Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenStjerna var ikke en stjerne?

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
Cara90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 18 Okt 2006 21:03
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hovin i Telemark
Blitt takket: 3 ganger

Stjerna var ikke en stjerne?

Innlegg av Cara90 »

I går kveld så jeg noe merkelig på himmelen. Det skjedde vel rundt 6-7 tiden, det begynte å bli mørkt ihvertfall.

Jeg tok en liten titt ut av vinduet, og opp på stjernene da jeg plutselig ser en stor, skinnende stjerne. Jeg sto og så på den ett par minutter for jeg syntes den så veldig rar ut i forhold til vanlige stjerner, men til slutt så tenkte jeg ikke mer over det og skulle til å snu meg vekk fra vinduet.

Etter 2 sek snudde jeg tilbake igjen, og da så jeg at denne "stjerna" plutselig bevegde seg litt mot venstre i ganske kjapp fart, men likevel ikke så fort. Begynte å tenke at det kunne være ett fly, men fly står jo ikke stille i flere minutter?

Og atter en gang stoppet den, kanskje ett halvt minutt før den igjen bevegde seg mot venstre i en større fart enn som så. Denne "stjerna" var større en vanlig stjerne, var sinnsykt skinnende at det kan ikke beskrives engang, men plutselig så ser jeg at den blekner litt. Til slutt har den blekna så mye at den blir borte.. Jeg blir stående en liten stund og tenke over hva h***** var det der for noe, og kanskje den kom tilbake?
Men det gjorde den jo ikke.

Skulle gjerne lagt ut ett bilde, en film eller bare hva som helst for at dere skulle få se, men jeg har ett ganske dårlig kamera så det ble det jo ingenting av! Typisk :p

Er det noen som har opplevd noe lignende, som kanskje kan forklare hva det var for noe?

(Sorry for at det er dårlig skrevet, er veldig trøtt for øyeblikket, men måtte bare legge ut! :) )
Antall ord: 294
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Stjerna var ikke en stjerne?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Jeg har også engang sett noe som jeg betrakter som en UFO - et Uidentifisert Flyvende Objekt.
Hadde en kart over stjernetegn og stod ute i kulden og mørket en kveld i nord Norge og lette etter noe spesifikt oppe oppe himmelen, da jeg så noe som kunne være et stjerneskudd. Men den var større + ble større akkurat da den forsvant - stjerneskudd dør jo ut - jeg følte det kanskje ikke var et stjerneskudd ... så like etterpå så jeg det igjen, men denne gangen gjorde den en sving oppe på himmelen som ingen stjerneskudd er i stand til å gjøre - eller noe annet fartøy -det var en hvit og farten var veldig stor og den var der bare et øyeblikk, omtrent som de øyeblikkene man ser stjerneskudd, men denne var større og tok en sving på himmelen.
Har ikke sett ufo siden,.... kanskje noe dager etterpå dette, er usikker ..
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
galaxy - sluttet

- Stjerna var ikke en stjerne?

Innlegg av galaxy - sluttet »

Noen flere som har sett noe mystisk på himmelen ? 8)
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Stjerna var ikke en stjerne?

Innlegg av Jeppski »

galaxy skrev:Noen flere som har sett noe mystisk på himmelen ? 8)
Nei, jeg vet stort sett hva det er jeg ser jeg. Så det blir lite mystikk. Badum TSS!!!

Neida, joda.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links