyr og årevis med intens lytting etter signaler utenifra. Selv om disse enorme antennene rundt om i verden blir brukt til å lære om astronomiske hendelser blir de også brukt helt åpenlyst i "Search for Extra-Terrestrial Intelligence".
Antall ord: 56
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2851
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Arven »

Helt klart !! håper TRÅDSTARTER kan få lagt ut bilde
Antall ord: 11
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

- Trondheim UFO

Innlegg av Isan »

HappeTittenTooYouNow skrev:JORDEN ER FLAT..!

Dette var en gang en vitenskapelig sannhet..
Det har det faktisk aldri vært. Mange såkalt vanlige mennesker trodde cirka noe sånt. Men så lenge vi har hatt noe som er i nærheten av hva vi med noen rimelighet kan kalle vitenskap - og i denne sammenhengen er nok det en 2-3.000 år - har de kretsene vært klar over at Jorda ikke er flat.
Antall ord: 74
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links